Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультичастотний секторований фазований датчик 3Sc-RS для кардіології, черевної порожнини,транскраніальних досліджень
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2024-05-01-000862-a ● 03e9c45bdf234a228de349ac491c8d59
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Великобагачанська центральна лікарня" Великобагачанської селищної ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 01999201 |
Місцезнаходження: | 38300, Україна , Полтавська обл., селище Велика Багачка, вулиця Каштанова будинок 21 |
Контактна особа: |
Шостя Ярослав Ігорович +380664386236 vbagachkacrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Мультичастотний секторований фазований датчик 3Sc-RS для кардіології, черевної порожнини,транскраніальних досліджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38300, Україна, Полтавська область, смт. Велика Багачка, вул. Каштанова 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 14:39 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція) (Датчик).docx | |
03 травня 2024 14:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx |
03 травня 2024 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 травня 2024 14:39 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція) (Датчик).docx
|
||||||
03 травня 2024 14:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до Постанови КМУ №1178 від 09.04.2024
Дата подання: 02 травня 2024 10:44
Дата відповіді: 03 травня 2024 14:34
Доброго ранку.
Шановний замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що в Тендерній документації, за даною закупівлею, не враховані останні зміни, які набули чинності 09.04.2024, до Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановний учаснику, враховуючи ваше звернення, повідомляємо, що нами (Замовником) буде викладено нову редакцію Тендерної документації з урахуванням останніх змін, які набули чинності 09.04.2024, до Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Шановний учаснику, враховуючи ваше звернення, повідомляємо, що нами (Замовником) буде викладено нову редакцію Тендерної документації з урахуванням останніх змін, які набули чинності 09.04.2024, до Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
249 500,00
UAH з ПДВ
|
249 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Переможець |
249 500,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 08:25
|
Договір | укладений |
29 травня 2024 08:24
|