Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
Контактна особа: |
планово економічний відділ 380443650755,380444230750 onkocentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:52 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:52 |
Очікувана вартість: | 16 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України та ст.26 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII учасник - переможець процедури закупівлі забезпечує виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів у гривнях на рахунок Замовника. Термін перерахування коштів – не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розмір забезпечення – 3% (три) відсотки від суми договору. У разі надання забезпечення (перерахування грошових коштів) учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору (платіжне доручення тощо). Договір укладається тільки після отримання Замовником платіжного доручення тощо. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов'язань Учасника за договором про закупівлю. Не перерахування учасником – переможцем грошових коштів в строк, визначений для укладання договору, є відмовою учасника – переможця від укладання договору і Замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до до відповідного бюджету/ на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником за фактично поставлений Товар якій зазначений в накладній, та відповідає Специфікації здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі їх надходження. У разі затримки надходження коштів, розрахунок за Товар здійснюється протягом - 5 днів з дати отримання Замовником коштів на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 15:55 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
29 квітня 2024 15:55 |
Додаток 4 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
29 квітня 2024 15:55 |
Додаток 5 Інші листи.docx | |
29 квітня 2024 15:55 |
ТД Комплект дозиметричного обладнання.doc | |
29 квітня 2024 15:55 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
29 квітня 2024 15:55 |
Оголошення.pdf | |
29 квітня 2024 15:55 |
Додаток 1 Технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000007 ● c17794ccbdae47bcaaa6df16aee6bb19
- Статус: завершено ● Дата: 30 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2024-04-29-008912-a 29.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-27 14:55:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних (Комплект дозиметричного обладнання для медичного лінійного прискорювача Elekta Versa HD з функціями IMRT, VMAT, IGRT, SBRT та SRS (38399 Прилад для контролю якості системи прискорювача - 1 комплект), відповідно до ДК 021:2015 код 33190000-8 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-008912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-01 11:41:59
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ в рамках проведення моніторингу згідно ідентифікатора закупівлі UA-2024-04-29-008912-a
Відповідно до отриманого запиту Державної аудиторської служби України: Наказ від 20.06.2024 року № 126 Київ «Про початок моніторингу процедур закупівель» та про надання пояснень отриманого через електронну систему закупівель від 27.06.2024 року, Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» (далі – КНП «КМКОЦ») у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державної аудиторської служби про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-29-008912-a від 29.04.2024 року Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект дозиметричного обладнання для медичного лінійного прискорювача Elekta Versa HD з функціями IMRT, VMAT, IGRT, SBRT та SRS (38399 Прилад для контролю якості системи прискорювача - 1 комплект), відповідно до ДК 021:2015 код 33190000-8».
По питанню: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Потреба в проведені закупівлі комплекту для контролю параметрів лінійних прискорювачів (дозиметричне обладнання) здійснювалось з метою ефективного використання медичних лінійних прискорювачів, а саме проведення відносної та абсолютної дозиметрії на даному високотехнологічному обладнанні .
Згідно рапорту заступника директора з ядерної медицини та радіології Говорухи Т.М. у 2022 році для нашого закладу було закуплено два медичних лінійних прискорювача ELEKTA VERSA HD для проведення дистанційної променевої терапії та радіохірургії онкологічним хворим. Монтаж та введення в експлуатацію було завершено в грудні 2023 року. Перевірку мінімальних технічних характеристик терапевтичних пучків електронів та фотонів було здійснено на наявному в закладі дозиметричному обладнані якому понад 12 років. Наявне, морально та фізично застаріле дозиметричне обладнання може вийти з ладу у будь який момент, що не дасть змогу проводити верифікацію планів опромінення та регулярних щоденних, щоквартальних,щорічних перевірок дозиметричних параметрів пучків електронів та фотонів згідно з 398 протоколом МАГАТЕ. Окрім того,використання технологій SBRT, SRS на нових лінійних прискорювачах не можливе без додаткового оснащення обладнанням для клінічної дозиметрії.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються Замовником з урахуванням специфіки наявного обладнання, консультацій відповідних фахівців.
Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, зазначена закупівля мала бути проведена у визначені строки через наявну потребу, що є важливим для безперебійного функціонування лікувальної діяльності Замовника.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. З урахуванням специфіки предмету закупівлі, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснювався на підставі наявних комерційних пропозицій потенційних учасників(скан копії комерційних пропозицій додаються) на відповідність технічним вимогам, які передбачають широкий спектр можливостей даного обладнання, та шляхом здійснення аналізу загальнодоступної інформації в електронній системі закупівель "Prozorro"(посилання надається).
Отже, маючи середні показники визначеної ціни, замовник може визначити очікувану вартість закупівлі.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру коштів, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті: https://onko.com.ua/images/KMKOC/Derzhavni-zakupivli/03_05_24.pdf
По питанню: Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
На виконання умов пункту 5 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник - переможець процедури закупівлі ТОВ "ІННОВАТЕК МЕД" підтверджує виконання умови «забезпечення виконання договору про закупівлю» шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника в сумі 478 350,00 грн, що підтверджено копією платіжного доручення, розміщеного на сайті закупівлі.
Додається:
Скан - копія обґрунтування доцільності закупівлі;
Скан – копія наданої комерційної пропозиції ТОВ «ПІКСЕЛМЕД» ;
Скан – копія наданої комерційної пропозиції ТОВ «ІННОВАКТЕХ МЕД»;
Посилання на аналогічну закупівлю, розміщену в системі "Prozorro": https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-05-003011-a.
Скан –копія рапорту заступника директора з ядерної медицини та радіології Говорухи Т.М.
Скан –копія платіжної інструкції.
Уповноважена особа Ольга КЛИМЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАНБЕРРА ПАККАРД" |
15 149 000,00
UAH з ПДВ
|
15 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАТЕК МЕД" |
15 945 000,00
UAH з ПДВ
|
15 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАНБЕРРА ПАККАРД" #34045814 |
Відхилено |
15 149 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 15:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАТЕК МЕД" #44436866 |
Переможець |
15 945 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 18:11
|
Дог. №273 від 23.05.2024.pdf | укладений |
23 травня 2024 18:10
|