Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Запорізького ЛВУМГ для забезпечення вимог ДСТУ ГОСТ 8.586.1-5:2009)
Очікувана вартість
11 547 215,83 UAH
UA-2024-04-26-006350-a ● c33fd75032594d539f79d10f1d4f7ea4
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2024 11:28 |
Початок аукціону: | 14 травня 2024 11:28 |
Очікувана вартість: | 11 547 215,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 472,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до п.4.10 ТД та додатку 6.1. до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 346000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до п.4.11 ТД та додатку 6.2. до ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-04-05-012263-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Запорізького ЛВУМГ для забезпечення вимог ДСТУ ГОСТ 8.586.1-5:2009 (50411000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
—
07 грудня 2025
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | на підставі актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2024 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 15:32 |
24-3087_Перелік змін_ Ремонт ПВВГ ГРС Запорізького ЛВУМГ.pdf | |
08 травня 2024 15:19 |
24-3087-зм1_Тендерна документація.docx | |
08 травня 2024 15:19 |
24-3087_Додаток_1-зм1_Технічні характеристики.docx | |
26 квітня 2024 13:08 |
24-3087_Додаток_6.1_Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
26 квітня 2024 13:08 |
24-3087_Додаток_6.2_Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
26 квітня 2024 13:08 |
24-3087_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
26 квітня 2024 13:08 |
24-3087_Додаткова інф-я_не є частиною ТД.7z | |
26 квітня 2024 13:08 |
24-3087_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx | |
26 квітня 2024 13:08 |
24-3087_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
26 квітня 2024 13:08 |
24-3087_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf | |
26 квітня 2024 13:08 |
24-3087_Додаток_4_Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог Додатку 3 проекту Договору
Дата подання: 29 квітня 2024 18:51
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:00
Шановний Замовнику!
Додатком 3 до проєкту Договору передбачено графік для Виготовлення/придбання основних блоків та вузлів, будівельно-монтажні роботи, електромонтажні роботи – 300 календарних днів з дати укладення договору, та Пусконалагоджувальні роботи – 365 календарних днів з дати укладення договору.
У зв’язку з недоцільністю встановлення графіку 365 календарних днів для Пусконалагоджувальних робіт через специфіку встановленого обладнання (проведення таких робіт займає не більше 1-2 тижні), просимо розглянути можливість внесення змін до Додатку 3 до проєкту Договору в частині встановлення 365 календарних днів з дати укладення договору спільно для Виготовлення/придбання основних блоків та вузлів, будівельно-монтажні роботи, електромонтажні роботи та проведення Пусконалагоджувальних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаємо увагу, що відповідно до додатку №3 «Графік виконання робіт»
проекту договору (додаток 4 тендерної документації) визначено наступний графік робіт:
1. Обстеження, розробка, подання на експертизи, усунення зауважень та отримання результатів
експертиз робочої документації - 150 календарних днів з дати укладення договору;
2. Виготовлення/придбання основних блоків та вузлів, будівельно-монтажні роботи,
електромонтажні роботи - 510 календарних днів з дати укладення договору;
3. Пусконалагоджувальні роботи - 540 календарних днів з дати укладення договору.
Крім, того п. 4.1. проекту договору (додаток 4 тендерної документації) визначає:
«Підрядник зобов’язується виконати Роботи протягом 540 календарних днів з дати укладання
цього Договору».
проекту договору (додаток 4 тендерної документації) визначено наступний графік робіт:
1. Обстеження, розробка, подання на експертизи, усунення зауважень та отримання результатів
експертиз робочої документації - 150 календарних днів з дати укладення договору;
2. Виготовлення/придбання основних блоків та вузлів, будівельно-монтажні роботи,
електромонтажні роботи - 510 календарних днів з дати укладення договору;
3. Пусконалагоджувальні роботи - 540 календарних днів з дати укладення договору.
Крім, того п. 4.1. проекту договору (додаток 4 тендерної документації) визначає:
«Підрядник зобов’язується виконати Роботи протягом 540 календарних днів з дати укладання
цього Договору».
Термін монтажу основого обладнання
Дата подання: 03 травня 2024 08:45
Дата відповіді: 06 травня 2024 19:08
Добрий день.
Пп.5, п.4.2 Додатку І до Тендерної документації передбачено наступне: «Підрядник повинен забезпечити монтаж основного обладнання (пункту вимірювання витрати газу) до початку опалювального сезону. Для забезпечення даної вимоги термін поставки основного обладнання не повинен перевищувати 6 (шість) місяців з дати укладання договору».
Ця вимога суперечить вимогам Додатку 3 до Договору про закупівлю послуг «Графік виконання робіт», яким передбачено «Виготовлення/придбання основних блоків та вузлів, будівельно-монтажні роботи, електромонтажні роботи» протягом 510 днів з дати укладання договору.
Крім того, вимога пп.5, п.4.2 Додатку І, передбачає монтаж основного обладнання (пункту вимірювання витрати газу) до початку опалювального сезону та протягом 6 місяців з дати укладання договору, тобто до 15 жовтня 2024 року, що унеможливлює виконання договору.
Прошу внести зміни до тендерної документації, та вилучити Пп.5, п.4.2 Додатку І, або внести зміни до цього пункту, або надати роз’яснення щодо умов закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що замовником нотуються зміни в тендерну документацію, які будуть оприлюднені найближчим часом.
Внесення зиін до тендерної документації
Дата подання: 06 травня 2024 22:04
Дата відповіді: 08 травня 2024 15:36
Добрий день!
Для збільшення потенційного кола учасників просимо розширити верхню межу вимірювання абсолютного тиску цифрових вимірювальних перетворювачів абсолютного тиску до ≤ 2,0 МПа, внести зміни до тендерної документації та викласти п. 1.3 "Метрологічні характеристики" в частині "Верхня межа вимірювання абсолютного тиску, МПа - від ≥ 0,4 до ≤ 2,0"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в Додаток 1 до тендерної документації
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 14:39
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:22
п.5.2. абз.3 не містить хто проводить приймання та підписання Договору. Потребує додавання ЗАМОВНИК!
Відповідь: Шановний Учасник! Договір сформовано відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом України «Про публічні закупівлі». З суті п. 5.2. зрозумілі повноваження Сторін під час приймання виконаних робіт
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 14:43
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:22
п.5.5. протирічить п.15.10 Договору. Просимо прибрати останнє речення в п.5.5.
Відповідь: п. 5.5. Договору визначає порядок підписання акту приймання виконаних робіт після усунення недоліків, п. 15.10. визначає загальний порядок підписання Електронного документу
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 14:53
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:24
п.5.4. не містить підтвердження НЕДОЛІКІВ. Враховуючи безпрецендентний правовий нігілізм з боку служб Замовника при прийманні товарів/робіт за останній рік, Замовнику слід передбачити обовязкове підтвердження НЕДОЛІКУ посиланнями на обовязковість дотримання вимог законодавства/замовника з посиланням на п.п.п., п.п., п., гл, нормативного документу. Це єдина можливість уникнення безпідставного складання фантастичних творів працівників Замовника, які навмисно вигадують підстави для визнання поставлених товарів та виконаних робіт, як невідповідної якості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови договору відповідають вимогам чинного законодавства. Також, слід зазначити, що відповідно до ст. ст. 3, 6, 627 ЦК України в Україні діє принцип свободи договору. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з
урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. При цьому стаття 628 ЦК України встановлює, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Таким чином, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628 ЦК України в процесі укладення договору, в тому числі за результатами процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору, враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору, встановлені законом.
урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. При цьому стаття 628 ЦК України встановлює, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Таким чином, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628 ЦК України в процесі укладення договору, в тому числі за результатами процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору, враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору, встановлені законом.
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 15:02
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:24
Просимо прибрати п.5.12 договору, як такий, що протирічить законодавству України, про що неодноразово Антимонопольний комітет України виносим рішення при розгляді Скарг на положення Договору ТОВ "Оператор ГТС України" за іншими тендерними процедурами.
Відповідь: п. 5.12 Договору відповідає потребі Замовника та вимогам чинного законодавства
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 15:14
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:25
п.7.2.8. договору, не містить відшкодування збитків підрядника, який закупив матеріальні ресурси для виконання договору, але не встиг їх змонтувати/використати на обєкті. такі збитки підлягають обовязковій компенсації замовником робіт, при його бажанні в односторонньому порядку розірвати договрі. обладнання що закупляється за цим договором, є спеціалізованим, індивідуальним та специфічним, і не має широкого ринку споживачів, крім замовника. Тому таке замовлене та оплачене обладнання повинно бути передано Замовнику, навіть при розриванні договору за ініціативи замовника. Просимо скоригувати п.7.2.8. договору та передбачити приймання та оплату обладнання у випадку дострокового розірвання договору за ініціативи замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, звертаємо увагу, що відповідно до п. 7.2.8. проекту Договору «У разі дострокового розірвання Договору витрати не оформлені первинними документами у відповідності до п.5.1 Договору, Замовником не відшкодовуються. Сторони можуть до дати
розірвання Договору провести звірку взаєморозрахунків, які оформляються актом звірки. Замовник оплачує Підряднику фактично прийняті Роботи за умови відсутностізауважень щодо їх відповідності умовам Договору»
розірвання Договору провести звірку взаєморозрахунків, які оформляються актом звірки. Замовник оплачує Підряднику фактично прийняті Роботи за умови відсутностізауважень щодо їх відповідності умовам Договору»
щодо Додатку 1 тендерної документації
Дата подання: 08 травня 2024 15:42
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:26
п.3.2.10 Додатку 1 тендерної документації містить посилання на ВСН 012-88, який регламентує порядок виконання, оформлення та здачу робіт з БУДІВНИЦТВА та РЕКОНСТРУКЦІЇ МАГУСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ. Також є посилання на ДБН А.3.1-5-2016, який регламентує норми з Нового будівництва, Реконструкції, Капітального ремонту та Технічного переоснащення (видалено з Законів України про Архітектуру та містобудівну діяльність). В той же час, ПРЕДМЕТОМ ДОГОВОРУ - є послуга з поточного ремонту та технічного обслуговування, відповідно до ДК 021:2015: 50410000-2. В звязку з суперечливістью даних, просимо виключити п.3.2.10 Додатку 1 до Договору, так як він протирічить чинному законодавству на даний вид закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що в п.1.1 вимог ВСН 012-88 «ВЕДОМСТВЕННЫЕ СТРОИТЕЛЬНЫЕ НОРМЫ СТРОИТЕЛЬСТВО АГИСТРАЛЬНЫХ И ПРОМЫСЛОВЫХ ТРУБОПРОВОДОВ» зазначено, що вимоги цих Норм необхідно застосовувати «… під час контролю якості і прийманню робіт, які виконуються в процесі будівництва нових та реконструкції діючих … трубопроводів … газорозподільних станцій (ГРС)…». Відповідно до п.1 ДБН А.3.1-5-2016, сферою застосування даного стандарту є, в т.ч. «… технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури». Також, згідно п. 3.24 ДБН А.2.2-3-2014 Технічне переоснащення – це комплекс заходів щодо підвищення експлуатаційних властивостей об'єктів невиробничого та виробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, шляхом впровадження передової техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш продуктивним. Слід зазначити, що здійснення технічного переоснащення діючих підприємств передбачає виконання комплексу будівельних робіт, зокрема: демонтаж старих фундаментів, влаштування нових фундаментів, підсилення (укріплення) старих фундаментів під технологічне устаткування, демонтаж старого та монтаж нового устаткування, прокладання (підключення) до електричних мереж, а також пусконалагоджувальні роботи. Враховуючи, що технічне переоснащення передбачає заміну застарілого фізично-зношеного устаткування, проектна документація має складну технологічну частину. При цьому, при технічному переоснащенні об’ємно - планувальні характеристики та функціональне призначення будівель, в яких здійснюються вказані роботи, не змінюються, тобто роботи з технічного переоснащення, виходячи з положень ДБН А.2.2-3:2014, не належать ні до робіт з реконструкції, ні до робіт з капітального ремонту (лист МІНРЕГІОНУ від 13.02.2020 №1/15.2/2498-20).
Крім того, відповідно до п.21 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будьякий предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги,
поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації
Крім того, відповідно до п.21 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будьякий предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги,
поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 15:49
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:27
п.11.2.6. передбачені штрафні санкції за неприйняті роботи, що суперечить здоровому глузду. З огляду на безкінченні вигадування непідтверджених недоліків представниками Замовника останній рік поспіль, наявність таких штрафних санкцій ставить під сумнів цілі договору та звичаї ділових відносин. Просимо прибрати даний пункт з договору.
Відповідь: Замовник відповідно до вимог чинного законодавства та з урахуванням принципу свободи договору наділений правом на власний розсуд визначити зміст договору, враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору, встановлені законом. Встановлений у проєкті договору розмір неустойки передбачає відповідальність сторони за неналежне виконання свого обов’язку, не має дискримінаційного характеру, а є стимулом для належного виконання зобов’язання, запобігає його порушенням.
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 16:20
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:27
п.11.2.7. передбачені штрафні санкції на Підрядника за пошкодження майна самого Підрядника, яке не здано Замовнику (а за практикою поки виконуються роботи їх результати постійно пошкоджуються і потім відновлюються, бо без виправлення їх не можливо здати Замовнику), до їх здачі Замовнику, суперечить здоровому глузду. З огляду на безкінченні вигадування непідтверджених випадків представниками Замовника останній рік поспіль, наявність таких штрафних санкцій ставить під сумнів цілі договору та звичаї ділових відносин. Просимо прибрати даний пункт з договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п. 11.2.7. Договору відповідає вимог чинного законодавства
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 17:01
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:28
п.3.6. договору встановлено можливість утримання оплати у випадку не реєстрації податкової накладної, навідь якщо це виникло в наслідок бездіяльності/неправомірної діяльності державного реєстратора податкових накладних (державна податкова служба України). Що є санкцією. В той же час, п.11.14 договору встановлено штраф в сумі несвоєчасно зареєстрованої податкової накладної, при цьому, Замовник не здійснює авансування робіт, а отримує кредит у вигляді виконаних робіт та ще й і податковий кредит без буть яких попередніх витрат. Що теж є санкцією. ВИМАГАЄМо виключити п.11.14 з договору, так як не може бути санкції з приводу одного і того ж порушення стороною договору - два рази. При цьому, в жодному з варіантів, Замовник не несе ніяких збитків, бо не має ні яких витрат з податкового кредиту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання співпраці Підрядника та державних органів поза межами компетенції Замовника.
щодо умов договору
Дата подання: 08 травня 2024 17:17
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:28
п.12.8 договору, містить умови стягнення суми банківської гарантії на підставі невиконання (неналежного виконання) договору. Але ж НЕНАЛЕЖНЕ виконання договору не передбачено та суперечить вимогам Закону про публічні закупівлі, яким передбачено забезпечення виконання договору, без буть яких НЕНАЛЕЖНИХ та НАЛЕЖНИХ підстав. З урахуванням що замовник за останній рік користується своїм монопольним правом та державним майном здійснює протиправні дії та підводить всії постачальників та підрядників під порушення термінів виконання зобовязань, на підставі чого масово знімає банківські гарантії, а також враховуючи що суть всього договору базується на 95% зобовязань та відповідальності тільки Підрядника і майже відсутність буть яких зобовязань з відповідальністью Замовника, вимагаємо виключити з умов договору по п.12. підставу про НЕНАЛЕЖНЕ виконання договору. Бангківська гарантія забезпечує взагалі ВИКОНАННЯ договору в рамках дії договору, що спонукає Підрядника завершити роботи за договором. Цього в нормальному цивілізаційному світі достатньо для правових та партнерских відносим між сторонами договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що абз. 2 п. 12.8. проекту договору чітко визначає, що є невиконанням (неналежне виконання) зобов’язання і є підставою для стягнення банківської гарантії, а саме: «Під невиконанням (неналежним виконанням) Підрядником основного
зобов’язання за цим Договором Сторони розуміють невиконання Робіт Підрядником у строк виконання Робіт визначений в пункті 4.1. Договору.
зобов’язання за цим Договором Сторони розуміють невиконання Робіт Підрядником у строк виконання Робіт визначений в пункті 4.1. Договору.
щодо додатку 1 технічні вимоги
Дата подання: 08 травня 2024 17:33
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:29
п.4.2. абз.5 Додатку 1 до тендерної документації, містить вимогу здійснити поставку обладнання на протязі 6 місяців з дати укладання договору. В той же час, умови договору не містять процедури поставки обладнання та не передбачають оформлення поставки обладнання. Договором передбачено монтаж обладнання та його здача за Актом виконаних робіт (форма КБ-2в КБ-3). Паралельно, в графіку виконання робіт (додаток 3 до договору) міститься умови виконання поставки та монтажу обладнання на протязі 510 днів після укладання договору. Договоромо передбачено виконання робіт на 7 обєктах за різними адресами. Тобто, суть договору протирічить умовам абз.5 п.4.2. Додатку 1. Просимо виключити абз.5 з п.4.2. Додатку 1
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що в додаток 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації 08.05.2024 внесено зміни.
щодо Додатку 1
Дата подання: 08 травня 2024 17:40
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:29
абз.6 п.4.2. Додатку 1 містить посилання на ВБН В.2.3-00013741-05:2006, який не може бути використаний при наданні послуг за предметом закупівлі (договору). Якість зварних стиків змонтованого обладнання перевіряється рентгеном та ультразвуком, і на зазначених обєктах відсутні камери приймання та прийому поршнів для очистки газопроводів. Просимо видалити абз.6 з п.4.2. Додатку 1
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що даний пункт стосується вимог щодо випробування обладнання після закінчення монтажу. Так в Додатку Е стандарту ВБН В.2.3-00013741-05:2006 регламентовано умови проведення випробувань трубопроводів на міцність, зокрема, в п.5 Табл. наведено умови випробувань для трубопроводів в межах територій КС, ДКС, НПС, ПСГ, ПРГ, ГРС, ПВВГ, а також трубопроводи паливного та пускового газу.
Внесення змін в додаток2
Дата подання: 09 травня 2024 17:54
Дата відповіді: 10 травня 2024 17:32
Добрий день!
Зміни про розширення верхньої межі вимірювання абсолютного тиску цифрових вимірювальних перетворювачів абсолютного тиску до ≤ 2,0 МПа, які були внесені в Додаток 1, прошу також внести в табл.5, додатку 2.1 до додатку 2 Тендерної документації
Відповідь: Ваше питання потребує додаткового вивчення. При необхідності Замовником буде розглядатися рішення щодо внесення змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2024 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САП-ІНЖИНІРИНГ" |
11 398 900,00
UAH
|
11 034 520,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ПРОМПРИЛАД" |
11 546 899,00
UAH
|
11 050 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САП-ІНЖИНІРИНГ" #31955460 |
Очікує рішення |
11 034 520,00
UAH
|
14 травня 2024 11:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 14:50 |
Кінець періоду оскарження: | 27 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 27 травня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з наявністю невідповідностей у тендерній документації (вищезазначеної закупівлі), а саме: вимоги Замовника до верхньої межі вимірювання абсолютного тиску цифрових вимірювальних перетворювачів абсолютного тиску, наведені в п. 1.3 Таблиці В.1 (Вимоги до технічних характеристик цифрових вимірювальних перетворювачів абсолютного тиску) Додатку В до Додатку 1 до тендерної документації («Верхня межа вимірювання абсолютного тиску, МПа: від ≥ 0,4 до ≤ 2,0») не відповідають вимогам до верхньої межі вимірювання абсолютного тиску цифрових вимірювальних перетворювачів абсолютного тиску, зазначеним в п. 2.1 Таблиці 5 Додатку 2.1 до додатку 2 до тендерної документації («Верхня межа вимірювання абсолютного тиску, МПа: від ≥ 0,4 до ≤ 0,7»). |
Документи:
16 травня 2024 14:50
|
Електронний підпис |
16 травня 2024 14:50
|
24-3087_Підстави-відміна_ Ремонт ПВВГ ГРС Запорізького ЛВУМГ.pdf |