Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд обладнання пуско-резервної котельні
Очікувана вартість
136 691,67 UAH
UA-2024-04-30-003930-a ● d3e1874468ed412fa53555c4a7e9fbdc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Хмельницька обл., Нетішин, |
Контактна особа: |
Михальчук Сергій Григорович 380384263888 MYKHALCHUK.SERHII@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 14:45 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 14:45 |
Очікувана вартість: | 136 691,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 366,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд обладнання пуско-резервної котельні (Детально в додатку №3 до ТД)
Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд обладнання пуско-резервної котельні (Детально в додатку №3 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд обладнання пуско-резервної котельні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг за договором протягом 180 календарних днів із дати підписання сторонами акту наданих послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №4 до ТД - «Тендерна пропозиція _цінова_» послуги_PS.DOC | |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX | |
30 квітня 2024 11:52 |
Тендерна документація_PS.DOC | |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №3 до ТД - Технічна специфікація_PS.PDF | |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №2 до ТД - Документи, які вимагаються від переможця_PS.DOCX | |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №1 до ТД - Документи які вимагаються від учасника_PS.DOC | |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №9 до ТД - Довідка про досвід виконання_PS.DOCX | |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №8 до ТД - Довідка по п. 45 Особливостей_PS.DOCX | |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №5 до ТД - Проєкт договору_PS.DOC | |
30 квітня 2024 11:52 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної пропозиції
Дата подання: 01 травня 2024 17:58
Дата відповіді: 03 травня 2024 14:47
Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати довідку (складену в довільній формі) про список персоналу, який має діючий допуск до виконання особливих робіт (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, діючої категорії допуску, номеру та дати наказу про надання допуску) отриманий згідно вимог Постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» від 25.12.1997 №1471 та Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995 №39/95-ВР (за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуги, що є предметом закупівлі).
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Згідно з пунктом 3 Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1997 р. N 1471 (далі – «Порядок»):
«До особливих робіт належать:
ознайомлення з інформацією про фізичний захист з обмеженим доступом;
конструювання та проектування ядерних установок;
проектування конкретних систем фізичного захисту;
державний нагляд за ядерною і радіаційною безпекою та фізичним захистом;
проведення перевірки стану фізичного захисту;
відомчий контроль за фізичним захистом;
створення, забезпечення функціонування систем фізичного захисту;
охорона ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання;
використання, зберігання, перевезення ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання;
поводження з радіоактивними відходами;
монтаж, налагодження, експлуатаційне використання, поточне утримання та ремонт основного обладнання ядерних установок, особливо важливих технічних елементів ядерних об'єктів, інженерних і технічних засобів охорони;
роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження.»
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання»:
«зони обмеження доступу - визначені у проектній документації на ядерні установки, об'єкти, призначені для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, земельні ділянки і смуги, будівлі, споруди, їх частини, вільне пересування якими обмежується і контролюється відповідними підрозділами охорони;»
Зважаючи на це просимо повідомити, до яких саме особливих робіт, відносяться роботи з експертного обстеження та повного технічного огляду трубопроводів та чи знаходяться ці трубопроводи в межах зон, які, згідно з проектною документацією, визначені зонами обмеженого доступу?
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з пунктом 10 Порядку:
«Фізичні особи, які не мають допуску, можуть перебувати у місцях, де виконуються особливі роботи, тільки у супроводі визначених керівником підприємства посадових осіб, які мають допуск відповідної категорії.»
А згідно з вимогами пункту 3 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687:
«Технічний огляд та/або експертне обстеження проводиться за участю роботодавця або призначених ним відповідальних осіб.»
Таким чином вимога щодо обов’язкової наявності допуск персоналу до особливих робіт є недоцільною та дискримінаційною.
Зважаючі на вище викладене просимо Вас вилучити з тендерної документації вимогу про те, що учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати довідку (складену в довільній формі) про список персоналу, який має діючий допуск до виконання особливих робіт (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, діючої категорії допуску, номеру та дати наказу про надання допуску) отриманий згідно вимог Постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» від 25.12.1997 №1471 та Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995 №39/95-ВР (за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуги, що є предметом закупівлі).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: послуга з експертного обстеження (технічного діагностування) та позачергового технічного огляду обладнання пуско-резервної котельні буде надаватися в захищеній зоні Замовника, тобто в зоні обмеження доступу – «визначеній у проектній документації на ядерні установки, об'єкти, призначені для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, земельні ділянки і смуги, будівлі, споруди, їх частини, вільне пересування якими обмежується і контролюється відповідними підрозділами охорони». Згідно з п.10 «Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1997 р. N 1471 (далі –
Порядок): «Фізичні особи, які не мають допуску, можуть перебувати у місцях, де виконуються особливі роботи, тільки у супроводі визначених керівником підприємства посадових осіб, які мають допуск відповідної категорії» - фізичні особи можуть перебувати у супроводі, але для виконання робіт чи надання послуг в зоні обмеження доступу необхідно мати допуск до особливих робіт. Згідно з абзацом 13 ст.3 Порядку означена послуга відноситься до «роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження».
Порядок): «Фізичні особи, які не мають допуску, можуть перебувати у місцях, де виконуються особливі роботи, тільки у супроводі визначених керівником підприємства посадових осіб, які мають допуск відповідної категорії» - фізичні особи можуть перебувати у супроводі, але для виконання робіт чи надання послуг в зоні обмеження доступу необхідно мати допуск до особливих робіт. Згідно з абзацом 13 ст.3 Порядку означена послуга відноситься до «роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження».
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 01 травня 2024 17:59
Дата відповіді: 03 травня 2024 14:48
Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати документи, що засвідчують проходження акредитації «Національного агентства з акредитації України» відповідно до вимог або ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT).
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Вимогами до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954, починаючи з 15.05.2024 експертні організації мають провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією.
Зважаючи на вище викладене пропонуємо Вам вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання учасником документів, що засвідчують проходження акредитації «Національного агентства з акредитації України» відповідно до вимог або ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT).
Також пропонуємо додати до тендерної документації вимогу щодо надання учасником атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 його власної або залученої на підставі договору лабораторії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: згідно підпункту 1 пункту 9 «Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954, суб`єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2-6 пункту 7 цих Вимог, повинні бути акредитованими національним органом України з акредитації як орган
з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона.
Акредитація проводиться згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT) або ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів
органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT). Отже вилучення з тендерної документації вищезазначених вимог є недоцільним.
Додати до тендерної документації вимог щодо надання учасником атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) для виконання послуги «Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд обладнання пуско-резервної котельні» є зайвим.
У зв’язку з цим, повідомляємо, що тендерна документація являється актуальною та зміни вноситись не будуть.
з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона.
Акредитація проводиться згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT) або ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів
органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT). Отже вилучення з тендерної документації вищезазначених вимог є недоцільним.
Додати до тендерної документації вимог щодо надання учасником атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) для виконання послуги «Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд обладнання пуско-резервної котельні» є зайвим.
У зв’язку з цим, повідомляємо, що тендерна документація являється актуальною та зміни вноситись не будуть.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 травня 2024 17:01
Дата відповіді: 06 травня 2024 16:43
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з пунктом 4 наказу Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954 вимога щодо того, що експертна організація повинна бути акредитованою національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона (підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки), набирає чинності з 15.08.2024, а вимога щодо того, що експертна організація для виконання завдань, що визначені сферою її акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами повинна провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання (підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки) набирає чинності вже 15.05.2024.
При цьому Ви, чомусь, включаєте до тендерної документації вимогу щодо обов’язкової наявності у експертної організації акредитації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019, а про акредитацію випробувальної лабораторії ЗАБУЛИ.
Зважаючи на вище викладене пропонуємо, все ж таки, привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, видаливши з неї дискримінаційну вимогу щодо надання атестата про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 і додавши вимогу щодо надання атестата про акредитацію випробувальної лабораторії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, враховуючи терміни виконання робіт передбачені проєктом договору, а саме: початок – з дати укладання договору, закінчення - 20.12.2024р підтверджуємо, що вимога тендерної документації по закупівлі: «Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд обладнання пуско-резервної котельні» є актуальною в існуючій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКА ТЕХБЕЗПЕКА" |
78 600,00
UAH
|
78 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ" |
99 000,00
UAH
|
99 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКА ТЕХБЕЗПЕКА" #44888780 |
Переможець |
78 600,00
UAH
|
17 травня 2024 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 13:12
|
Дог. 37-124-01-24-22993 28.05.24 ПТБ.pdf | укладений |
28 травня 2024 13:12
|