Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плитка керамічна глазурована для підлоги
Очікувана вартість
174 250,00 UAH
UA-2024-04-30-000244-a 0c4ed45218e2453090c0f0ed7fcdbeac
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Копач

+380679044856 tender3014@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3014 Національної гвардії України (м.Одеса)
Код ЄДРПОУ: 37760707
Вебсайт: https://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Людмила Копач
+380679044856
tender3014@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2024 08:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 174 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 871,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Закупівля товару відбудеться відповідно до п. 8 Постанови, а саме у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених Постановою. Договір буде укладений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.01.2024 № 69 «Деякі питання фінансування матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил, інших військових формувань».

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 метр квадратний
Плитка керамічна глазурована для підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата 100 % вартості Товару протягом 90 робочих днів з дати, вказаної у підписаній видатковій накладній та поставки товару. Виникнення бюджетних зобов’язань за договором настає у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 90 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2024 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 08:42
Оголошення (1 арк. - підпис).pdf
30 квітня 2024 08:42
Оголошення (плитка).docx
30 квітня 2024 08:42
Проєкт договору.docx
30 квітня 2024 08:42
Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МЕРАДЖИ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ" 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2024 18:26
Електронний підпис
08 травня 2024 18:26
Електронний підпис
08 травня 2024 18:23
21. Цінова пропозиція.pdf.p7s
08 травня 2024 18:23
4. Про ліцензію.pdf.p7s
08 травня 2024 18:23
Паспорти якості.pdf.p7s
08 травня 2024 18:23
13. Про працівників.pdf
08 травня 2024 18:23
13. Про працівників.pdf.p7s
08 травня 2024 18:23
18. Про гарантію якості.pdf
08 травня 2024 18:23
12. Довідка про мтб.pdf.p7s
08 травня 2024 18:23
4. Про ліцензію.pdf
08 травня 2024 18:23
12. Довідка про мтб.pdf
08 травня 2024 18:23
Сертифікат.pdf
08 травня 2024 18:23
Витяг з ЄДР Мераджи 12.10.23
08 травня 2024 18:23
Сертифікат.pdf.p7s
08 травня 2024 18:23
Паспорти якості.pdf
08 травня 2024 18:23
21. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МЕРАДЖИ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МЕРАДЖИ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"
#3231218613
Відхилено 130 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2024 08:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 14:53

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 16.17. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учаснику необхідно надати гарантійний лист про відсутність підстав/обставин вказаних у п. 16.17. Учасником не надано даний гарантійний лист. 2. Відповідно до п.6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно надати гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Учасником не надано даний гарантійний лист. 3. Відповідно до п.13 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учаснику необхідно надати заповнений проєкт договору. Учасником не надано заповнений проєкт договору. 4. Відповідно до п.16 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах учасник має надати: 1) Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки та розвантаження товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. У довідці зазначити інформацію про наявність в учасника вантажопідіймальних механізмів та крану – маніпулятору. 2) На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування / оренди тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 08.05.2024 № 05-24/08-012, у якій повідомив, про відсутність техніки (власної / орендованої / найманої тощо) для поставки та розвантаження товару та відсутність складських приміщень і обладнання (на праві власності / володіння / користування / оренди тощо), чим не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 5. Відповідно до п.17 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати: 1) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть задіяні при постачанні товару на територію замовника за формою Таблиці 1. ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи в учасника У довідці має бути зазначено: - водія не менше 1 особи; - вантажників не менше 2 осіб. 2) До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наказ на призначення на посаду та/або трудовий договір та/або договір про надання послуг тощо). На водіїв та вантажників зазначених у Довідці надаються: - лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; - скан-копії оригіналу паспорта (надаються скановані оригінали окремих сторінок (1, 2, 3 та сторінка з пропискою) паспорту (без обкладинки) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія або сканований оригінал паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання); - скан-копія оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 3) При здійсненні розвантажувальних робіт учасник повинен дотримуватись основних вимог безпеки під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою кранів-маніпуляторів зазначених в НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Для здійснення робіт по розвантаженню товару повинні бути допущені працівники, які пройшли відповідне навчання та мають кваліфікаційне посвідчення (на керування вантажопідіймальними механізмами, кранами – маніпуляторами, тощо), що підтверджується оригіналами документів у складі пропозиції. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 08.05.2024 № 05-24/08-013 у якій не зазначено інформацію про наявність в учасника водія та вантажників, які працюють в учасника відповідно до наказу на призначення на посаду та/або трудового договору та/або договору про надання послуг тощо. Відповідно Учасник не надав на водіїв та вантажників : - лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; - скан-копії оригіналу паспорта (надаються скановані оригінали окремих сторінок (1, 2, 3 та сторінка з пропискою) паспорту (без обкладинки) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія або сканований оригінал паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання); - скан-копія оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Учасник не надав оригінали документів, що підтверджують проходження навчання та наявності кваліфікаційного посвідчення (на керування вантажопідіймальними механізмами, кранами – маніпуляторами, тощо), щодо дотримання працівником при здійсненні розвантажувальних робіт основних вимог безпеки під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою кранів-маніпуляторів зазначених в НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Отже учасником не виконі вимоги п.17 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 6. Відповідно до п.3 «Якість» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає у складі пропозиції документи, які засвідчують якісні та технічні характеристики товару, його походження (сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості та/або декларація відповідності та/або декларація споживчих властивостей та відповідності ДСТУ Б В.2.7-282:2011 Плитки керамічні. Технічні умови (EN 14411:2006, NEQ, тощо). Учасник надав Сертифікат відповідності та Паспорт якості, але показники: границя міцності при згині, водопоглинання та руйнівне навантаження у паспорті якості не відповідають цим показникам в оголошенні. Слід зауважити, що при цьому учасник надав гарантійний лист у якому зазначає, що ознайомлений з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі викладеними у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, готовий виконати усі його вимоги та усвідомлює, що не виконання даних вимог, дає право Замовнику розірвати договір поставки товару в односторонньому порядку. 7. Відповідно до п.9 «Якість» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасник повинен надати не менше двох фото товару, з різних ракурсів. Учасником не надано фото товару, з різних ракурсів. 8. Відповідно до п.9 «Умови постачання» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасник надає Довідку у довільній формі про відповідального(их) працівника(ів) за дотриманням пожежної безпеки та організацію дій у надзвичайних ситуаціях та надає скановану(і) кольорову копію з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) проходження навчання такого(их) працівника(ів), а саме відповідальної(их) особи (осіб) за пожежну безпеку та особи (осіб), яка(і) пройшла(и) навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях (Постанова КМУ № 444 від 26 червня 2013 року) Учасником не надано дану довідку та скановану(і) кольорову копію з оригіналу(ів) документу(ів) відповідальної(их) особи (осіб) за пожежну безпеку та особи (осіб), яка(і) пройшла(и) навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях (Постанова КМУ № 444 від 26 червня 2013 року). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями № 1275: 1. Завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист про відсутність підстав/обставин вказаних у п. 16.17 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 3. Завантажити в електронну систему закупівель заповнений проєкт договору. 4. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах учасник має завантажити в електронну систему закупівель: 1) Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки та розвантаження товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. У довідці зазначити інформацію про наявність в учасника вантажопідіймальних механізмів та крану – маніпулятору. 2) На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування / оренди тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 5. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має завантажити в електронну систему закупівель: 1) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть задіяні при постачанні товару на територію замовника за формою Таблиці 1. ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи в учасника У довідці має бути зазначено: - водія не менше 1 особи; - вантажників не менше 2 осіб. 2) До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наказ на призначення на посаду та/або трудовий договір та/або договір про надання послуг тощо). На водіїв та вантажників зазначених у Довідці надаються: - лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; - скан-копії оригіналу паспорта (надаються скановані оригінали окремих сторінок (1, 2, 3 та сторінка з пропискою) паспорту (без обкладинки) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія або сканований оригінал паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання); - скан-копія оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 3) При здійсненні розвантажувальних робіт учасник повинен дотримуватись основних вимог безпеки під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою кранів-маніпуляторів зазначених в НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Для здійснення робіт по розвантаженню товару повинні бути допущені працівники, які пройшли відповідне навчання та мають кваліфікаційне посвідчення (на керування вантажопідіймальними механізмами, кранами – маніпуляторами, тощо), що підтверджується оригіналами документів у складі пропозиції. 6. Завантажити в електронну систему закупівель Паспорт якості, що відповідає усім показникам викладеним у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 7. Завантажити в електронну систему закупівель не менше двох фото товару, з різних ракурсів. 8. Довідку у довільній формі про відповідального(их) працівника(ів) за дотриманням пожежної безпеки та організацію дій у надзвичайних ситуаціях та надає скановану(і) кольорову копію з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) проходження навчання такого(их) працівника(ів), а саме відповідальної(их) особи (осіб) за пожежну безпеку та особи (осіб), яка(і) пройшла(и) навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях (Постанова КМУ № 444 від 26 червня 2013 року).

Документи

13 травня 2024 08:31
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій