Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (33620000-2 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи, 33690000-3 Лікарські засоби різні) (МНН: Urapidil, Chlorhexidine, Clopidogrel, Nifedipine).
Очікувана вартість
163 271,00 UAH
UA-2024-04-30-005829-a ● b056ea3d981147018f72a062ef9d0ebd
Запит (ціни) пропозицій
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
30 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 byxsmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Продавець гарантує, що ціна на товар сформована відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від «17» жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби», Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. N 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби», постанови КМУ від 3 квітня 2019 р. № 426 «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти».
Товар, що поставляється , повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні та відповідати вимогам діючих стандартів, повинен мати необхідні для товару даного виду (копії сертифікатів якості оформлених відповідно чинного законодавства, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацією, інструкції на державній мові, при постачанні лікарських засобів іноземного виробництва – висновок про якість ввезених лікарських засобів) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 2 років з дати поставки;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
Поставка товару здійснюється за рахунок Продавця, протягом 2 календарних днів від дати отримання заявки від Покупця з занесенням до кімнати зберігання лікарських засобів, що знаходиться за адресою: 69057, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6. Але не пізніше, ніж 31.05.2024 року включно. Продавець повинен надати при підписанні договору копію ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами, а для виробника - ліцензію на виробництво лікарських засобів.
Розгорнути
Згорнути
Товар, що поставляється , повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні та відповідати вимогам діючих стандартів, повинен мати необхідні для товару даного виду (копії сертифікатів якості оформлених відповідно чинного законодавства, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацією, інструкції на державній мові, при постачанні лікарських засобів іноземного виробництва – висновок про якість ввезених лікарських засобів) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 2 років з дати поставки;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
Поставка товару здійснюється за рахунок Продавця, протягом 2 календарних днів від дати отримання заявки від Покупця з занесенням до кімнати зберігання лікарських засобів, що знаходиться за адресою: 69057, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6. Але не пізніше, ніж 31.05.2024 року включно. Продавець повинен надати при підписанні договору копію ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами, а для виробника - ліцензію на виробництво лікарських засобів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Урапідил розчин для ін'єкцій 5 мг/мл по 5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 33620000-2 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
МНН: Urapidil
600 штука
Хлоргексидин, розчин для зовнішнього застосування 0,05 % по 100 мл, №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Chlorhexidine
АТХ: D08AC02
100 штука
Клопідогрел, таблетки, вкриті оболонкою, по 75 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 33620000-2 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
МНН: Clopidogrel
50 штука
Ніфедипін краплі оральні 2% флакон по 5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 33620000-2 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
МНН: Nifedipine
Тендерна документація
30 квітня 2024 14:01 |
проект договру тахібен.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Об'єм |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Об'єм |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці | від 1 | |
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
МНН |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску | Таблетки, вкриті оболонкою | |
Класифікація згідно АТХ | B01AC04 | |
Класифікація згідно МНН | Clopidogrel | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Об'єм |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці |
Можливі значення:
|
|
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 травня 2024 09:05 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | неможливо усунути порушення, а саме не вірно зазначена кількість товару |
Документи:
01 травня 2024 09:06
|
Електронний підпис |
01 травня 2024 09:05
|
протокол відміни 131.pdf |