Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Генераторна установка 28кВт
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2024-04-29-009356-a d24654eae7aa45f1a73f933c3a792f97
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Берднікова

+380674024476 oberdnikova29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Олена Берднікова
+380674024476
oberdnikova29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2024 16:00
Початок аукціону: 08 травня 2024 12:33
Початок аукціону: 08 травня 2024 12:33
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Генераторна установка 28кВт
(код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 31121100-1 Дизель-генераторні установки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул, 600-річчя, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31121100-1 — Дизель-генераторні установки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється на умовах кінцевого розрахунку у розмірі 100% протягом 365 (триста шістдесят п’ять) календарних днів після поставки Товару на підставі підписаних СТОРОНАМИ видаткових накладних. Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Дата подання: 30 квітня 2024 08:44
Дата відповіді: 02 травня 2024 15:41
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Відповідь: Доброго дня, так аналогічні товари можуть бути прийняти до розгляду, проте важливо зауважити, що вони мають відповідати основним технічним характеристикам товару згідно замовлених технічних характеристик (кращі характеристики можуть призвести до збільшення витрати палива, чи інших електротехнічних характеристик, внаслідок чого не зможе бути інтегрований в систему автономного живлення в’язку з обмеженнями по струму).
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 30 квітня 2024 23:34
Дата відповіді: 02 травня 2024 15:41
Просимо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Зазначити вимоги щодо витрати палива, потужностей, струму та розмірів з позначкою «не більше» або «не менше». У той же час хочемо зазначити, що прибирання однозначних параметрів предмету закупівлі, за виключенням ключових критеріїв, призведе до значного збільшення конкурентності торгів, а натомість, до економії державних коштів. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня дякуємо за звернення, дане обладнання має забезпечувати живлення насосного та електронного устаткування об’єкту визначеної потужності та такої яка відповідає інженерним мережам об’єкту, визначені технічні характеристики по потужності та струму відповідають встановленому навантаженню, і в такому випадку забезпечать безвідмовну роботу. Технічні характеристики є критерієм який визначає замовник в рамках своєї потреби та з урахуванням економічної роботи обладнання. Просимо Вас врахувати якісну потребу до предмету закупівлі та в своїй пропозиції керуватися технічними характеристиками предмету закупівлі згідно чинного законодавства.
Фіксована дискретна величина Максимальноі потужності, кВа/кВт
Дата подання: 03 травня 2024 14:37
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:15
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину Максимальноі потужності кВа/кВт - 38,0/30,4 що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини об’єму системи масла, зазначивши в графі «Критерій (вказати)» критерій «не більше» або «не менше»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.
Дане обладнання має забезпечувати живлення насосного та електронного устаткування об’єкту визначеної потужності та такої яка відповідає інженерним мережам об’єкту, визначені технічні характеристики по потужності та струму відповідають встановленому навантаженню, і в такому випадку забезпечать безвідмовну роботу. Технічні характеристики є критерієм який визначає замовник в рамках своєї потреби та з урахуванням економічної роботи обладнання. Просимо Вас врахувати якісну потребу до предмету закупівлі та в своїй пропозиції керуватися технічними характеристиками предмету закупівлі згідно чинного законодавства.
Фіксована дискретна величина Номінальноі потужності, кВа/кВт
Дата подання: 03 травня 2024 14:41
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:17
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину Номінальноі потужності, кВа/кВт 35,0/28,0, що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини об’єму системи масла, зазначивши в графі «Критерій (вказати)» критерій «не більше» або «не менше».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.


Дане обладнання має забезпечувати живлення насосного та електронного устаткування об’єкту визначеної потужності та такої яка відповідає інженерним мережам об’єкту, визначені технічні характеристики по потужності та струму відповідають встановленому навантаженню, і в такому випадку забезпечать безвідмовну роботу. Технічні характеристики є критерієм який визначає замовник в рамках своєї потреби та з урахуванням економічної роботи обладнання. Просимо Вас врахувати якісну потребу до предмету закупівлі та в своїй пропозиції керуватися технічними характеристиками предмету закупівлі згідно чинного законодавства.
Фіксована дискретна величина паливного баку
Дата подання: 03 травня 2024 14:42
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:18
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину паливного баку – 60л, що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини паливного баку, зазначивши в графі «Критерій (вказати)» критерій «не більше» або «не менше».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.
Фіксована дискретна величина Витрат палива при навантаженні 75% л/год
Дата подання: 03 травня 2024 14:49
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:21
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину Витрат палива при навантаженні 75% л/год – 6,0л, що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо витрат палива при навантаженні 75% л/год, зазначивши в графі (вказати) «не більше» або «не менше».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.

Фіксована дискретна величина об’єму масла в картері двигуна
Дата подання: 03 травня 2024 14:52
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:22
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину об’єму масла в картері двигуна - 8,0 л з точністю до десятих літрів, що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини об’єму масла в картері двигуна, зазначивши в графі (вказати) «не більше» або «не менше».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.

Фіксована дискретна величина об’єму охолоджувальної рідини
Дата подання: 03 травня 2024 14:55
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:23
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину об’єму охолоджувальної рідини - 7,5 л з точністю до десятих літрів, що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини об’єму охолоджувальної рідини, зазначивши в графі (вказати) «не більше» або «не менше»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.
Фіксована дискретна величина Вага предмета закупивлі
Дата подання: 03 травня 2024 15:00
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:24
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину ваги предмета закупивлі - 842кг з точністю до 1кг, що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини ваги предмета закупивлі, зазначивши в графі (вказати) «не більше» або «не менше»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.
Фіксована дискретна величина Габаритні розміри, ДхШхВ
Дата подання: 03 травня 2024 15:04
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:26
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину Габаритних розмірів предмета закупивлі, ДхШхВ - 1960х800х1200мм з точністю до 1мм, що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини Габаритних розмірів предмета закупивлі, ДхШхВ, зазначивши в графі (вказати) «не більше» або «не менше»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.

Дискримінація Українського виробника
Дата подання: 03 травня 2024 15:07
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:27
Шановний замовник, уважно вивчивши тендерну документацію та Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, нами було виявлено, що в додатку 2 до тендерної документації зазначено "Країна виробник: - Великобританія" , що в свою чергу не дає можливості приймати участь в тендері українському виробнику. Просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо країни виробника, а саме України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до законодавства, учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі − учасник) − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа — резидент або нерезидент, зокрема об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Отже, учасниками процедури закупівлі можуть бути суб’єкти визначені у пункті 37 частини першої статті 1 Закону незалежно від форм власності та організаційно-правових форм. Необхідність зазначення марки виробника в технічних вимогах пов’язана з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.
Фіксована дискретна величина Максимальноі потужності, кВа/кВт
Дата подання: 03 травня 2024 15:10
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:28
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину Максимальноі потужності кВа/кВт - 38,0/30,4 що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини Максимальноі потужності кВа/кВт, зазначивши в графі (вказати) «не більше» або «не менше»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.
Фіксована дискретна величина Номінальноі потужності, кВа/кВт
Дата подання: 03 травня 2024 15:12
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:30
Згідно Статті 5, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та згідно Статті 22, п. 4 Закону України про публічні закупівлі: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вами зазначено фіксовану дискретну величину Номінальноі потужності, кВа/кВт 35,0/28,0, що призводить до обмеження потенційного кола учасників та свідчить про підготовку технічного завдання тендерної документації з метою закупівлі Товару конкретного виробника та моделі. Для недопущення порушень положень зазначеного закону України, просимо внести зміни в вимоги тендерної документації, щодо величини Номінальноі потужності кВа/кВт, зазначивши в графі (вказати) «не більше» або «не менше».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.

Обґрунтування необхідності посилання на конкретну марку Товару
Дата подання: 03 травня 2024 15:23
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:31
Згідно Статті 23. п. 4. Закону України про публічні закупівлі: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» В тендерній документації НЕ надано обґрунтування необхідності посилання на конкретну марку товару, а саме: "C38 D5(Q)", просимо прибрати посилання на конкретну марку Товару або надати обґрунтоване пояснення необхідності зазначення посилання на конкретну марку Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Тобто, учасник може запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам замовника. Замовником встановлене значення технічних характеристик, оскільки технічні вимоги пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару . Крім того, товар повинен бути економічним, невибагливим в експлуатації та стійким до чинників зносу.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2024 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" 379 000,00
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ УКРСЕРВІС" 570 000,00
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 травня 2024 15:23
Електронний підпис
08 травня 2024 15:23
Сертифікат ISO 45001 СЕК.pdf.p7s
08 травня 2024 15:23
Сертифікат ISO 27001 СЕК.pdf.p7s
08 травня 2024 15:23
Сертифікат ISO 14001 СЕК.pdf.p7s
08 травня 2024 15:23
Сертифікат ISO 45001 СЕК.pdf
08 травня 2024 15:23
Сертифікат ISO 27001 СЕК.pdf
08 травня 2024 15:23
Сертифікат ISO 14001 СЕК.pdf
08 травня 2024 15:23
Сертифікат ISO 9001-2015 СЕК.pdf
02 травня 2024 11:52
Електронний підпис
02 травня 2024 11:52
Електронний підпис
02 травня 2024 11:50
3.2 Наказ №4 від 29.01.2019.pdf
02 травня 2024 11:50
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 травня 2024 11:50
1.1.1 Опис з кодом.pdf
02 травня 2024 11:50
6.2 Проект договору.pdf
02 травня 2024 11:50
2.2 Витяг з ЄДР 16.11.2023.pdf
02 травня 2024 11:50
1. Статут.pdf
02 травня 2024 11:50
8. Довідка резиденство.pdf

Публічні документи

07 травня 2024 10:22
Електронний підпис
07 травня 2024 10:22
Електронний підпис
07 травня 2024 10:21
10 Висновок СЕЕ.pdf.p7s
07 травня 2024 10:21
4 Довідка ст 17.pdf.p7s
07 травня 2024 10:21
11 Довідка про сервіс.pdf.p7s
07 травня 2024 10:16
10 Висновок СЕЕ.pdf
07 травня 2024 10:16
2 Накладна аналогічна.pdf
07 травня 2024 10:16
1 Договір аналогічний.pdf
07 травня 2024 10:16
4 Довідка ст 17.pdf
07 травня 2024 10:16
11 Довідка про сервіс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ УКРСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК"
#40419339
Відхилено
379 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2024 17:25
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 травня 2024 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ УКРСЕРВІС"
#23104972
Відхилено 570 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2024 16:24

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій