Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2024-04-30-000797-a ● 6c5ad0b65ba84b5aa0a44947312649f9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 34926981 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Борщ Сергій 380442931222 blagobuh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 09:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 13:29 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 13:29 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17720 штука
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 51а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 16:23 |
ТД Канцелярія 2024-05-03.docx | |
03 травня 2024 16:22 |
Протокол 53 Канцелярське приладдя Зміни ТД 2024-05-03.doc | |
03 травня 2024 14:36 |
ТД Канцелярія 2024-05-03.docx | |
03 травня 2024 14:35 |
Протокол 52 Канцелярське приладдя Зміни ТД 2024-05-01.doc | |
30 квітня 2024 09:28 |
ТД Канцелярія 2024-04-15.docx |
03 травня 2024 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 травня 2024 16:23 |
ТД Канцелярія 2024-05-03.docx
|
|||||||||
03 травня 2024 16:22 |
Протокол 53 Канцелярське приладдя Зміни ТД 2024-05-03.doc
|
|||||||||
03 травня 2024 14:36 |
ТД Канцелярія 2024-05-03.docx
|
|||||||||
03 травня 2024 14:35 |
Протокол 52 Канцелярське приладдя Зміни ТД 2024-05-01.doc
|
|||||||||
30 квітня 2024 09:28 |
ТД Канцелярія 2024-04-15.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни
Дата подання: 01 травня 2024 09:59
Дата відповіді: 01 травня 2024 11:46
Шановний Замовнику! Зазначаємо, що в формуванні податкових накладних та відповідності до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку, відсутня в колонці Назва одиниці вимірювання та одиниці обліку – «Упаковка» та умовне позначення «уп». «Упаковка» - це російське значення. В Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку за Кодом 2102 в Розділі «ОПТОВА ТА РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ. ЧАСТИНА 2» зазначено Назву одиниці вимірювання та одиниці обліку – Паковання яке має умовне позначення «паков». URL: https://zkg.ua/aktualnyj-klasyfikator-systemy-poznachen-odynyts-vymiryuvannya-ta-obliku-u-potochnomu-rotsi/ У відповідності до вище зазначеного зазначаємо, що органами ДПС України, спираються на Класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку та зазначає Код 2102 в одиниці виміру «паков», просимо це враховувати та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідна корекція по одиниці вимірювання та обліку, а саме зміна "упаковка" на "паковання", скорочено "паков" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Уточнення та зміни
Дата подання: 01 травня 2024 10:54
Дата відповіді: 01 травня 2024 11:55
Доброго дня, Шановний Замовник, є питання до позиції64 Скріпки з загином нікельовані, 28 мм, в назві вказаний розмір 28мм, а технічних вимогаїх вказано 25мм. Які саме потрібні скріпки? Просимо внести зміни
Відповідь: Доброго дня! Відповідна корекція по розміру, а саме - зміна "25 мм" на фактично потрібний "28 мм" на позицію 64 "Скріпки з загином нікельовані, 28 мм" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Зміни
Дата подання: 01 травня 2024 10:58
Дата відповіді: 01 травня 2024 11:49
позиція №68 Степлер № 10 ,вказано Розмір - 90 см, нажаль таких степлерів не існує, просимо внести зміни!
Відповідь: Доброго дня! Відповідна корекція по розміру, а саме - зміна "90 см" на "90 мм" на позицію 68 "Степлер №10" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Зміни
Дата подання: 01 травня 2024 11:04
Дата відповіді: 01 травня 2024 13:32
Позиція 70 Підставка для канцелярського приладдя , за вказаним розміром - 8,5х17,5х14 мм та кількість Кількість відділень - 10 , не існує.
Просимо змінити Кількість відділень на не менше 3, Розмір не менше 8х17,5х14см
Відповідь: Доброго дня! Відповідна корекція характеристик на даний товар, а саме - " Матеріал - пластик. Кількість відділень - 10. Без наповнення. Колір - асорті. " на позицію 70 "Підставка для канцелярського приладдя" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Зміни
Дата подання: 01 травня 2024 11:25
Дата відповіді: 01 травня 2024 13:04
Позиція 72 Лоток для паперів вертикальний, вказані параметри Розмір – 100х220х300 мм. Матеріал - пластикові сітки з перегородками сітки. За вказаним розміром інсують тільки металеві лотки. Просимо внести зміни!
Відповідь: Доброго дня! вказано Характеристики помилково вказано з товару металеві лотки. Відповідна корекція, а саме - "Орієнтація - вертикальний Матеріал - пластик. Застосування - документів А4. Розмір - 314 х 235 х 85 мм. Колір - асорті" на позицію 72 "Лоток для паперів вертикальний" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Зміни
Дата подання: 01 травня 2024 11:28
Дата відповіді: 01 травня 2024 11:42
Позиція 76 Діркопробивач 30 аркушів, вказано Колір синій, просимо внести зміни та вказати Колір асорті, для того щоб збільшити кількість товару еквіваленту та коло потенціальних учасників.
Відповідь: Доброго дня! Відповідна корекція по кольору, а саме - "колір асорті" на позицію 76 "Діркопробивач, 30 аркушів" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Зміни
Дата подання: 01 травня 2024 11:35
Дата відповіді: 01 травня 2024 11:44
Позиція 77 Ножиці 20 см,вказано "колір сіро-червоні". Цей колір є тільки в одного Виробника що є дискримінаційною вимогою, просимо зміни на "колір асорті"
Відповідь: Доброго дня! Відповідна корекція по кольору, а саме - "колір асорті" на позицію 77 "Ножиці 20 см" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Уточнення та зміни
Дата подання: 01 травня 2024 11:37
Дата відповіді: 01 травня 2024 14:01
Поз 83 Батарейки АА, вказано у вимогах "Упаковка - 4 шт", та вказана кількість 60шт. Потрібно всього 60шт чи 60 пак по 4 шт? Внесіть зміни
Відповідь: Доброго дня! Потрібно 60 паковань (упаковок), кожна з яких складається з 4 батарейок АА. Відповідна корекція на позицію 83 "Батарейки АА" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Уточнення та зміни
Дата подання: 01 травня 2024 11:38
Дата відповіді: 01 травня 2024 13:59
Поз 84 Батарейки ААА, вказано у вимогах "Упаковка - 4 шт", та вказана кількість 10шт. Потрібно всього 10шт чи 10 пак по 4 шт? Внесіть зміни
Відповідь: Доброго дня! Потрібно 10 паковань (упаковок), кожна з яких складається з 4 батарейок ААА. Відповідна корекція на позицію 84 "Батарейки ААА" буде внесено у якості правки. Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
зміни
Дата подання: 01 травня 2024 14:37
Дата відповіді: 01 травня 2024 15:46
№68 Степлер № 10 ,вказано Розмір - 90мм, таких степлерів біле не виготовляють, на офіційному сайті виробника зазначений розмір 92мм https://io-opt.com/product/Stepler_plastikovyy_(ploskiy)2c_JOBMAX2c_10_l.2c_(skoby_%E2%84%9610)2c_90x43x20_mm2c_
Відповідь: Доброго дня! За наданим Вами посиланням на сайті виробника є різні моделі Степлера на 10 аркушів з різними розмірами, а саме - присутні 3 моделі з розмірами 90x39x24мм, а також 3 моделі з розмірами 92x38x20мм. https://io-opt.com/catalog/Steplery
Зміни
Дата подання: 02 травня 2024 10:03
Дата відповіді: 03 травня 2024 10:59
Доброго дня, Шановний Замовник, просимо внести зміни в позицію 19 Папка-реєстратор двостороння А5, вами зазначені характеристи на які підходять тільки під одного виробника Esselte (і тільки в цього виробника є цей реєстратор) , запропонувати еквівалент не можливо, що є дискримінаційною вимогою. На ринку доступні ОДНОСТОРОННІ реєстатори формату А5 у декількох виробників з щільністю картона 1300г/м2. Просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідна корекція характеристик на позицію 19 "Папка реєстратор двостороння А5 " буде внесено у якості правки, а саме - " Папка реєстратор одностороння Формат - А5. Ширина торця - 70 мм. Місткість - 450 аркушів. Матеріал - картон, товщина 2 мм (щільність не менше 1 300 г/м2). " Відповідним чином оформлений Протокол з повним переліком внесених змін по зверненням усіх Учасників та новою редакцією тендерної документації буде опубліковано на тендерному майданчику.
Документація
Дата подання: 03 травня 2024 14:43
Дата відповіді: 03 травня 2024 16:27
Шановний Замовник, Файл проток змін та Тендерна документація зовсім не сходяться, просимо виставити правильний
Відповідь: Доброго дня! Всі документи приведено у відповідність.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
148 811,64
UAH з ПДВ
|
148 811,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
157 384,44
UAH з ПДВ
|
157 384,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
176 945,16
UAH з ПДВ
|
176 945,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
148 811,64
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 09:07
|
Договір 32 ТОВ Ваш автограф Канцелярія 2024-05-17.PDF | укладений |
17 травня 2024 09:06
|