Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна; Вугілля кам’яне, Г (Г2) (25-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна; Вугілля кам’яне, ДГ (25-200), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Очікувана вартість
1 064 200,00 UAH
UA-2024-04-29-009911-a ● 985e713fa159442cbd900cbb09443390
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
29 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | НОВОПРАЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 НОВОПРАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26505430 |
Місцезнаходження: | 28042, Україна , Кіровоградська обл., смт. Нова Прага, вул. Миру, буд. 101 |
Контактна особа: |
Ірина Кирпичова +380684593721 npnvobuh1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна; Вугілля кам’яне, Г (Г2) (25-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна; Вугілля кам’яне, ДГ (25-200), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 тонна
Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28042, Україна, Кіровоградська область, смт. Нова Прага, вул. Миру буд.101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
3 тонна
Вугілля кам’яне, Г (Г2) (25-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28042, Україна, Кіровоградська область, смт. Нова Прага, вул. Миру буд.101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
49 тонна
Вугілля кам’яне, ДГ (25-200), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28042, Україна, Кіровоградська область, смт. Нова Прага, вул. Миру буд.101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
29 квітня 2024 16:27 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 3472 |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 7146 |
Можливі значення:
|
|
Розмір кусків |
Можливі значення:
|
|
Група |
Можливі значення:
|
|
Марка |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 3472 |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 7146 |
Можливі значення:
|
|
Розмір кусків |
Можливі значення:
|
|
Група |
Можливі значення:
|
|
Марка |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 7146 |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 3472 |
Можливі значення:
|
|
Розмір кусків |
Можливі значення:
|
|
Марка |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-05-08-000003 • 0b80a1fd98924aaca7596cbf21ce5235
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-05-08
•
11:24
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Повідомляємо про порушення проведення Замовником запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель, яке полягає в наступному.
Так як замовником було оголошено запит пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель, то на нього безпосередньо поширює свою дію Постанова КМУ від 14 вересня 2020 року № 822 Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу.
Зазначений запит (ціни) пропозицій (ідентифікатор UA-2024-04-29-009911-a ) оголошений на закупівлю вугілля кам’яного марок Г (Г2) (13-100), Г (Г2) (25-100), ДГ (25-200).
Разом із запитом Замовник оприлюднив проект договору про закупівлю, який, зокрема, містить такі вимоги: «2.3. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати або інші документи, які підтверджують його якість.
Під час підписання договору Постачальник повинен надати копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик виданий в 2023 році та який повинен бути дійсним протягом дії цього договору. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен бути виданий на виробника. Виробником вугілля є юридична особа яка сортує, переробляє, збагачує та видобуває вугілля. Виробник повинен мати декларацію, видану Державною службою України з питань праці, на збагачення, перероблення, сортування або видобування. Якщо учасник не є виробником, то він повинен додаткова надати лист-дозвіл на використання вищезазначеної декларації, в якій обов’язково зазначається ідентифікатор цієї закупівлі. Якщо учасник не є виробником та не є власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, то учасник повинен надати лист-дозвіл на право використання даного сертифікату.
2.4. Додатково Якість вугілля повинна бути підтверджена висновком СЕС, який виданий на виробника вугільної продукції, у 2023 році на марки вугілля, що закуповує замовник, згідно умов цього договору. Висновок СЕС повинен бути виданий не раніше ніж виданий сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, так як якість виробленої продукції, а саме вугілля кам’яного спочатку підтверджується сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик».
Однак звертаємо увагу, що відповідно до п. 57 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ від 14 вересня 2020 року № 822: Замовник оголошує запит пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про найменування, очікувану вартість, кількість, строк, місце поставки товару, умови його оплати та кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції (строк для подання постачальником ціни пропозиції не може бути меншим, ніж два робочих дні з дня оприлюднення замовником запиту пропозицій постачальників в електронній системі закупівель).
У запиті пропозицій постачальників щодо закупівлі товару замовник може визначити виключно інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором. Запит пропозицій постачальників не повинен містити вимог до постачальника та інших документів, які не передбачені цим Порядком.
Запит пропозицій постачальників повинен містити проект договору з обов’язковим зазначенням підстав та у разі потреби із зазначенням порядку змін його умов. Проект договору не повинен містити характеристики товару, що не визначені запитом пропозицій постачальників з урахуванням положень абзацу другого цього пункту.
Отже зі зазначених вище положень чинного законодавства чітко випливає, що встановленням вимог щодо надання документів, визначених в п.2.3. і 2.4. проекту Договору, Замовник порушив п. 57 Порядку, який передбачає вичерпний перелік інформації, яка має бути зазначена в оголошенні про проведення запиту пропозицій, і який явно не передбачає права Замовника прописувати в проекті Договору про закупівлю абсолютно дискримінаційні вимоги до потенційних учасників таких запитів.
Також наголошуємо, що відсутність в потенційних учасників запиту (ціни) пропозицій можливості оскаржити його умови до Антимонопольного комітету України не звільняє Замовника від обов’язку дотримуватись Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ від 14 вересня 2020 року № 82.
Просимо відреагувати на наше звернення та зобов’язати Замовника скасувати оголошений з порушенням положень чинного законодавства запит (ціни) пропозицій (UA-2024-04-29-009911-a).
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВФМ ГРУП" |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "БОНУМ КРЕДО" |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АНТРАЦИТ ГРУПП 2016" |
719 200,00
UAH з ПДВ
|
719 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Інком Інтергруп" |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" |
1 064 199,00
UAH з ПДВ
|
1 064 199,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВФМ ГРУП" #41493455 |
Рішення скасоване |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 17:13
|
ТОВ "ВФМ ГРУП" #41493455 |
Відхилено |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 17:36
|
ПП "БОНУМ КРЕДО" #45119977 |
Рішення скасоване |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 11:02
|
ПП "БОНУМ КРЕДО" #45119977 |
Відхилено |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 11:06
|
ТОВ "АНТРАЦИТ ГРУПП 2016" #43288684 |
Рішення скасоване |
719 200,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 11:48
|
ТОВ "АНТРАЦИТ ГРУПП 2016" #43288684 |
Відхилено |
719 200,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 11:51
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Рішення скасоване |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 12:24
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 12:32
|
ТОВ "Інком Інтергруп" #45113692 |
Рішення скасоване |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 13:07
|
ТОВ "Інком Інтергруп" #45113692 |
Відхилено |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 13:17
|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" #32872463 |
Переможець |
1 064 199,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 16:26
|
2024-05-29_додаткова3.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 14:05
|
2024-05-22дод.угода2.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 15:48
|
2024-05-14додаткова1.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 14:52
|
2024-05-14дог007.pdf | укладений |
14 травня 2024 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно пункт 3.1. Договору про закупівлю №007 від 14.05.2024 року викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить 1 064 198,40 грн. (один мільйон шістдесят чотири тисячі сто девʼяносто вісім грн. 40 коп.) в т.ч. ПДВ 177 366,40 грн. (сто сімдесят сім тисяч триста шістдесят шість грн. 40 коп.). Ціна за одиницю Товару зазначена у Специфікації. 2.Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно Додаток №1 до Договору про закупівлю №007 від 14.05.2024 року викласти в новій редакції. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю №007 від 14.05.2024 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни в технічну специфікацію до Договору про закупівлю №007 від 14.05.2024р., яка викладена в Додатку 2. Всі їнші умови Договору про закупівлю залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов"язання |
Номер договору про закупівлю: | 007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони домовились внести зміни в п.12.2. Договору про закупівлю №007 від 14.05.2024року. 2.Сторони домовились Додати пункт 2.14. до Договору про закупівлю №007 від 14.05.2024року. Всі інші умови Договору про закупівлю №007 від 14.05.2024року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |