Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Райгород" Колиндянської сільської ради Чортківського району Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 41094802 |
Місцезнаходження: | 48552, Україна , Тернопільська обл., с.Колиндяни, Грушевського 93 |
Контактна особа: |
Хаба Михайло Іванович 380967801532 kpraigorod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 295 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
фракції : 10\20 -200 тонна, 20\40 424 тонн, 40\70- 260 тонн
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Щебінь фракції : 10\20 , 20\40 , 40\70. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2024 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2024 17:28 |
Додаток 7 Договір2024 (1).doc | |
06 травня 2024 17:27 |
Комунальне підприємств (1).doc | |
01 травня 2024 12:40 |
ДОДАТОК 6.doc | |
01 травня 2024 12:40 |
ДОДАТОК 5.doc |
14 травня 2024 10:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
06 травня 2024 17:28 |
Додаток 7 Договір2024 (1).doc
|
|||||||||||||||
06 травня 2024 17:27 |
Комунальне підприємств (1).doc
|
|||||||||||||||
01 травня 2024 12:40 |
ДОДАТОК 6.doc
|
|||||||||||||||
01 травня 2024 12:40 |
ДОДАТОК 5.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-24-000025 ● 1932b429b992420cb7b6051df197050c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2024 № 36-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.06.2024 № 36-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2024-05-01-005052-a від 01.05.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 11:42:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Щебінь (фракція 10-20 мм, 20-40 мм, 40-70 мм)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-01-005052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-01 13:44:44
Пояснення на запит.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-07-01 17:34:34
Пояснення до запиту про закупівлю UA-2024-05-01-005052-a .
На Ваш запит від 25.06.2024 року повідомляємо наступне:
1. Закупівля здійснювалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з використанням методу порівняння ринкових цін та аналізу відкритих даних, в т.ч. на сайтах:
https://prozorro.gov.ua/, https://prozorro.gov.org//.
Технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КП «Райгород» Колиндянської сільської ради , який є одержувачем бюджетних коштів, з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Технічні вимоги є загальноприйнятими для такого роду товарів, а саме: якість товару повинна відповідати держаним стандартам, а саме:
1. Щебінь фракції 10-20 мм Міцність: від 1000 кг/см2.
Клас радіоактивності: допустимо 1-2 клас.
Повинен відповідати нормам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені» та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».
2. Щебінь фракції 20-40 мм Міцність: від 1000 кг/см2.
Клас радіоактивності: допустимо 1-2 клас.
Повинен відповідати нормам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені» та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».
3. Щебінь фракції 40-70 мм Міцність: від 1000 кг/см2.
Клас радіоактивності: допустимо 1-2 клас.
Повинен відповідати нормам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва.
Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені» та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».
Також передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.
Для підтвердження якості товару учасник повиннен надати нам сертифікати відповідності, або протоколи результатів сертифікаційних випробувань.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне;
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його
очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-07-11 16:06:08
Щодо усунень порушень
У Висновку моніторингу зазначено, що замовником надана відповідь в електронній системі закупівель на запит Західним офісом Держаудитслужби на четвертий робочий день, тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. З цього приводу повідомляємо, що, на жаль, замовник не отримав сповіщення на електронну скриньку про те, що такий запит взагалі надійшов, а повідомлення на електронному майданчику опинилося в численному списку інших непрочитаних сповіщень та не було помічене. З енергетичною кризою в країні, відбуваються відключення електроенергії і відсутній інтернет . Це ніяким чином не виправдовує замовника, але пояснює ситуацію так, як вона є. В подальшому гарантуємо ретельніше стежити за запитами та вчасно надавати відповіді на запити контролюючих органів. На жаль, механізму усунення такого порушення не існує. Проте просимо взяти до уваги, що замовник оприлюднив відповідь на запит в максимально стислі терміни відколи дізнався про його існування.
Щодо оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Перелік змін не був оприлюднений очевидно через збій в електронній системі. Під час внесення змін до тендерної документації уповноважена особа підготувала і завантажила в ЕСЗ перелік змін. Але він не був опублікований в ЦБД з технічних причин.
У Висновку моніторингу визначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. А саме: проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме: вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзаців 15, 16 пункту 47, пункту 54 Особливостей №1178 та вимог частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 3 частини першої статті 10 Закону, пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
На виконання вимог висновку моніторингу повідомляємо, що уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу, а також їй надано можливість пройти навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа гарантує, що інформація, яка викладена у Висновку моніторингу, в подальшому буде обов’язково врахована. Уповноважена особа зобов’язується більше не допускати подібних порушень. Уповноважена особа добросовісно виконує свою роботу, а порушення, які виявлені у ході моніторингу, сталися в тому числі через те, що функції уповноваженої особи є додатковими обов’язками працівника. Сподіваємося на розуміння.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У Висновку моніторингу зазначено, що замовником надана відповідь в електронній системі закупівель на запит Західним офісом Держ аудитслужби на четвертий робочий день, тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. З цього приводу повідомляємо, що, на жаль, замовник не отримав сповіщення на електронну скриньку про те, що такий запит взагалі надійшов, а повідомлення на електронному майданчику опинилося в численному списку інших непрочитаних сповіщень та не було помічене. Тому що важка енергетична криза в країні в нас відбуваються постійні відключення електроенергії і відсутній інтернет, що унеможливує вчасне відслідковування інформації що надходить. Це ніяким чином не виправдовує замовника, але пояснює ситуацію так, як вона є. В подальшому гарантуємо ретельніше стежити за запитами та вчасно надавати відповіді на запити контролюючих органів. На жаль, механізму усунення такого порушення не існує. Проте просимо взяти до уваги, що замовник оприлюднив відповідь на запит в максимально стислі терміни відколи дізнався про його існування. Щодо оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Перелік змін не був оприлюднений очевидно через збій в електронній системі. Під час внесення змін до тендерної документації уповноважена особа підготувала і завантажила в ЕСЗ перелік змін. Але він не був опублікований в ЦБД з технічних причин. У Висновку моніторингу визначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. А саме: проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме: вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзаців 15, 16 пункту 47, пункту 54 Особливостей №1178 та вимог частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 3 частини першої статті 10 Закону, пункту 11 частини другої статті 22 Закону. На виконання вимог висновку моніторингу повідомляємо, що уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу, а також їй надано можливість пройти навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа гарантує, що інформація, яка викладена у Висновку моніторингу, в подальшому буде обов’язково врахована. Уповноважена особа зобов’язується більше не допускати подібних порушень. Уповноважена особа добросовісно виконує свою роботу, а порушення, які виявлені у ході моніторингу, сталися в тому числі через те, що функції уповноваженої особи є додатковими обов’язками працівника. Сподіваємося на розуміння.
2024-07-11 09:47:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-07-17 11:43:40
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №13-05-0038/2024 |
Дата публікації: | 06 серпня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13-05-0030/2024 пп |
Дата відкриття провадження: | 12 серпня 2024 |
Документи:
13 вересня 2024 11:10
|
Електронний підпис |
06 серпня 2024 11:34
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю"Бурдяківський спецкар'єр" |
259 735,20
UAH з ПДВ
|
259 735,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю"Бурдяківський спецкар'єр" #33006727 |
Переможець |
259 735,20
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2024 14:28
|
договір Скала.pdf | укладений |
27 травня 2024 14:27
|