Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої (код 30120000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
9 994 960,00 UAH
UA-2024-04-30-008709-a ● 9e79332378d04b5594877e98e4e57e40
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3 |
Контактна особа: |
Іосіфова Вікторія Вікторівна 380443639676 v.iosifova@nabu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2024 14:43 |
Початок аукціону: | 14 травня 2024 14:43 |
Очікувана вартість: | 9 994 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 974,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна бути підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 290 000,00 грн (двісті дев’яносто тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни до неї (у разі їх наявності). Реквізити Замовника: • найменування: Національне антикорупційне бюро України; • ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 39751280; • місцезнаходження: вул. Дениса Монастирського, 3, м. Київ, 03035; • банківські реквізити: р/р UA 208201720343120001000090209 в Державній казначейській службі України, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 290000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Місце постачання товару: Національне антикорупційне бюро України, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3, місто Київ, 03035. Обсяг закупівлі: 28 шт. Більш детально у додатку 2 до тендерної документації. Строк (термін) постачання товару: не пізніше 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дня укладення договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2024
ДК 021:2015: 30121300-6 — Копіювально-розмножувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, у строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у поточному році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 16:15 |
ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ.docx | |
30 квітня 2024 16:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 02 травня 2024 10:34
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:34
Шановний Замовнику !
Аналізуючи технічний опис предмета закупівлі виникло ряд питань,а саме :
1. Доцільність вибору кількості лотків –не менше 2-х ( 1100 арк). Один лоток вміщує не більше 550 арк.
- Зазвичай БФП формату А3 використовують в одному лотку папір А3, в іншому А4.
В цьому випадку при швидкості друку від 65 стор./хв.. папір потрібно міняти кожні 10 хв.
У багатьох виробників БФП в базовій комплектації вже йде 3-4 лотки загальною ємністю не
менше 2500 -3000 аркушів.
На нашу думку кількість паперу у вхідних лотках потрібно збільшити до 2500 аркушів.
Менша кількість лотків призведе до вибору дешевого але обмеженого по можливостям
пристрою.
2. п. 13 Характеристика ІНТЕРФЕЙСИ , означає можливість/підтримку підключення картрідеру(пристроїв для зчитування карток), а не саму його наявність.
Чи потрібна наявність картридерів (пристроїв для зчитування карток) в комплекті поставки БФП ?
3. Система управління друком
- Мережеве сканування . Сучасні системи управління друком дозволяють при авторизації
карткою автоматично підключати та сканувати відразу на свою електронну пошту.
Потрібне чи ні мережеве сканування ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації за предметом закупівлі Багатофункціональні пристрої (код 30120000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). За результатами розгляду повідомляємо про таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
1. У пунктах 7 та 17 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації визначені вимоги до кількості паперу в лотках та кількості лотків в багатофункціональному пристрої. Відповідно до вищевказаних вимог, потенційні учасники даної процедури закупівлі можуть надати в пропонованому їм товарі більшу кількість лотків та кількість паперу в лотках.
2. Відповідно до пункту 13 та підпункту 4 пункту 21 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, в комплексі багатофункціонального пристрою мають бути наявні пристрої для зчитування карток Em-Marine та визначено спосіб ідентифікації користувачів системи управління друком.
3. Визначені вимоги до системи управління друком зазначені Замовником у пункті 16 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації за предметом закупівлі Багатофункціональні пристрої (код 30120000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). За результатами розгляду повідомляємо про таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
1. У пунктах 7 та 17 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації визначені вимоги до кількості паперу в лотках та кількості лотків в багатофункціональному пристрої. Відповідно до вищевказаних вимог, потенційні учасники даної процедури закупівлі можуть надати в пропонованому їм товарі більшу кількість лотків та кількість паперу в лотках.
2. Відповідно до пункту 13 та підпункту 4 пункту 21 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, в комплексі багатофункціонального пристрою мають бути наявні пристрої для зчитування карток Em-Marine та визначено спосіб ідентифікації користувачів системи управління друком.
3. Визначені вимоги до системи управління друком зазначені Замовником у пункті 16 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2024 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт» |
7 599 984,00
UAH з ПДВ
|
6 949 025,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" |
7 840 000,00
UAH з ПДВ
|
6 950 025,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "КОНІКА МІНОЛТА УКРАЇНА" |
9 987 113,00
UAH з ПДВ
|
9 987 113,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт» #21607462 |
Переможець |
6 949 025,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 10:28
|
договір 284 від 31.05.2024.pdf | укладений |
03 червня 2024 10:28
|