Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гранули паливні (пелети)
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2024-04-29-006546-a ● fa5a4f74769b4ccea608ff059966ed29
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 2 В СМТ КЛЕВАНЬ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22568669 |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Заводська, буд. 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Панько +380973586800 kszhi2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тонна
Гранули паливні (пелети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, Клевань, Заводська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 14:16 |
ТД пелети_2.doc | |
29 квітня 2024 14:16 |
Договір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 01 травня 2024 11:18
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:10
Шановний замовнику чому Ви порушуєте чинне законодавство у сфері закупівель та обмежуєте коло потенційних учасників висуваючи наступні вимоги у Додатку 2 до тендерної документації а саме:
Запропонований учасником Товар повинен відповідати всім параметрам, вказаним в Таблиці 1, що повинно бути підтверджено:
- Протоколом випробувань на запропоновані пелети, що виданий незалежною лабораторією, яка має право проводити відповідні випробування, виданий не раніше 2023 року, та який містить інформацію про всі показники, зазначені в Таблиці 1.
- Копією будь-якого з наступних документів, чинних на дату подання пропозиції: копіями сертифікатів якості та/або відповідності на товар та/або посвідчення про якість, та/або декларацію виробника та/або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
У разі, якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати:
- Довідку в довільній формі про виробника, його адресу, телефон, код ЄДРПОУ;
- Гарантійний листа від виробника, яким підтверджується справжність запропонованої продукції в обсягах пропозиції від конкретного учасника закупівлі і надання гарантійних зобов'язань Замовнику постачання заявлених обсягів в необхідні строки. Гарантійний лист повинен включати в себе: або номер оголошення на вебпорталі Уповноваженого органу (UA-…) або предмет закупівлі та назву замовника та/або іншу інформацію, яка дає змогу ідентифікувати що цей лист стосується саме цієї закупівлі;
- Копію діючого договору з виробником даного товару та декларацію виробника/посвідчення якості;
- Лист від виробника на ім’я учасника, відповідно до якого надається дозвіл на використання документів виробника про якість товару (копія протоколу випробувань, копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, копія сертифікату відповідності тощо), чинний на момент розкриття тендерних пропозицій.
Доставка Товару здійснюється на адресу Замовника транспортом Учасника – надати гарантійний лист. До листа надаються юридично значимі документи, що підтверджують таку гарантію.
На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України, про що Учасник повинен надати у тендерній документації гарантійний лист.
такі вимоги не передбачені Особливостями тому просимо внести зміни в тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З вашого звернення не зрозуміло, в чому саме полягає обмеження кола потенційних учасників.
Щодо якісних характеристик гранул паливних пелет
Дата подання: 01 травня 2024 11:19
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:12
Якісні характеристики гранул паливних зазначені у додатку 2 не відповідають профільному ДСТУ 8358-2015 тому просимо внести зміни в тендерну документацію
Відповідь: Які саме характеристики на ваш погляд не відповідають профільному ДСТУ 8358-2015?
Щодо оформлення пропозиції
Дата подання: 01 травня 2024 11:24
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:19
Шановний Замовнику Ваші вимоги щодо оформлення пропозиції не відповідають чинному законодавству а саме:
1.3. Оформлення тендерної пропозиції Учасника:
Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з трьох частин:
- Кваліфікаційної частини – під кваліфікаційною частиною Замовник розуміє подання Учасником інформації, визначеної даною документацією, Додатком №1 до Тендерної документації та вимог Закону;
- Технічної частини - під технічною частиною Замовник розуміє подання Учасником інформації, яка містить документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), встановленим Замовником та визначеної Додатком №2 до Тендерної документації та вимог Закону.
Учасник, для спрощення аналізу документів, що підтверджують відповідність Товару вимогам Тендерної документації, оформлює реєстр поданих документів в довільній формі. Документи подаються у черговості, встановленій таким Реєстром.
У разі, якщо відповідний Лот містить кілька позицій, в реєстрі навпроти кожної позиції вказується назва файлу/назва підтверджуючого документу технічної частини.
- Комерційної частини – під комерційною частиною Замовник розуміє цінову пропозицію, подану в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а також надану письмову пропозицію, оформлену відповідно до зразку, наведеного у Додатку №3 до Тендерної документації та вимог Закону.
Тому вимагаємо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачене право замовника включати до вимог інформацію, яку він вважає за потрібне. Вимога щодо оформлення тендерної пропозиції учасника виписана для зручності аналізу документів. Водночас інформуємо, що за неправильне оформлення (недотримання поділу на частини інформативних блоків) пропозиція відхилятись не буде.
Обмеження по аналогічних договораї
Дата подання: 01 травня 2024 11:27
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:28
Просимо Вас внести зміни та скасувати обмеження:
Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є Товар, ідентичний даній закупівлі, а також вартості Договору не менше ніж 50% вартості за даною ТД (допускається надання кількох договорів за умови підтвердження їх виконання шляхом долучення підтверджуючих документів, визначених вище та загальний (сумарний) період, за який надаються такі договори, має бути не більше 12 місяців).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога підтверджує спроможність потенційних постачальників поставити товар в строки та в об'ємі, вказаному в ТД. Визначальним є період поставки - протягом року. У випадку цієї закупівлі - до 31.12.2024, тобто строк реальний строк поставки буде 6 місяців. На переконання замовника - навпаки кваліфікаційні вимоги розширенні - періодом виконання аналогічних договорів та можливістю надання кількох (для підтвердження як мінімум 50% вартості закупівлі).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Асанова Людмила Романівна |
529 000,00
UAH з ПДВ
|
529 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОЛ ВП" |
629 900,00
UAH з ПДВ
|
629 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій