Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери змінного типу під портальний сміттєвоз об’ємом не менше 7 м3
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2024-05-01-005568-a ● 66dc5ec2f9214dbabe85d2ceb9c873b5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОГАЛУЗЕВЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21973020 |
Місцезнаходження: | 85324, Україна , Донецька обл., Мирноград, вул. Руднична , буд. 2 |
Контактна особа: |
Ніщета Інна 380502182262 bokh.zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 13:33 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 13:33 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Контейнери змінного типу під портальний сміттєвоз об’ємом не менше 7 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85324, Україна, Донецька область, Мирноград, вул. Руднична , буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 44613000-0 — Великогабаритні контейнери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 13:02 |
Додаток 1.docx | |
01 травня 2024 13:02 |
Додаток 5 .doc | |
01 травня 2024 13:02 |
ТД .docx | |
01 травня 2024 13:02 |
Додаток 4 .docx | |
01 травня 2024 13:02 |
Додаток 2 .doc | |
01 травня 2024 13:02 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ISO
Дата подання: 01 травня 2024 16:55
Дата відповіді: 03 травня 2024 16:07
Зазначаємо, що відповідно до Документації, Для підтвердження наявності технологій у складі своєї пропозиції Учасник надає наступні сертифікати:
- на систему управління якістю заводу-виробника ДСТУ ISO 9001:2018, який виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, та підтверджує, що виробник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління;
- на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що виробник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління.
- на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, який виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, та підтверджує, що виробник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління.
Дані вимоги є незаконними та дискримінаційними по відношенню до Учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: “Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”. Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З 19.10.2022 року на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» надалі - Закон, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) надалі – Особливості. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг – проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотримнням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити; згідно ч.5 ст 23 цього ж закону «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
В свою чергу Сертифікат ISO це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам та Законодавство України не забороняє Замовникам вимагати саме його. Для нас, як замовника, наявність вищезазначеного сертифікату в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг, а саме:
Щодо Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 "Системи управління якістю".
Вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Щодо сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління».
Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ДСТУ ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ДСТУ ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації.
Щодо сертифікату ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці»
Цей стандарт може бути застосований до всіх організацій, незалежно від розміру, галузі або характеру бізнесу.
ІSO 45001 – Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги та вказівки щодо використання» є стандартом, виданим у березні 2018 року Міжнародною організацією зі стандартизації. Стандарт описує вимоги, що стосуються системи управління охороною праці (тобто гігієною та безпекою праці). Його сфера застосування охоплює як практичний підхід, який перекладається на безпеку людей і компаній, так і рекомендації щодо його застосування, щоб його можна було постійно контролювати та оптимізувати в галузі охорони здоров’я та безпеки. Таким чином, надання учасниками ISO 45001:2018 гарантує, що забезпечення безпеки на робочих місцях чим підприємства підвищують свою конкурентоспроможність на ринку.
Водночас наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії Антимономольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме : «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації» (Рішення від 13.01.2022 №673-р/пк-пз; Рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз та ін.)
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо наші вимоги щодо надання сертифікатів ІSO обґрунтованими та такими, що не суперечать нормам чинного Законодавства України.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити; згідно ч.5 ст 23 цього ж закону «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
В свою чергу Сертифікат ISO це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам та Законодавство України не забороняє Замовникам вимагати саме його. Для нас, як замовника, наявність вищезазначеного сертифікату в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг, а саме:
Щодо Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 "Системи управління якістю".
Вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Щодо сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління».
Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ДСТУ ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ДСТУ ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації.
Щодо сертифікату ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці»
Цей стандарт може бути застосований до всіх організацій, незалежно від розміру, галузі або характеру бізнесу.
ІSO 45001 – Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги та вказівки щодо використання» є стандартом, виданим у березні 2018 року Міжнародною організацією зі стандартизації. Стандарт описує вимоги, що стосуються системи управління охороною праці (тобто гігієною та безпекою праці). Його сфера застосування охоплює як практичний підхід, який перекладається на безпеку людей і компаній, так і рекомендації щодо його застосування, щоб його можна було постійно контролювати та оптимізувати в галузі охорони здоров’я та безпеки. Таким чином, надання учасниками ISO 45001:2018 гарантує, що забезпечення безпеки на робочих місцях чим підприємства підвищують свою конкурентоспроможність на ринку.
Водночас наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії Антимономольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме : «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації» (Рішення від 13.01.2022 №673-р/пк-пз; Рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз та ін.)
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо наші вимоги щодо надання сертифікатів ІSO обґрунтованими та такими, що не суперечать нормам чинного Законодавства України.
щодо обов'язкової наявності сертифікатів ISO
Дата подання: 02 травня 2024 09:59
Дата відповіді: 03 травня 2024 16:10
Зазначаємо, що відповідно до Документації, Для підтвердження наявності технологій у складі своєї пропозиції Учасник надає наступні сертифікати:
- на систему управління якістю заводу-виробника ДСТУ ISO 9001:2018, який виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, та підтверджує, що виробник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління;
- на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що виробник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління.
- на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, який виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, та підтверджує, що виробник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління.
Дані вимоги є незаконними та дискримінаційними по відношенню до Учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції.
Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: “Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Також зазначемо, що ринкова ціна контейнеру наразі становить 42 000 грн/од без урахування доставки. Тобто 630 000 грн за 15 одиниць. Початкова ціна зазначена майже у 2,5 рази вище від ринкової. Це ті гроші, яка держава може переплатити за некоректні вимоги до участників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З 19.10.2022 року на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» надалі - Закон, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) надалі – Особливості. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг – проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити; згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
В свою чергу Сертифікат ISO це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам та Законодавству України не забороняє Замовникам вимагати саме його. Для нас, як замовника наявність вищезазначеного сертифікату в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг, а саме:
Щодо Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 "Системи управління якістю".
Вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Щодо сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління».
Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ДСТУ ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ДСТУ ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації.
Щодо сертифікату ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці»
Цей стандарт може бути застосований до всіх організацій, незалежно від розміру, галузі або характеру бізнесу.
ІSO 45001 – Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги та вказівки щодо використання» є стандартом, виданим у березні 2018 року Міжнародною організацією зі стандартизації. Стандарт описує вимоги, що стосуються системи управління охороною праці (тобто гігієною та безпекою праці). Його сфера застосування охоплює як практичний підхід, який перекладається на безпеку людей і компаній, так і рекомендації щодо його застосування, щоб його можна було постійно контролювати та оптимізувати в галузі охорони здоров’я та безпеки. Таким чином, надання учасниками ISO 45001:2018 гарантує, що забезпечення безпеки на робочих місцях чим підприємства підвищують свою конкурентоспроможність на ринку.
Водночас наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії Антимономольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації» ( Рішення від 13.01.2022 №673-р/пк-пз; Рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз та ін.)
Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення слів «очікувана вартість», тобто це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо. В свою чергу нами була визначена очікувана вартість предмета закупівлі з використанням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 шляхом аналізу ринку, опрацювавши отримані комерційні пропозиції згідно заявленим вимогам, а саме технічним характеристикам товару та з урахуванням доставки товару за адресою змовника в Донецькій області.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо наші вимоги тендерної документації обґрунтованими та такими, що не суперечать нормам чинного Законодавства України.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити; згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
В свою чергу Сертифікат ISO це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам та Законодавству України не забороняє Замовникам вимагати саме його. Для нас, як замовника наявність вищезазначеного сертифікату в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг, а саме:
Щодо Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 "Системи управління якістю".
Вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Щодо сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління».
Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ДСТУ ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ДСТУ ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації.
Щодо сертифікату ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці»
Цей стандарт може бути застосований до всіх організацій, незалежно від розміру, галузі або характеру бізнесу.
ІSO 45001 – Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги та вказівки щодо використання» є стандартом, виданим у березні 2018 року Міжнародною організацією зі стандартизації. Стандарт описує вимоги, що стосуються системи управління охороною праці (тобто гігієною та безпекою праці). Його сфера застосування охоплює як практичний підхід, який перекладається на безпеку людей і компаній, так і рекомендації щодо його застосування, щоб його можна було постійно контролювати та оптимізувати в галузі охорони здоров’я та безпеки. Таким чином, надання учасниками ISO 45001:2018 гарантує, що забезпечення безпеки на робочих місцях чим підприємства підвищують свою конкурентоспроможність на ринку.
Водночас наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії Антимономольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації» ( Рішення від 13.01.2022 №673-р/пк-пз; Рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз та ін.)
Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення слів «очікувана вартість», тобто це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо. В свою чергу нами була визначена очікувана вартість предмета закупівлі з використанням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 шляхом аналізу ринку, опрацювавши отримані комерційні пропозиції згідно заявленим вимогам, а саме технічним характеристикам товару та з урахуванням доставки товару за адресою змовника в Донецькій області.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо наші вимоги тендерної документації обґрунтованими та такими, що не суперечать нормам чинного Законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
1 372 500,00
UAH з ПДВ
|
1 372 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ДОКЕР" |
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Переможець |
1 372 500,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 12:05
|
договір.PDF | укладений |
20 травня 2024 12:03
|