Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Сокільничанка" |
Код ЄДРПОУ: | 35665078 |
Місцезнаходження: | 81130, Україна , Львівська обл., село Сокільники, вул. Січових Стрільців, буд.1 |
Контактна особа: |
Контек Ірина Миронівна +380322270740 kp_sokil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 10:14 |
Тендерна документація автопідйомник зміни.docx | |
01 травня 2024 10:14 |
Додаток 2. Технічна специфікація автопідйомник зміни.docx | |
01 травня 2024 10:14 |
перелік змін автопідйомник.docx | |
29 квітня 2024 10:11 |
Додаток 1. кваліфікація автопідйомник.docx | |
29 квітня 2024 10:11 |
Додаток 3. проект договору автопідйомник.docx |
01 травня 2024 10:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 травня 2024 10:14 |
Тендерна документація автопідйомник зміни.docx
|
|||
01 травня 2024 10:14 |
Додаток 2. Технічна специфікація автопідйомник зміни.docx
|
|||
01 травня 2024 10:14 |
перелік змін автопідйомник.docx
|
|||
29 квітня 2024 10:11 |
Додаток 1. кваліфікація автопідйомник.docx
|
|||
29 квітня 2024 10:11 |
Додаток 3. проект договору автопідйомник.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000084 ● 798a27449221407f95a39195e6e152c3
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.05.2024 № 29-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 21.05.2024 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-04-29-001527-a 29.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 11:12:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Автопідйомник телескопічний (код ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-001527-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 15:08:01
Відповідь на запит щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
У відповідь на запит у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Автопідйомник телескопічний (код ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: ¬ UA-2024-04-29-001527-a) про надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне.
Комунального підприємства «Сокільничанка» Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області (далі по тексту – КП «Сокільничанка») не є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до Програми поповнення статутного фонду КП «Сокільничанка» на 2024 рік (із змінами), затвердженої рішенням Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області від 19.12.2023 №900 Про сільський бюджет Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області та Програми поповнення статутного фонду КП «Сокільничанка» на 2024 рік, Сокільницькою сільською радою, як розпорядником бюджетних коштів, було надано КП «Сокільничанка» бюджетні асигнування у розмірі 4 275 000 гривень для придбання автогідропідйомника телескопічного (для обрізання дерев).
Уповноваженою особою з організації та проведення публічних закупівель КП «Сокільничанка», керуючись Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства № 708 від 15.04.2020 Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі, було визначено предмет закупівлі відповідно до закупівельного словника ДК 021:2015 - 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби, сформовано опис предмету закупівлі із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, які можуть впливати на ціну, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в системі електронних закупівель Prozorro та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, визначено вимоги до умови поставки та оплати, визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося Замовником на етапі підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідного предмету закупівлі з урахуванням технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі, з урахуванням потреб КП «Сокільничанка», та з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі вивчення та аналізу відкритих даних на ринку. Зокрема, ціна за одиницю товару розрахована як середньоарифметичне значення цін, зазначених на сайтах продавців, а також з урахуванням тендерів в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/, та обсягу бюджетних асигнувань, наданих відповідно до Програми поповнення статутного фонду КП «Сокільничанка» на 2024 рік.
Додатки:
1. Рішення Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області від 19.12.2023 №900 Про сільський бюджет Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області;
2. Додаток 1.1 до Програми поповнення статутного фонду КП «Сокільничанка».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 15:18:05
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Автопідйомник телескопічний (код ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-001527-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Уповноваженою особою Комунального підприємства «Сокільничанка» (далі Замовник) встановлено відповідність товару, що пропонується учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, якщо:
Замовником у Додатку 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлені вимоги до предмета закупівлі, зокрема, щодо екологічного класу двигуна, не нижче Евро-6 та способу управління підйомним обладнанням - електрогідравлічний.
Проте, учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» у складі тендерної пропозиції надано документи (файл «Паспорт автопідйомника.pdf») згідно з якими екологічний клас двигуна ЕВРО-5, спосіб керування – гідравлічний, що не відповідає інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, яка зазначена учасником у табличній формі згідно Додатку 2 до тендерної документації (файл «Технічні вимоги.pdf») та вимогам Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 15:11:00
Пояснення щодо відповідність товару, що пропонується учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам
У відповідь на запит у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Автопідйомник телескопічний (код ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: ¬ UA-2024-04-29-001527-a) про те, яким чином встановлено відповідність товару, що пропонується учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам повідомляємо наступне.
Щодо встановлення відповідності товару вимогам Замовника щодо екологічного класу двигуна.
У тендерній документації у Додатку 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлені вимоги до предмета закупівлі, зокрема, щодо екологічного класу двигуна, – не нижче Евро-6.
Учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» у документі вих. № 02/05-19 від 02.05.2024 (файл «Технічні вимоги.pdf») у рядку № 23 (Екологічний клас двигуна, не нижче) таблиці зазначено «ЕВРО-6 Відповідає», також на підтвердження того, що базовий автомобіль має екологічний клас двигуна ЕВРО-6 вказує п. 47 скан-копії документа «Сертифікат відповідності на запропонований товар з попередніх поставок», який розміщений у файлі «Технічні вимоги.pdf».
Пунктом 7 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Слід зазначити, що учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» у складі тендерної пропозиції надано документ «Журнал нагляду (паспорт підйомника)», який не вимагався тендерною документацією, а тому, відповідно до пункту 7 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з наявністю у тендерній пропозиції учасника сертифіката відповідності на запропонований товар, який підтверджує відповідність товару вимогам тендерної документації щодо екологічного класу двигуна, , не розглядався Замовником в частині відповідності товару вимогам тендерної документації щодо екологічного класу двигуна.
Щодо встановлення відповідності товару вимогам Замовника способу управління підйомним обладнанням.
У тендерній документації у Додатку 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлені вимоги до предмета закупівлі, зокрема, щодо способу управління підйомним обладнанням – електрогідравлічний.
Учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» у документі вих. № 02/05-19 від 02.05.2024 (файл «Технічні вимоги.pdf») у рядку № 11 (Спосіб управління підйомним обладнанням) таблиці зазначено «Електрогідравлічний Відповідає», що свідчить про підтвердження учасником відповідності товару вимогам Замовника щодо способу управління підйомним обладнанням.
Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності товару вимогам щодо способу управління підйомним обладнанням, встановлено вимогу щодо надання учасником зображення бездротового джойстика пульту керування. Замовником зазначену вимогу тендерної документації виконано, а саме надано належним чином завірене зображення бездротового джойстика пульту керування, що підтверджує відповідність товару вимогам тендерної документації.
Пунктом 7 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Слід зазначити, що учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» у складі тендерної пропозиції надано документ «Журнал нагляду (паспорт підйомника)», який не вимагався тендерною документацією, а тому, відповідно до пункту 7 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з наявністю у тендерній пропозиції учасника сертифіката відповідності на запропонований товар, який підтверджує відповідність товару вимогам тендерної документації, не розглядався Замовником в частині відповідності товару вимогам тендерної документації щодо способу управління підйомним обладнанням.
Додатково повідомляємо, що у відповідь на запит Замовника учасником ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» надано лист-роз’яснення №23/05-01 від 23.05.2024, відповідно до якого файл «Паспорт автопідйомника.pdf» містить технічні помилки/описки в частині інформації про екологічний клас двигуна та спосіб керування підйомним обладнанням, а також лист виробника автопідйомника – компанії Socage S.r.l. від 23.05.2024 з інформацією про спосіб управління підйомним обладнанням.
Додатки:
1. Лист-роз’яснення ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» №23/05-01 від 23.05.2024;
2. Лист компанії Socage S.r.l. від 23.05.2024.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" |
4 272 000,00
UAH з ПДВ
|
4 272 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" #30481196 |
Переможець |
4 272 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 11:37
|
ДУ 1 автопідйомник.PDF | зміни до договору |
22 травня 2024 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 15:33
|
Договір автопідйомник.pdf | укладений |
20 травня 2024 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |