Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жалюзі вертикальні, класифікація за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
8 736,00 UAH
UA-2024-04-29-000051-a eae785b4ba8044148c070bc89a141924
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рибалка Тамара Петрівна

+380457264975 obukhov-dentalclinic@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради " Обухівська стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 39043099
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., м Обухів, вул Київська 144
Контактна особа: Рибалка Тамара Петрівна
+380457264975
obukhov-dentalclinic@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15.6 метр квадратний
Жалюзі вертикальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08703, Україна, Київська область, м.Обухів, вул.Київська 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Лозицький Олександр Володимирович
#2631612295
Переможець 8 736,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2024 08:07

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 травня 2024 12:16
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: При оприлюдненні закупівлі без використання електронної системи закупівлі: Жалюзі вертикальні, класифікація за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-29-000051-a, та ідентифікатор плану: UA-P-2024-04-29-000058-a, що була оголошена 29.04.2024 року, було допущено помилку котру неможливо виправити через принцип роботи електронного майданчику закупівель та обмежені функціональні можливості його роботи, а саме в полі Учасник було зазначено суму закупівлі 8`736.00 гривня з ПДВ, замість 8`736.00 гривень без ПДВ. Отже, так як абзацом 2 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок) затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, яким визначено, що якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Також разом з цим абзацом другим пункту 6 Порядку визначено, що у разі потреби замовник/ ЦЗО/ учасник/ постачальник/ орган оскарження / органи державного фінансового контролю здійснюють свої дії повторно відповідно до вимог та в межах строків, установлених Законом то відповідні дії щодо оприлюднення даного звіту про договір закупівлі, укладеного без використання електронної системи закупівель необхідно здійснити повторно. Тож за результатами даного питання - ВИРІШИВ: 1. Дану закупівлі без використання електронної системи закупівлі: Жалюзі вертикальні, класифікація за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-29-000051-a, та ідентифікатор плану: UA-P-2024-04-29-000058-a, оголошену 29.04.2024 року відмінити та оголосити повторно із виправленням помилок. 2. Необхідні зміни внести враховуючи підпункт 14 Особливостей до річного плану закупівель.
Документи:
01 травня 2024 12:37
Електронний підпис
01 травня 2024 12:16
Протокол