Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Маловисківська лікарня" Маловисківської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 01995203 |
Місцезнаходження: | 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Шевченка, 64 |
Контактна особа: |
Наталія Жирна +380950666001 nzhirna@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:03 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:03 |
Очікувана вартість: | 1 955 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Також учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення (квитанцію, інструкцію), яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в банку, і яке має бути оформлено згідно вимог чинного законодавства та завірене печаткою банку |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 97750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 11:29 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ на закупівлю дров на 2024 рік(1).doc | |
03 травня 2024 11:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 03.05.2024.doc |
03 травня 2024 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2024 11:29 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ на закупівлю дров на 2024 рік(1).doc
|
|||
03 травня 2024 11:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 03.05.2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000047 ● a03be260e18f495da1d000ec2b108925
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 12:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2024 № 35-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.05.2024 № 35-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
1.UA-2024-04-30-003087-a 30.04.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 14:30:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Деревина дров’яна» Комунального некомерційного підприємства «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, за адресою: Кіровоградська область, м. Мала Виска, вулиця Шевченка, 64, код ДК 03410000-7-Деревина (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-30-003087-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 10:45:24
Пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради в межах моніторингу № UA-M-2024-05-21-000047 закупівлі товару «Деревина дров’яна» код ДК 03410000-7-Деревина, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-04-30-003087-a, повідомляє наступне:
-обсяги закупівлі товару визначено відповідно до розрахунку витрат палива, затвердженого наказом головного лікаря КНП «Маловисківська лікарня» від 06.03.2024 №25 «Про затвердження розрахунку витрат палива » (додається);
-якісні характеристики дров’яної деревини визначено відповідно до вимог, що передбачені технічними умовами ТУУ-00994207-005:2018 (додаються).
Для розрахунку очікуваної вартості товару використано методи, визначені примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
19.04.2024 КНП «Маловисківська лікарня» електронною поштою направлено письмові запити (лист вих. № 1083/01-19 від 18.04.2024) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару щодо цінових пропозицій.
Однак, станом на 30.04.2024 жодної відповіді на вказані вище запити не отримано.
У зв’язку з неможливістю отримати достатню кількість інформації щодо актуальних ринкових цін для визначення очікуваної вартості закупівлі застосовано метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель, а також враховано інформацію про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro".
При цьому повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміщено на власному вебсайті КНП «Маловисківська лікарня» за посиланням https://knpmalovyskivska.wixsite.com/webs у розділі «Тендерна документація».
Копії відповідних документів, додаються.
- Пояснення.pdf
- Норми палива.pdf
- ТУУ-00994207-005-2018.pdf
- Лист від 18.04.2024 № 1083_01_19-1.pdf
- Додаток до листа від 18.04.2024 № 1083_01_19-3.pdf
- Ціни на дрова в Україні у 1 кварталі 2024 року-2.pdf
- Розрахунок очікуваної ціни на дрова у 2024 році.pdf
- Договір дрова 2023 рік.pdf
- Протокол № 51 про затвердження РПЗ та ТД (ДРОВА 2024)(4).doc
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-24 10:32:53
Пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради в межах моніторингу № UA-M-2024-05-21-000047 закупівлі товару «Деревина дров’яна» код ДК 03410000-7-Деревина, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-04-30-003087-a, повідомляє наступне:
-обсяги закупівлі товару визначено відповідно до розрахунку витрат палива, затвердженого наказом головного лікаря КНП «Маловисківська лікарня» від 06.03.2024 №25 «Про затвердження розрахунку витрат палива » (додається);
-якісні характеристики дров’яної деревини визначено відповідно до вимог, що передбачені технічними умовами ТУУ-00994207-005:2018 (додаються).
Для розрахунку очікуваної вартості товару використано методи, визначені примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
19.04.2024 КНП «Маловисківська лікарня» електронною поштою направлено письмові запити (лист вих. № 1083/01-19 від 18.04.2024) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару щодо цінових пропозицій.
Однак, станом на 30.04.2024 жодної відповіді на вказані вище запити не отримано.
У зв’язку з неможливістю отримати достатню кількість інформації щодо актуальних ринкових цін для визначення очікуваної вартості закупівлі застосовано метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель, а також враховано інформацію про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro".
При цьому повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміщено на власному вебсайті КНП «Маловисківська лікарня» за посиланням https://knpmalovyskivska.wixsite.com/webs у розділі «Тендерна документація».
Копії відповідних документів, додаються.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-24 10:36:14
Пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради в межах моніторингу № UA-M-2024-05-21-000047 закупівлі товару «Деревина дров’яна» код ДК 03410000-7-Деревина, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-04-30-003087-a, повідомляє наступне:
-обсяги закупівлі товару визначено відповідно до розрахунку витрат палива, затвердженого наказом головного лікаря КНП «Маловисківська лікарня» від 06.03.2024 №25 «Про затвердження розрахунку витрат палива » (додається);
-якісні характеристики дров’яної деревини визначено відповідно до вимог, що передбачені технічними умовами ТУУ-00994207-005:2018 (додаються).
Для розрахунку очікуваної вартості товару використано методи, визначені примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
19.04.2024 КНП «Маловисківська лікарня» електронною поштою направлено письмові запити (лист вих. № 1083/01-19 від 18.04.2024) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару щодо цінових пропозицій.
Однак, станом на 30.04.2024 жодної відповіді на вказані вище запити не отримано.
У зв’язку з неможливістю отримати достатню кількість інформації щодо актуальних ринкових цін для визначення очікуваної вартості закупівлі застосовано метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель, а також враховано інформацію про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro".
При цьому повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміщено на власному вебсайті КНП «Маловисківська лікарня» за посиланням https://knpmalovyskivska.wixsite.com/webs у розділі «Тендерна документація».
Копії відповідних документів, додаються.
- Пояснення.pdf
- Норми палива.pdf
- ТУУ-00994207-005-2018.pdf
- Лист від 18.04.2024 № 1083_01_19-1.pdf
- Додаток до листа від 18.04.2024 № 1083_01_19-3.pdf
- Ціни на дрова в Україні у 1 кварталі 2024 року-2.pdf
- Розрахунок очікуваної ціни на дрова у 2024 році.pdf
- Договір дрова 2023 рік.pdf
- Протокол № 51 про затвердження РПЗ та ТД (ДРОВА 2024)(4).doc
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович |
1 773 950,00
UAH з ПДВ
|
1 773 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Перша паливно-енергетична корпорація" |
1 955 000,00
UAH з ПДВ
|
1 955 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович #3214315119 |
Відхилено |
1 773 950,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 11:49
|
ТОВ "Перша паливно-енергетична корпорація" #44741489 |
Переможець |
1 955 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 10:29
|
договір №262.pdf | укладений |
20 травня 2024 10:22
|