Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області
Очікувана вартість
1 275 000,00 UAH
UA-2024-05-01-005576-a ● 500ccc97ff02469fb935a1feb787ee47
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04374134 |
Місцезнаходження: | 80465, Україна , Львівська обл., селище міського типу Новий Яричів, Львівський район, пл. Єдності будинок 22 |
Контактна особа: |
Тис Ольга Федорівна 080680100319 n.yarychiv_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 14:01 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 14:01 |
Очікувана вартість: | 1 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3.3. пункту 3.3 цього розділу. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 3.3.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. З метою встановлення даних щодо рейтингу банку подати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 38 000.00 грн. (тридцять вісім тисяч гривень 00 копійок). 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.4.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.4.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності). - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції - платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції. 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Примітка: Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. На підтвердження надання забезпечення договору у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист та проект гарантії. Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проекті договору та бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення виконання договору: видана не раніше дати визначення учасника переможцем та до моменту підписання договору, повинна бути чинна протягом всього строку виконання договору. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються: копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). У разі якщо учасник-переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів в учасника-переможця. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Під місцем надання послуг слід розуміти: території Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80465, Україна, Львівська область, селище міського типу Новий Яричів, Львівський район, пл. Єдності будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовником, за наявності відповідних бюджетних асигнувань, проводяться розрахунки в безготівковій формі шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця відповідної суми грошових коштів впродовж 30 (тридцяти ) календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг із зазначенням фактично наданих послуг. При цьому, якщо у Замовника відсутні відповідні бюджетні асигнування та ним не може бути виконана своєчасно оплата наданих Виконавцем послуг за цим Договором, Замовник зобов’язаний повідомити про це Виконавця впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання від Виконавця рахунку на оплату із зазначенням граничного терміну проведення розрахунків. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 12:41 |
Тендерна документацiя.doc | |
01 травня 2024 12:41 |
Проєкт договору.docx | |
01 травня 2024 12:41 |
Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МТБ
Дата подання: 02 травня 2024 16:08
Дата відповіді: 03 травня 2024 11:01
Прошу Вас внести зміни у тендерній документації на закупівлю «Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області) регламентується законодавством України, а саме ст. 26 Закону України «Про землеустрій» - «Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою». Вимога щодо наявності у розробника послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок сертифікату відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якості. Вимоги» є дискримінаційною та суперечить частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Технічне та технологічне забезпечення розробників робіт із землеустрою регламентуються законодавством України, а саме Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства «Про затвердження вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою», від 11.04.2013 №255 – Розділ ІІ II. Вимоги до технічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою п. 2.1. Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою: геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж); комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою. Вимога щодо наявності у розробника послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок лідар, квадракоптер, 2 автомобіля (НАВЕДІТЬ ХОЧА Б ОДИН ЗАКОН, ДЕ ПРИ РОЗРОБЛЕНІ НОРМАТИВНО ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ВИМАГАЮТЬ КВАДРАКОПТЕР, ЛІДАР та 2 АВТОМОБІЯ) є дискримінаційною та суперечить частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі порушення Замовником частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Щодо наявності у розробника послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок сертифікату відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якості. Вимоги» повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В ч. 5 ст. 23 Закону зазначено: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Як зазначалося вище, згідно частиною 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Щодо твердження про те, що вимога про надання сертифікатів ISO є дискримінаційною, то Замовник торгів не погоджується з нею, оскільки:
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
У перекладі з латинської мови слово "дискримінація" означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Враховуючи те, що право вимагати надання сертифікатів ISO передбачено Законом, а також те, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство, яке організовує свою діяльність у відповідності до цього стандарту, та враховуючи те, що предметом закупівлі є «Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» вимога про надання сертифікату ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) стосовно виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок є цілком виправданою, законною та обґрунтованою.
Щодо такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та способів документального підтвердження інформації, про відповідність Учасника такому кваліфікаційному критерію (документи, які надає Учасник) варто зазначити наступне:
Згідно п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, згідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відтак, Законом не встановлено, яке саме обладнання та які саме документи повинен вимагати Замовник для підтвердження відповідності Учасників встановленим в тендерній документації кваліфікаційним критеріям. Таким чином, Замовник торгів на власний розсуд, виходячи кожного разу зі специфіки конкретного предмета закупівлі, вимагає від учасників процедури закупівлі наявність того чи іншого обладнання/машин/механізмів, та подання ними відповідного документального підтвердження про їх відповідність встановленому кваліфікаційному критерію. Отже, враховуючи специфіку даного предмета закупівлі, перелік послуг, які необхідно надати в межах виконання умов договору, вважаємо, що наявність лідару, квадракоптера, 2 автомобілів є обґрунтованою та необхідною.
Враховуючи зазначене, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін до тендерної документації.
Щодо наявності у розробника послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок сертифікату відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якості. Вимоги» повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В ч. 5 ст. 23 Закону зазначено: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Як зазначалося вище, згідно частиною 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Щодо твердження про те, що вимога про надання сертифікатів ISO є дискримінаційною, то Замовник торгів не погоджується з нею, оскільки:
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
У перекладі з латинської мови слово "дискримінація" означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Враховуючи те, що право вимагати надання сертифікатів ISO передбачено Законом, а також те, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство, яке організовує свою діяльність у відповідності до цього стандарту, та враховуючи те, що предметом закупівлі є «Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» вимога про надання сертифікату ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) стосовно виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок є цілком виправданою, законною та обґрунтованою.
Щодо такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та способів документального підтвердження інформації, про відповідність Учасника такому кваліфікаційному критерію (документи, які надає Учасник) варто зазначити наступне:
Згідно п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, згідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відтак, Законом не встановлено, яке саме обладнання та які саме документи повинен вимагати Замовник для підтвердження відповідності Учасників встановленим в тендерній документації кваліфікаційним критеріям. Таким чином, Замовник торгів на власний розсуд, виходячи кожного разу зі специфіки конкретного предмета закупівлі, вимагає від учасників процедури закупівлі наявність того чи іншого обладнання/машин/механізмів, та подання ними відповідного документального підтвердження про їх відповідність встановленому кваліфікаційному критерію. Отже, враховуючи специфіку даного предмета закупівлі, перелік послуг, які необхідно надати в межах виконання умов договору, вважаємо, що наявність лідару, квадракоптера, 2 автомобілів є обґрунтованою та необхідною.
Враховуючи зазначене, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Західземлепроект плюс" |
892 500,00
UAH з ПДВ
|
398 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" #44226566 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 14:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 травня 2024 00:00
|
ТзОВ "Західземлепроект плюс" #41027977 |
Переможець |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 10:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 10:32
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 травня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 14:32
|
Договір №1.pdf | укладений |
24 травня 2024 14:30
|