Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 36714068 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ірина Цибак +380508219766 kztcsoyug@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 916 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 581,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 15:29 |
Тендерна документація.doc | |
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 6 Дефектний акт.rtf | |
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 9 Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf | |
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 4 - проєкт договору.doc | |
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 8 Довідка про працівників.pdf | |
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 7 Довідка про наявність обладнання.pdf |
29 квітня 2024 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 квітня 2024 15:29 |
Тендерна документація.doc
|
||
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 6 Дефектний акт.rtf
|
||
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 9 Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf
|
||
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 4 - проєкт договору.doc
|
||
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 8 Довідка про працівників.pdf
|
||
29 квітня 2024 15:16 |
Додаток 7 Довідка про наявність обладнання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
"Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначені вартості ремонтних робіт поточного характеру (поточного ремонту) об’єктів із залученням коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади, коштів підприємств, що належать до комунальної власності міста, визначається за формулою:
ЗПкоштор = ЗПмін х Ксер.роз х ІСЦпрогн,
де ЗПмін – розмір мінімальної заробітної плати, що встановлений у відповідних періодах розрахункового року згідно із Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік;
Ксер.роз – коефіцієнт переходу від першого розряду складності робіт до розряду 3,8 відповідно до додатку 15 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (Ксер.роз – 1,308);
ІСЦпрогн – прогнозний індекс споживчих цін на відповідний рік, який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
8000,00грн. х 1,308 х1,085 = 11353,44грн.
Пояснення:
8000,00 грн. – розмір мінімальної заробітної плати з 01.04.2024, затверджений Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік»;
1,308 – коефіцієнт переходу від першого розряду складності робіт до розряду 3,8 відповідно до додатку 15 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (Ксер.роз – 1,308);
108,5% – прогнозний індекс споживчих цін на 2024 рік, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2023 №1315 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024-2026 роки».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000064 ● e434ae305b5c437d9dfa74bec6c9308d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.05.2024 № 40-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2024-04-29-008152-a 29.04.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:45:12
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-04-29-008152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-28 15:21:13
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-04-29-008152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає: «Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додаток 8 до документації».
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити причини ненадання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та/або зазначити файл тендерної пропозиції ФОП «Споденко Максим Олегович», в якому надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 09:43:29
Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Южноукраїнської міської територіальної громади» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Южноукраїнської міської територіальної громади» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 27.05.2024 року, у межах проведення моніторингу до закупівлі ДК 021:2015 -45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт приміщень відділення комплексної реабілітації дітей з інвалідністю КЗ «ТЦСО» Миколаївської області за адресою: вул. Молодіжна, 5а) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-008152-а), надає пояснення:
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості поточного ремонту та дефектного акту на об’єкті.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено на підставі попередніх розрахунків до кошторису 28.03.2024 на засіданні Южноукраїнської міської ради було затверджено рішення №1666 «Про внесення змін до бюджету Южноукраїнської територіальної громади на 2024 рік», яким передбачено виділення коштів в сумі 916200,00 грн. на виконання поточного ремонту. Було визначено перелік необхідних робіт з поточного ремонту у дефектному акті (додається). Проектно-кошторисну документацію не розробляли, оскільки необхідні роботи відносяться до поточного ремонту.
На очікувану вартість було оголошено закупівлю, в якій без обмежень могли приймати участь будівельні організації і надавати свої пропозиції на визначений перелік робіт, що є значно ефективнішим моніторингом для визначення найбільш економічної пропозиції.
Надаємо інформацію щодо оприлюднення на офіційному сайті міста Южноукраїнська бюджетного призначення у додатку 3.1 до вищевказаного рішення:
http://yu.mk.ua/akts/show/23106.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасником-переможцем торгів за предметом «Поточний ремонт приміщень відділення комплексної реабілітації дітей з інвалідністю КЗ «ТЦСО» код ДК 021:2015 – 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт» до системи було надано усі документи, що вимагаються згідно з чинним законодавством, проте через технічний збій в системі довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не завантажилася (додаток 8 до документації). Довідка була надіслана на електрону адресу комунального закладу (додається). Уповноваженою особою було прийнято рішення не відхиляти учасника з підстав, що визначені у абзаці третьому пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Додаток:
- Зведений кошторис.
- Дефектний акт.
- Довідка про працівників відповідної кваліфікації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним закладом "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Южноукраїнської міської територіальної громади" взято до уваги Висновок від 30.05.2024 встановлених порушень законодавства в частині розгляду та не відхилення замовником тенднрної пропозиції. Таким чином дія Договіру № 115 від 16.05.2024 припинена з 03.06.2024.
2024-06-04 09:53:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-06-05 09:34:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Споденко Максим Олегович |
831 931,00
UAH з ПДВ
|
831 931,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Споденко Максим Олегович #3300712918 |
Переможець |
831 931,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 09:19
|
pdf24_merged (99)_compressed.pdf | укладений |
04 червня 2024 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 15:51
|
pdfДоговір.pdf | укладений |
17 травня 2024 15:50
|
pdf24_merged (91)_compressed.pdf | укладений |
17 травня 2024 15:50
|
pdf24_merged (93)_compressed.pdf | укладений |
17 травня 2024 15:50
|
pdf24_merged (94)_compressed.pdf | укладений |
17 травня 2024 15:50
|
pdf24_merged (95)_compressed.pdf | укладений |
17 травня 2024 15:50
|
pdf24_merged (92)_compressed (1).pdf | укладений |
17 травня 2024 15:50
|
pdf24_merged (96)_compressed.pdf | укладений |
17 травня 2024 15:50
|