Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів, код за ДК 021:2015 - 50750000-7
Очікувана вартість
148 000,00 UAH
UA-2024-04-26-010940-a 2e7757db6a564215990256f480684bb4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Черевко

+380961952717 t.cherevko@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Код ЄДРПОУ: 07773293
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тетяна Черевко
+380961952717
t.cherevko@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2024 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2024 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2024 18:00
Початок аукціону: 08 травня 2024 13:09
Початок аукціону: 08 травня 2024 13:09
Очікувана вартість: 148 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга

Послуги з технічного обслуговування ліфтів:
- ліфт лікарняний в/п, 500 кг на 2 зупинки, р/н 1626, 0,5 м/с - 1 шт.,
- ліфт лікарняний в/п, 1275 кг на 2 зупинки р/н 1707, 0,6 м/с - 1 шт.,
- ліфт лікарняний в/п, 1250 кг на 2 зупинки р/н 1708, 0,6 м/с - 1 шт.,
- ліфт лікарняний в/п, 500 кг на 5 зупинок р/н 1624, 0,5 м/с - 1 шт.,
- ліфт лікарняний в/п, 1250 кг на 6 зупинок р/н 1623, 1,0 м/с - 1 шт.,
- підйомник ЛМШ в/п, 100 кг на 2 зупинки - 1 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати
Дата подання: 29 квітня 2024 16:11
Дата відповіді: 30 квітня 2024 22:13
Добрий день. Просимо прибрати з переліку тендерної документації Учасника чи надати обґрунтоване роз’яснення з приводу наявності у Учасника тендерної закупівлі наступних документів: - Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління»; - Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці». На наш погляд вимога наявності вищевказаних документів є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі. Сфера застосування вищевказаних ДСТУ ISO не має відношення до процесу технічного обслуговування ліфтів чи управління. У відповіді просимо надати посилання на діючий законодавчий акт чи внутрішній наказ Національного військово-медичного клінічного центру “Головний військовий клінічний госпітальˮ, який регламентує наявність цих ДСТУ ISO при проведенні закупівлі цього виду робіт/послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до п. 54 Особливостей:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
По суті звернення надаємо наступне роз’яснення.
Відповідно до п. 28 Особливостей, 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону, 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
При цьому, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону, 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Таким чином, можливість Замовника встановлювати у тендерній документації вимоги в частині сертифікатів на підтвердження відповідності технічній специфікації прямо передбачена Законом, відтак не є дискримінаційною чи протиправною.
Законність вимог Тендерної документації в частині сертифікатів ISO та відсутність дискримінаційної складової підтверджується рішенням Органу оскарження No21097 -р/пк-пз від 28.12.2023.
Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) прийнято як національний Наказом ДП «НДІ «Система» від 21.12.2015 № 203, відповідно до якого цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може ви¬користовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку.
Призначеність Системи екологічного управління — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Вона установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
Системний підхід до екологічного управління може забезпечити найвище керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки: — збереженню стану довкілля запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього; — послабленню потенційного несприятливого впливу умов довкілля на організацію; — сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог; — підвищенню екологічної дієвості; — контролюванню (або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного жит¬тєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу; — досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку; — обмінюванню екологічною інформацією з відповідними зацікавленими сторонами.
Крім того, Стандарт ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управлiння охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування)» Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019р. прийнято як національний ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Будь-яка організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я.
Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП.
Мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів.
Отже, упровадження системи управління ОЗіПБ, що відповідає національному стандарту і підтверджується відповідним сертифікатом, дає змогу організації керувати ризиками у сфері ОЗіБП і поліпшувати показники у сфері ОЗіБП, допомогає організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги, що у свою чергу має прямий безпосередній вплив на якість надаваних послуг.
Отже, вимоги стосовно надання сертифікатів, які засвідчують, що система управління учасника відповідає вимогам ISO 14001, 45001 не порушують принцип недискримінації учасників та не є антиконкурентними, оскільки зазначені стандарти розповсюджуються та застосовуються до усіх організацій, та обумовлені потребою Замовника у забезпеченні укладення договору із контрагентом, у якого впроваджена та функціонує інтегрована система управління, задля забезпечення якісного та належного виконання контрагентом послуг за договором.
Відповідність послуг/робіт/ товарів вимогам чинного законодавства та їх якість залежить від рівня кваліфікації персоналу, планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження вказаних систем менеджменту. Наявність в учасників сертифікованих системи управління має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товарів/послуг/робіт, що надаються, злагодженості дій під час їх надання, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження вищезазначених системи управління та їх сертифікація наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Крім того, вимога не містить доказів та документального підтвердження неможливості отримання вказаних документів окремими суб’єктами господарювання, відтак не доведено та документально не підтверджено дискримінаційний характер вимог Тендерної документації по відношенню до окремих потенційних учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2024 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛВІТ-Ліфт" 118 398,00
UAH з ПДВ
118 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СП ЛІФТ" 147 588,48
UAH з ПДВ
147 588,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2024 11:00
Електронний підпис
14 травня 2024 10:57
Ліцензія ДАБІ.pdf.p7s
14 травня 2024 10:57
Ліцензія ДАБІ.pdf
10 травня 2024 18:11
Електронний підпис
03 травня 2024 12:39
Електронний підпис
03 травня 2024 12:39
Електронний підпис
03 травня 2024 12:35
Цінова пропозиція.pdf
03 травня 2024 12:35
Цінова пропозиція.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
Савінський експерт 2023.PDF
03 травня 2024 12:35
Статут.pdf
03 травня 2024 12:35
Витяг СП ЛІФТ 09082023.pdf
03 травня 2024 12:35
Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2024 12:35
Статут.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
сертифікат EN ISO 14001.pdf
03 травня 2024 12:35
сертифікат EN ISO 14001.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
Перепустка КА 003727.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
Накази на ІТП.pdf
03 травня 2024 12:35
Витяг СП ЛІФТ 09082023.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
сертифікат EN ISO 45001.pdf
03 травня 2024 12:35
Накази на ІТП.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
сертифікат EN ISO 45001.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
Проєкт Договору. doc.pdf
03 травня 2024 12:35
Перепустка КА 003727.pdf
03 травня 2024 12:35
Техпаспорта.pdf
03 травня 2024 12:35
Проєкт Договору. doc.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
Ліцензія ДАБІ.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
Договір 29 від 29.06.2021р.pdf
03 травня 2024 12:35
Ліцензія ДАБІ.pdf
03 травня 2024 12:35
Довідка абз. 14 пункт 47.pdf
03 травня 2024 12:35
Договір 29 від 29.06.2021р.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
Техпаспорта.pdf.p7s
03 травня 2024 12:35
Витяг ПДВ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛВІТ-Ліфт"

ТОВ "СП ЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕЛВІТ-Ліфт"
#36177698
Відхилено 118 398,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 12:27
ТОВ "СП ЛІФТ"
#39839574
Переможець 147 588,48
UAH з ПДВ
13 травня 2024 15:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 14:22

Документи

09 травня 2024 12:27
Електронний підпис
09 травня 2024 12:26
Протокол № 76.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику! Просимо Вас протягом 24 годин виправити невідповідність в зазначеній Вами інформації, а саме: Замовником вимагалося відповідно Додатку №4 Вимог до кваліфікації учасників надати: 1. Цінову пропозицію відповідно Додатку 1 2. Заповнений проєкт Договору Додаток 3 Просимо Вас привести в порядок: 1. Цінову пропозицію на 1 послугу. 2. Проєкт Договору надати з Додатками (а саме додати Додаток № 2 до Договору).

Документи

13 травня 2024 15:33
Електронний підпис
13 травня 2024 15:31
Протокол № 79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2024 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СП ЛІФТ"
#39839574
147 588,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2024 15:33
Електронний підпис
13 травня 2024 15:31
Протокол № 79.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2024 12:25
Договір № 26...pdf укладений
17 травня 2024 12:23