Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний комплект «короткофокусний проєктор+інтерактивна дошка» Тип 1
Очікувана вартість
304 800,00 UAH
UA-2024-04-26-000694-a ● 03791e02507147bbbeccd45968b8e77f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОМОСКОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26368418 |
Місцезнаходження: | 51272, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, селище міського типу Черкаське, вул.Лісна, будинок 23 |
Контактна особа: |
Людмила Ширяєва +380663733701, +380663733701 chlzakupivli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 304 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 524,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Інтерактивний комплект «короткофокусний проєктор+інтерактивна дошка» Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51272, Україна, Дніпропетровська область, смт Черкаське, Новомосковський район, вул. Лісна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Oплaтa здiйcнюєтьcя шляхoм бeзгoтiвкoвoгo пepeкaзу кoштiв нa пoтoчний paхунoк Пocтaчaльникa, вкaзaний у дaнoму Дoгoвopi, пpoтягoм 15 календарних днiв з мoмeнту пocтaвки Тoвapу, у poзмipi 100 % вiд вapтocтi тoвapу. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 09:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 09:15 |
Додаток 3_Проєкт договору.doc | |
26 квітня 2024 09:15 |
Додаток 3_Проєкт договору.doc | |
26 квітня 2024 09:13 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
26 квітня 2024 09:13 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
26 квітня 2024 09:13 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
26 квітня 2024 09:13 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
26 квітня 2024 09:13 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
26 квітня 2024 09:13 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
26 квітня 2024 09:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 09:15 |
Додаток 3_Проєкт договору.doc
|
|||
26 квітня 2024 09:15 |
Додаток 3_Проєкт договору.doc
|
|||
26 квітня 2024 09:13 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
26 квітня 2024 09:13 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
26 квітня 2024 09:13 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||
26 квітня 2024 09:13 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||
26 квітня 2024 09:13 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
|||
26 квітня 2024 09:13 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо документів якості
Дата подання: 26 квітня 2024 10:13
Дата відповіді: 29 квітня 2024 13:22
Шановний замовнику ви вимагаєте "Копію сертифікату відповідності на інтерактивний комплекс та на інтерактивну дошку , сертифікат має бути виданий уповноваженим органом" просимо вас визначити на що саме потрібен сертифікат відповідності на "короткофокусний проєктор та інтерактивна дошка" чи на "інтерактивний комплекс" тому що ви купуєте проектор і дошку і сертифікат видається на виробником на конкретний виріб, а не на комплекс виробів. Сертифікат не може бути виданий на комлекс виробів складові яких мають різні вимоги та характеристики
З даним документом "Копію декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та копію декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання (декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності) на інтерактивний комплект." таж сама проблема ви можете отримати декларацію на проекто і на дошку але не на комплект. Просимо вас внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо
наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником встановлена вимога щодо надання сертифікатів до обладнання яке закуповується, що не суперечить вимогам законодавства та не несе дискримінаційного характеру.
Отже необхідність внесення змін до тендерної документації – відсутня
наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником встановлена вимога щодо надання сертифікатів до обладнання яке закуповується, що не суперечить вимогам законодавства та не несе дискримінаційного характеру.
Отже необхідність внесення змін до тендерної документації – відсутня
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 квітня 2024 10:25
Дата відповіді: 29 квітня 2024 13:27
Шановний замовнику звертаємось до вас з проханням усунути дискримінаційні вимоги
Ви вимагаєте "Aвтopизaцiйний лиcт вiд виpoбникa (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника на інтерактивний комплекс, інтерактивну дошку" на товар проте для підтверження Програного забезпечення ви вимагаєте "Учасник повинен зазначити посилання на сайт виробника запропонованого Учасником програмного комплексу для перевірки вказаних характеристик вимогам Замовника та надати авторизаційний від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом або сертифікатом від виробника). " тобто на програмне забезпечення вимоги більші ніж на товар що є предметом закупівлі.
Вимагаємо зробити зміни і викласти одні вимоги по листам авторизації
Aвтopизaцiйний лиcт вiд виpoбникa (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника на короткофокусний проектор, інтерактивну дошку та програмне забезпечення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник повідомляє, що відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції.
При формуванні Тендерної документації та технічних вимог Замовник керувався статтею 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя, а саме: придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання авторизаційних листів – дана вимога вважається загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/програного забезпечення. Отже, вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт/офіційну підтримку від виробника/представника виробника/дистриб’ютора. Замовника вимагає лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України, що дає учасника альтернативу у надані авторизаційного листа та можливість надавати його не лише від виробника.
Враховуючи викладене, на виконання вимог законодавства, Замовником оприлюднено Додаток №2 до Тендерної документації. Тобто, розміщений Додаток № 2 до тендерної документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та включає в себе технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Дякуємо за Ваше звернення.
При формуванні Тендерної документації та технічних вимог Замовник керувався статтею 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя, а саме: придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання авторизаційних листів – дана вимога вважається загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/програного забезпечення. Отже, вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт/офіційну підтримку від виробника/представника виробника/дистриб’ютора. Замовника вимагає лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України, що дає учасника альтернативу у надані авторизаційного листа та можливість надавати його не лише від виробника.
Враховуючи викладене, на виконання вимог законодавства, Замовником оприлюднено Додаток №2 до Тендерної документації. Тобто, розміщений Додаток № 2 до тендерної документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та включає в себе технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Дякуємо за Ваше звернення.
Гриф МОН
Дата подання: 26 квітня 2024 10:27
Дата відповіді: 29 квітня 2024 13:21
Шановний Замовник! Наше підприємство бажає взяти участь у відповідній закупівлі. Проте, після вивчення вимог тендерної документації, вважаємо, що вимоги встановлені Вами як Замовником не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України (далі — МОН), з огляду на наступне:
Додатком 3 Документації встановлено, що програмне забезпечення повинно мати гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України». (Надати відповідний документ у складі пропозиції).
Повідомляємо, що на даний час видача грифу скасована, тому виробники, які не отримали зазначениого графа до моменту їх скасування або виробники, які мають свідоцтва, термін дії яких скінчився позбавлені можливості взяти участі у даній закупівлі. Підтвердженням цього є лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року №1/9-441 «Щодо неухильного дотримання законодавства», з яким можна ознайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva. и навмисно обмежуєте коло учасників, прошу не порушувати закон і прибрати цю вимогу. Вимоги встановлені Замовником у вказаних частинах тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.-ст.: 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! При формуванні технічних вимог Замовник чітко дотримувався наказу МОН 574. Замовником було обрано пункт Електронні освітні ресурси який стосовно опису містить припис: Повинні відповідати навчальним програмам
Додаток 2 до тендерної документації передбачає закупівлю Єдиного програмного комплексу для створення, перегляду та програвання навчального вмісту. Характеристики програмного забезпечення встановлені для дотримання вимог навчальної програми та не передбачають конкретної моделі програмного забезпечення або конкретного виробника. Для повного забезпечення учнів навчальним обладнанням/ програмним забезпеченням – програмне забезпечення, що будуть пропонувати потенційні учасники має бути не гіршим ніж те, що вимагається в Додатку 2. Отримання грифу наразі регулюється Наказом МОН № 665 від 05.06.2023 року «Про затвердження Порядку здійснення експертизи, надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам», який є діючим. Тобто всі охочі можуть отримати вказаний гриф на програмне забезпечення. Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, або таких вимог, що суперечать чинному законодавству.
Додаток 2 до тендерної документації передбачає закупівлю Єдиного програмного комплексу для створення, перегляду та програвання навчального вмісту. Характеристики програмного забезпечення встановлені для дотримання вимог навчальної програми та не передбачають конкретної моделі програмного забезпечення або конкретного виробника. Для повного забезпечення учнів навчальним обладнанням/ програмним забезпеченням – програмне забезпечення, що будуть пропонувати потенційні учасники має бути не гіршим ніж те, що вимагається в Додатку 2. Отримання грифу наразі регулюється Наказом МОН № 665 від 05.06.2023 року «Про затвердження Порядку здійснення експертизи, надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам», який є діючим. Тобто всі охочі можуть отримати вказаний гриф на програмне забезпечення. Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, або таких вимог, що суперечать чинному законодавству.
Щодо програмного забезпечення
Дата подання: 26 квітня 2024 14:18
Дата відповіді: 29 квітня 2024 13:17
Шановний замовнику ви вимагаєте "Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора" і вказуєте термін ліцензії Підписка (ліцензія) – не менше 1-го року, а як ви плануєте користуватись обладнанням потім ?? Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора повинно бути безстроковим, внесіть відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учасник! Вимога щодо підписки стосується Єдиного програмного комплексу для створення, перегляду та програвання навчального вмісту, а не Базового програмного забезпечення для інтерактивної дошки. Тобто, базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора не містить терміну дії відповідно до вимог тендерної документації.
При формуванні технічних вимог Замовник чітко дотримувався наказу МОН 574. Замовником було обрано пункт Електронні освітні ресурси який стосовно опису містить припис: Повинні відповідати навчальним програмам. Додаток 2 до тендерної документації передбачає закупівлю Єдиного програмного комплексу для створення, перегляду та програвання навчального вмісту до якого встановлено вимогу Підписка (ліцензія) – не менше 1-го року»
При формуванні технічних вимог Замовник чітко дотримувався наказу МОН 574. Замовником було обрано пункт Електронні освітні ресурси який стосовно опису містить припис: Повинні відповідати навчальним програмам. Додаток 2 до тендерної документації передбачає закупівлю Єдиного програмного комплексу для створення, перегляду та програвання навчального вмісту до якого встановлено вимогу Підписка (ліцензія) – не менше 1-го року»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧИЖИК РУСЛАНА ІВАНІВНА" |
304 800,00
UAH з ПДВ
|
304 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧИЖИК РУСЛАНА ІВАНІВНА" #2642206140 |
Переможець |
304 800,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 09:16
|
Ду 2 до дог 60.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 09:16
|
Ду. 2 дог 160.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 09:48
|
ду 1 дог 60.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 13:47
|
дог 60_compressed.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою усунення технічної помилки та приведення договору у відповідність із річним планом закупівель у пункті щодо джерел фінансування, вирішили внести зміни до п. 3.1. Договору через функціонал покращення якості предмета закупівлі, оскільки по іншому це технічно зробити неможливо. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони за взаємною згодою, з метою приведення договору у відповідність зі звітом про результати проведення закупівлі, вирішили внести зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору) та викласти її у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Зміни до істотних умов договору не вносяться. Додаткова угода публікується з метою приведення у відповідність договору до звіту про результати проведення процедури через функціонал покращення якості предмета закупівлі, оскільки по іншому це технічно зробити неможливо |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |