Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання)
Очікувана вартість
157 017,00 UAH
UA-2024-05-01-006202-a ● ea7292d78e6b46c4b1c1e280100dc944
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вишнівської селищної ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 44070234 |
Місцезнаходження: | 52151, Україна , Дніпропетровська обл., селище Вишневе, вул.Степова,57 |
Контактна особа: |
Горгола Олена Василівна +380987824957 vishnsradaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 11:19 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 11:19 |
Очікувана вартість: | 157 017,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 785,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52151, Україна, Дніпропетровська область, смт.Вишневе,, вул.Степова,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
4 штука
Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52151, Україна, Дніпропетровська область, смт.Вишневе,, вул.Степова,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 13:25 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Сертифікату відповідності
Дата подання: 02 травня 2024 14:58
Дата відповіді: 03 травня 2024 16:10
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте надати Копію сертифікату відповідності на інтерактивний комплекс та на інтерактивну дошку, сертифікат має бути виданий уповноваженим органом. Звертаємо Вашу увагу, що оскільки у зв’язку із втратою чинності з 01.01.2018 року Декрету Кабінету Міністрів України №46-93 від 10.05.1993 року інтерактивне обладнання не підлягає обов’язковій сертифікації. Натомість, таке обладнання підлягає оцінці на відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1067 від 16.12.2015 року та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1077 від 16.12.2015 року. Тому, надання учасниками Копії декларації про відповідність на мультимедійний проєктор та інтерактивну дошку є достатнім підтвердженням відповідності обладнання встановленим законодавством вимогам щодо його якості. Більше того, Наказ МОН №574 від 29.04.2020 року зазначає, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Тобто, в Наказі не згадується про сертифікати відповідності на обладнання. Натомість, вимагається декларація про відповідність вимогам технічних регламентів. Таким чином, з метою уникнення спірних моментів просимо Вас внести зміни до Додатку 2 та видалити вимогу щодо необхідності надання Копії сертифікату відповідності на інтерактивний комплекс та на інтерактивну дошку , сертифікат має бути виданий уповноваженим органом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Замовник встановлює вимогу щодо надання сертифікатів , для підтвердження якості обладнання та відповідності його вимогам чинних стандартів. Всі бажаючі учасники та виробники можуть отримати зазначені сертифікати та підтвердити якість продукції.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не потребує внесення змін.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Замовник встановлює вимогу щодо надання сертифікатів , для підтвердження якості обладнання та відповідності його вимогам чинних стандартів. Всі бажаючі учасники та виробники можуть отримати зазначені сертифікати та підтвердити якість продукції.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не потребує внесення змін.
Щодо Авторизаційного листа
Дата подання: 02 травня 2024 14:59
Дата відповіді: 03 травня 2024 16:11
Шановний Замовнику, у пункті 2.4. Додатку 2 зазначено, що Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивного комплексу. До інтерактивного комплексу, що є предметом цієї закупівлі входять інтерактивна дошка та проектор. Ці товари виготовляються різними виробниками окремо, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому і документи, що підтверджують їх якість, авторизаційні листи видаються окремо на дошку та проектор від різних виробників. Об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, Учасники не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення, тобто дій, що пов’язані з виробництвом. Це означає, що не можна вважати виробником комплексу того, хто просто змонтує Вам обладнання різних виробників і назве це комплексом або ж просто здійснить продаж цього ж різного обладнання і напише, що це «комплекс». Саме тому, надання Учасниками авторизаційного листа на інтерактивний комплекс в цілому або ж на кожну з його складових окремо жодним чином не впливає на якість запропонованого товару та не вказує на наявність переваг в кожному з випадків. У зв’язку з цим, вимагаємо розширити вимогу, встановлену пунктом 2.4. Додатку 2 Тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «Авторизаційні листи від виробника інтерактивної дошки та від виробника проектора».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: вимога щодо надання авторизаційного листа, сертифікатів на інтерактивний комплекс встановлена у зв'язку із тим, що відповідно до додатку 2 тендерної документації встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару (для прикладу зазначимо, що при закупівлі персонального комп’ютеру було б недоцільно вимагати сертифікати на кожну його складову). Вказані компоненти, з яких складається інтерактивний комплекс, повинні бути сумісні між собою. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі його складові. Отже порушення у вимогах до учасників відсутні. Оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів, то й вимоги встановлені щодо надання сертифікатів та авторизаційних листів саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові.
Відповідно до зазначеного вище, тендерна документація не містить дискримінаційні вимоги, а отже відсутня необхідність внесення змін.
Відповідно до зазначеного вище, тендерна документація не містить дискримінаційні вимоги, а отже відсутня необхідність внесення змін.
Щодо Висновку СЕС
Дата подання: 02 травня 2024 15:00
Дата відповіді: 03 травня 2024 16:12
Шановний Замовнику, Додатку 2 Ви вимагаєте надати Копію чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані проектори (із зазначенням сфери застосування – для загальноосвітніх закладів). Звертаємо Вашу увагу, що Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" втратив свою чинність на підставі пункту 2 Розділу ІХ Закону України "Про систему громадського здоров’я"(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2573-20#Text), тому з 01.10.2023 року скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Зважаючи на це, Учасники, у яких строк чинності Висновку СЕС на обладнання закінчився після 01.10.2023 року не мають змогу його отримати, оскільки такі Висновки на даний час більше не видаються уповноваженою установою. Таким чином, такі Учасники не зможуть взяти участь у Вашій закупівлі, що обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, внести зміни до Додатку 2 та видалити вимогу щодо необхідності надання Копії чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані проектори (із зазначенням сфери застосування – для загальноосвітніх закладів).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо
Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані проектори ви можете надати відповідне пояснення в складі пропозиції, яке буде розглядатись замовником.
Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані проектори ви можете надати відповідне пояснення в складі пропозиції, яке буде розглядатись замовником.
Щодо інтерактивного комплексу
Дата подання: 02 травня 2024 15:06
Дата відповіді: 03 травня 2024 16:12
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 2.7. Додатку 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте надати Копію декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та копію декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання (декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності) на інтерактивний комплекс. До інтерактивного комплексу, що є предметом цієї закупівлі входять інтерактивна дошка та проектор. Ці товари виготовляються різними виробниками окремо, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), мають різні країни походження та виробляються на різних заводах, тому і документи, що підтверджують їх якість, в тому числі Декларації відповідності, видаються окремо на дошку та проектор. Об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, Учасники не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення, тобто дій, що пов’язані з виробництвом. Це означає, що не можна вважати виробником комплексу того, хто просто змонтує Вам обладнання різних виробників і назве це комплексом або ж просто здійснить продаж цього ж різного обладнання і напише, що це «комплекс». Саме тому, надання Учасниками декларації про відповідність на інтерактивний комплекс в цілому або ж на кожну з його складових окремо жодним чином не впливає на якість запропонованого товару та не вказує на наявність переваг в кожному з випадків. У зв’язку з цим, вимагаємо розширити вимогу, встановлену пунктом 2.7. Додатку 2 Тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «Копію декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та копію декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання (декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності) на інтерактивну дошку та на проектор».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: вимога щодо надання, декларації про відповідність на інтерактивний комплекс встановлена у зв'язку із тим, що відповідно до додатку 2 тендерної документації встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару. Вказані компоненти, з яких складається інтерактивний комплекс, повинні бути сумісні між собою. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі його складові. Отже порушення у вимогах до учасників відсутні. Оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів, то й вимоги встановлені щодо надання декларації про відповідність саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові.
Відповідно до зазначеного вище, тендерна документація не містить дискримінаційні вимоги, а отже відсутня необхідність внесення змін.
Відповідно до зазначеного вище, тендерна документація не містить дискримінаційні вимоги, а отже відсутня необхідність внесення змін.
Щодо документів на комплекс
Дата подання: 03 травня 2024 16:32
Дата відповіді: 06 травня 2024 16:54
Шановний Замовнику, до складу інтерактивного комплексу входять проектори та дошки, які виготовляються РІЗНИМИ виробниками, вони мають різні технічні характеристики, вони по-різному підлягають оцінці на відповідність, вони завозяться на митну територію України окремо, розмитнюються окремо. Тому й документи видаються на них окремо. Комплекс буде працювати злагоджено, якщо правильно підібраний та змонтований товар, незалежно від того чи видані документі відповідності окремо на проектори і дошки чи зліплені на комплекс в цілому. Наказ МОН 574 та інші законодавчі акти не встановлюють особливих вимог щодо цього. Тому вимагаємо Вас не обмежувати участь тих Учасників, які відповідно до законодаства України отримали документи окремо на дошки та окремо на проектори. Враховуючи це, вимагаємо розширити вимогу, встановлену пунктом 2.7. Додатку 2 Тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «Копію декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та копію декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання (декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності) на інтерактивний комплекс та/або на інтерактивну дошку та на проектор окремо».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник, відповідь на ваше питання вже надавалась
Також звертаємо увагу, що Наказ МОН 574 саме і передбачає, що обладнання оформлено, як комплекс / комплект , а саме Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1
Також звертаємо увагу, що Наказ МОН 574 саме і передбачає, що обладнання оформлено, як комплекс / комплект , а саме Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
149 966,40
UAH з ПДВ
|
149 966,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Мамочка Руслан Юрійович" |
157 002,00
UAH з ПДВ
|
157 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
149 966,40
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 12:51
|
ФОП "Мамочка Руслан Юрійович" #3482214276 |
Переможець |
157 002,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 16:12
|