Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шарф-труба літній, Вид 2, ТС А01XJ.80245-358:2022 (01) за кодом ДК:021-2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби
Очікувана вартість
148 320,00 UAH
UA-2024-04-29-003518-a 5db5359d04594e748a05611a445d6dbb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Гнатишин

+306733355188 gnatysd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0950
Код ЄДРПОУ: 26629221
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дмитро Гнатишин
+306733355188
gnatysd@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2024 11:00
Очікувана вартість: 148 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 483,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1854 штука
Шарф-труба літній, Вид 2, ТС А01XJ.80245-358:2022 (01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2024 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" 137 492,64
UAH з ПДВ
137 492,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2024 11:11
Електронний підпис
10 травня 2024 11:08
протокол 361 _ШТЛ.pdf
10 травня 2024 11:08
паспорт Зазуля БГ.pdf
10 травня 2024 11:08
опис.pdf
07 травня 2024 12:24
Електронний підпис
07 травня 2024 12:24
Електронний підпис
07 травня 2024 12:23
наказ.pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
СЕС ШТЛ ВОТ1.jpg.p7s
07 травня 2024 12:23
Пояснення ліцензія.pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
витяг 22.04.2024р..pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
Гарантія виробника.pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
Акт ЦУР шарф-труба 1.pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
Довідка_НАЗК_Зазуля.zip.p7s
07 травня 2024 12:23
рішення засновника.pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
виписка з реєстру.pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
опис.pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
СЕС ШТЛ ВОТ2.jpg.p7s
07 травня 2024 12:23
ЦП шарф-труба 0705.pdf.p7s
07 травня 2024 12:23
Накладна РВ.jpg.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"
#44054296
Переможець 137 492,64
UAH з ПДВ
10 травня 2024 17:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 15:29

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до оголошення про проведення Закупівлі, а саме розділу «Учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи»: - Пункт 5 : «Копія паспорта посадової особи (стор.1-3) або паспорту у формі ID-картки з витягом з Єдиного демографічного реєстру, яка має право підпису договору або копія посвідки на постійне/тимчасове проживання»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції підтверджуючих документів не надано. 2) Відповідно до оголошення про проведення Закупівлі, а саме розділу «Учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи»: - Пункт 7: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано довідку «Лист-згода на обробку даних.pdf» від 29.04.2024р. В даній довідці невірно зазначено ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), а саме : UA-2024-04-24-014858-а. 3) Відповідно до оголошення про проведення Закупівлі, а саме розділу «Учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи»: - Пункт 9: «Довідка-згода про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проект договору про закупівлю (Додаток № 4)»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано довідку «Довідка про згоду з проектом договору.pdf» від 29.04.2024р. В даній довідці невірно зазначено ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), а саме : UA-2024-04-24-014858-а. 4) Відповідно до оголошення про проведення Закупівлі, а саме розділу «Учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи»: - Пункт 12 : «Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб)»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції підтверджуючих документів не надано. 5) Відповідно до оголошення про проведення Закупівлі, а саме Додатку 2, частини «На підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді наступних документів» - Пункт 1: «*Протокол досліджень (випробувань) на відповідність технічним умовам ТС А01XJ.80245-358:2022 (01) * У разі, якщо замовником в протоколах зазначений не Учасник спрощеної закупівлі, тоді він повинен надати лист-дозвіл від замовника, вказаного в протоколах, на використання їх із зазначенням обґрунтувань. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції підтверджуючих документів не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в оголошенні про проведення Закупівлі в пунктах 5,7,9 та 12 розділу «Учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи» та в пункті 1 Додатку 2 . У разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2024 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"
#44054296
137 492,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2024 16:01
Шарф-труба_д294_137492,64.pdf укладений
21 травня 2024 15:58