Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проєктні роботи "Капітальний ремонт системи вентиляції в приміщеннях найпростішого укриття № ХХІІІ; XХVII; XXIV; XXVIII; XXXII; XXXI; XXIX-XXX; XXXIX; XXXIII; XXXIV; XXXIX-1; XXXV; XXXV-1; XXXVI; XXXVII; XXXVIII; XXXVII-1; XXXVIII-1; I-1;I-2, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 3 "Авторська школа М.П.Гузика" Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, Южненська територіальна громада, м. Южне, вул. Хіміків, 10-А"
Очікувана вартість
268 825,00 UAH
UA-2024-04-29-008141-a 2dc5fb48dc0f45fe9d7167d89dc6b4aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Баркар

+380484231501 ykb.barkar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 34607554
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18
Контактна особа: Микола Баркар
+380484231501
ykb.barkar@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2024 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2024 18:00
Початок аукціону: 09 травня 2024 14:11
Початок аукціону: 09 травня 2024 14:11
Очікувана вартість: 268 825,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 344,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Проєктні роботи "Капітальний ремонт системи вентиляції в приміщеннях найпростішого укриття № ХХІІІ; XХVII; XXIV; XXVIII; XXXII; XXXI; XXIX-XXX; XXXIX; XXXIII; XXXIV; XXXIX-1; XXXV; XXXV-1; XXXVI; XXXVII; XXXVIII; XXXVII-1; XXXVIII-1; I-1;I-2, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 3 "Авторська школа М.П.Гузика" Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, Южненська територіальна громада, м. Южне, вул. Хіміків, 10-А"
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, просп. Григорівського десанту 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата - згідно умов договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2024 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2024 15:16
додаток 2.docx
29 квітня 2024 15:16
Додаток 3.doc
29 квітня 2024 15:16
Оголошення.docx
29 квітня 2024 15:16
Додаток 4.docx
29 квітня 2024 15:16
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 травня 2024 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Одеський Промбудпроект 239 119,20
UAH з ПДВ
239 119,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП ІНЖДОРГРУП 242 434,43
UAH з ПДВ
242 434,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2024 14:16
Електронний підпис
14 травня 2024 14:14
Office Windows
14 травня 2024 14:14
пояснення щодо autocad
08 травня 2024 15:45
Електронний підпис
08 травня 2024 15:44
цінова пропозиція.pdf
08 травня 2024 15:44
технічне завдання.pdf
08 травня 2024 15:44
статут.pdf
08 травня 2024 15:44
кошторис.pdf
08 травня 2024 15:44
свідоцтво ПДВ.pdf
08 травня 2024 15:44
проект договору.pdf
08 травня 2024 15:44
довідка про учасника.pdf
08 травня 2024 15:44
витяг з реєстру 8 5 24.pdf
08 травня 2024 15:44
акт технічного огляду.pdf

Публічні документи

24 травня 2024 18:33
Електронний підпис
24 травня 2024 18:30
Електронний підпис
24 травня 2024 18:28
Кошторис.PDF
08 травня 2024 16:45
Електронний підпис
08 травня 2024 16:44
25. Лист-підтвердження.PDF
07 травня 2024 20:27
Електронний підпис
07 травня 2024 20:25
36. Гарантійний лист.PDF
07 травня 2024 20:25
35. Кошторис.PDF
07 травня 2024 20:25
40. Лист про санції.PDF
07 травня 2024 20:25
32. Завдання.PDF
07 травня 2024 20:25
37. ЛИСТ ЗГОДА.PDF
07 травня 2024 20:25
30. Проект договору.PDF
07 травня 2024 20:25
29. ПП Windows.pdf
07 травня 2024 20:25
28. ПЗ Кошторис ПВР.pdf
07 травня 2024 20:25
26. ПЗ AutoCAD.pdf
07 травня 2024 20:25
25. Лист-підтвердження.PDF
07 травня 2024 20:25
24. ДОГОВІР ОРЕНДИ.PDF
07 травня 2024 20:25
22. Експертний звіт.pdf
07 травня 2024 20:25
21. ВІДГУК.PDF
07 травня 2024 20:25
20. Договір 51ПКД-21.PDF
07 травня 2024 20:25
19. Довідка про досвід.PDF
07 травня 2024 20:25
13. ЦПУ Нечипас Н_В..PDF
07 травня 2024 20:25
15. ЦПУ Шутєєва М.Ю..PDF
07 травня 2024 20:25
10. Витяг ЄДР.pdf
07 травня 2024 20:25
14. ЦПУ Стецюк О.В..PDF
07 травня 2024 20:25
9. ОПИС.pdf
07 травня 2024 20:25
8. Статут.pdf
07 травня 2024 20:25
7. Виписка.pdf
07 травня 2024 20:25
4. Рішення _1.pdf
07 травня 2024 20:25
3. Паспорт директора.PDF
07 травня 2024 20:25
1. Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Одеський Промбудпроект

ПП ІНЖДОРГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП Одеський Промбудпроект
#33387120
Відхилено 239 119,20
UAH з ПДВ
15 травня 2024 12:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 15:06
ПП ІНЖДОРГРУП
#42969265
Рішення скасоване 242 434,43
UAH з ПДВ
24 травня 2024 13:40
ПП ІНЖДОРГРУП
#42969265
Переможець 242 434,43
UAH з ПДВ
28 травня 2024 09:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2024 15:32

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником процедури закупівлі в складі документів пропозиції для підтвердження наявності ліцензійного забезпечення необхідного для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, надано сканований диск та видаткова накладна на програмне забезпечення «AutoCAD LT 2009 Commercial New SLМ» від 15 Листопада 2010 року (завантажений файл «довідка про наявність програмного забезпечення.pdf»). 2.1 Учасником процедури закупівлі в складі документів пропозиції для підтвердження наявності ліцензійного забезпечення необхідного для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, надано сканований диск та видаткова накладна на програмне забезпечення « Soft MS Windows BOX 7 Home Basic 32/64 Bit Rus (F2C-00454)» від 30 Листопада 2011 року. 2) Посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 У відповідності до пункту 10 Додатку №2 «Вимоги до учасника». -Ліцензійний програмний комплекс розроблений спеціально для створення креслень AUTOCAD або інший ліцензований аналог програмного комплексу. - Ліцензійний програмний комплекс для автоматизованого визначення вартості будівництва АВК-5, або інший ліцензований аналог програмного комплексу. - Ліцензійний програмний комплекс для автоматизованого визначення вартості будівництва АС 4ПИР, або інший ліцензований аналог програмного комплексу. - Програмне забезпечення Microsoft Windows або інший ліцензований аналог програмного комплексу. Для документального підтвердження наявності вказаного програмного забезпечення Учасник повинен надати скановані копії, виготовлені з оригіналів ліцензій/сертифікатів/свідоцтв або договорів, що дають право користуватися програмами. Надані ліцензії/сертифікати/свідоцтва та договори повинні бути дійсними на момент подання пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Учасник повинен надати скановані копії, виготовлені з оригіналів ліцензій/сертифікатів/свідоцтв або договорів, що дають право користуватися програмами. Надані ліцензії/сертифікати/свідоцтва та договори повинні бути дійсними на момент подання пропозиції. Відповідно до абзацу 6 Додаток 2 «Вимоги до учасника» Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником процедури закупівлі повинні бути викладені українською мовою. Переклад документа повинен містити оригінал підпису, печатки перекладача (юридична особа, фізична особа-підприємець) або підпис перекладача (фізична особа) та нотаріальне засвідчення справжності його підпису. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Невиконання вказаної вимоги буде розцінюватись, як невідповідність пропозиції умовам, викладеним в оголошенні.

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей: 1.1 . Учасником процедури закупівлі в складі кошторису не було надано кошторисного розрахунку експертизи. В зведеному кошторисі сума вартості експертизи вказана у розмірі 25 000 гривень, але розрахунків, які обґрунтовують відповідний розмір витрат, не надано. 1.2 . Учасником процедури закупівлі в складі кошторисного розрахунку, а саме у «Зведеному кошторисі», «Кошторис №1», «Кошторис №2» не відображені процентна ставка і розмір коштів передбачених на податок, відповідно до обраної учасником системи оподаткування. 2) Посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Зведений кошторис на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи; 2.2. Кошторис №1 на проектні роботи «Обмірні та обстежувальні роботи. Робочий проект»; 2.3. Кошторис №2 на проектні роботи «Розділ ОВ. Робочий проект». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати окремий кошторис з розрахунком вартості експертизи. 3.2 Учасник повинен надати кошториси, а саме: - Зведений кошторис на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи; - Кошторис №1 на проектні роботи «Обмірні та обстежувальні роботи. Робочий проект»; -Кошторис №2 на проектні роботи «Розділ ОВ. Робочий проект»; де відображені процентна ставка і розмір коштів передбачених на податок, відповідно до обраної учасником системи оподаткування.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2024 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ІНЖДОРГРУП
#42969265
242 434,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2024 10:11
договір №ПР-ВЕНТ.pdf укладений
03 червня 2024 10:10