Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38289419 |
Місцезнаходження: | 20301, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Коломенська, будинок 8 |
Контактна особа: |
Віта Видра +380967842824 vitavydra3008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 12:46 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 12:46 |
Очікувана вартість: | 10 598 466,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 992,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих/банківських (робочі або банківські – визначається згідно з вимогами цієї ТД) днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в банківських днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі «UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X». Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку, можливості часткової сплати суми гарантії. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимог |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунок за надані Роботи на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних робіт (КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (КБ-3) протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дня їх підписання. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2024 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2024 16:58 |
СПИСОК ВНЕСЕНИХ ЗМІН від 09.05.2024.docx | |
09 травня 2024 16:58 |
ТД реконструкція (нова редакція).docx | |
25 квітня 2024 16:36 |
Додаток 2.rtf | |
25 квітня 2024 16:36 |
Додаток 2.1.xls |
09 травня 2024 17:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 травня 2024 16:58 |
СПИСОК ВНЕСЕНИХ ЗМІН від 09.05.2024.docx
|
||||||
09 травня 2024 16:58 |
ТД реконструкція (нова редакція).docx
|
||||||
25 квітня 2024 16:36 |
Додаток 2.rtf
|
||||||
25 квітня 2024 16:36 |
Додаток 2.1.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про охорону праці (Закон введено в дію з дня опублікування - 24 листопада 1992 року (згідно з Постановою Верховної Ради України від 14 жовтня 1992 року N 2695-XII) Із змінами і доповненнями, внесеними Законами України)
Стаття 15. Служба охорони праці на підприємстві
На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Також згідно Постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 27.03.2019 р. у справі № 1140/2767/18, так як суд зробив висновок: основною ознакою, що відрізняє цивільні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За ЦПД процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. Виконавець, який працює за ЦПД, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, хоча і може бути з ними ознайомлений, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик.Таким чином, за трудовим договором працівник зобов'язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання трудова діяльність не припиняється. Предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом ЦПД є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт. Суд апеляційної інстанції постановив, що обов'язки інженера з охорони праці можна виконувати лише перебуваючи у трудових відносинах з підприємством. Отже, обов'язковою умовою використання відповідної праці особи є укладення з нею трудового договору та направлення повідомлення про прийняття працівника на роботу.
В тендерній документації Замовником прописано, що “Учасник надає докази сертифікації інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат компетентності і кваліфікаційне посвідчення)”, тому Учасник сам приймає рішення, на яких умовах він буде залучати інженера з охорони праці (будівництво).
Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про охорону праці (Закон введено в дію з дня опублікування - 24 листопада 1992 року (згідно з Постановою Верховної Ради України від 14 жовтня 1992 року N 2695-XII) Із змінами і доповненнями, внесеними Законами України)
Стаття 15. Служба охорони праці на підприємстві
На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Також згідно Постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 27.03.2019 р. у справі № 1140/2767/18, так як суд зробив висновок: основною ознакою, що відрізняє цивільні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За ЦПД процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. Виконавець, який працює за ЦПД, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, хоча і може бути з ними ознайомлений, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик.Таким чином, за трудовим договором працівник зобов'язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання трудова діяльність не припиняється. Предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом ЦПД є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт. Суд апеляційної інстанції постановив, що обов'язки інженера з охорони праці можна виконувати лише перебуваючи у трудових відносинах з підприємством. Отже, обов'язковою умовою використання відповідної праці особи є укладення з нею трудового договору та направлення повідомлення про прийняття працівника на роботу.
В тендерній документації Замовником прописано, що “Учасник надає докази сертифікації інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат компетентності і кваліфікаційне посвідчення)”, тому Учасник сам приймає рішення, на яких умовах він буде залучати інженера з охорони праці (будівництво).
Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення нашою службою процедур закупівель. З радістю надамо роз'яснення щодо змісту тендерної документації та її відповідність вимогам чинного законодавства.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення нашою службою процедур закупівель. З радістю надамо роз’яснення щодо змісту тендерної документації та її відповідність вимогам чинного законодавства.
Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення нашою службою процедур закупівель. З радістю надамо роз’яснення щодо змісту тендерної документації та її відповідність вимогам чинного законодавства.
Проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. (відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" реєстраційний номер у Єдинії державній електронної системі у сфері будівництва - BN01:2063-7576-1962-7500) (далі - ПД).
ПД на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, нормативно-правових актів з охорони праці, зокрема, Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2017 року за № 1111/30979, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена нормативно-правовими актами, у тому числі вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (проектні рішення щодо врахування вимог зі створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом), вимог з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, відповідно до частини десятої статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства 16 травня 2011 року за № 45, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 року за № 651/19389 ПД на об’єкт будівництва має бути розроблена з урахуванням будівельних норм та нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена нормативно-правовими актами, чинних на дату передання її замовнику.
ПД затверджується відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення нашою службою процедур закупівель. З радістю надамо роз’яснення щодо змісту тендерної документації та її відповідність вимогам чинного законодавства.
Замовник прописував ті вимоги, які вважає за необхідними для належного виконання зобов'язань.
Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення нашою службою процедур закупівель. З радістю надамо роз'яснення щодо змісту тендерної документації та її відповідність вимогам чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-23-000010 ● 7712069283d343eb852622d350588ccb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.07.2024 № 54-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.07.2024 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-04-25-011179-a, 25.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-26 12:30:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-25-011179-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-04-25-011179-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав тендерна документація Замовника складена без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», та містить вимогу про надання підтверджуючих документів щодо обставин, зазначених у абзаці 14 п. 47 Особливостей?
- чому тендерна пропозиція ТОВ «ВЛАДОМ» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації? Зокрема, не надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які зазначені у п.17 «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» групи Б (перелік видів робіт підвищеної небезпеки) додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, та передбачені технічним завданням, чим не виконано вимогу пп. 6.8 п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-31 17:12:22
Відповідь на звернення
Пояснення 5 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.07.2024 за моніторингом процедури закупівлі за предметом «Реконструкція гаражів Б, Є та навісу К під гаражі за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Кизила Андрія 8(Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва)», код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-25-011179-a.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Повідомляємо, що дана процедура закупівлі здійснювалася для забезпечення потреби 5 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ за кошти державного бюджету.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось на підставі кошторисних призначень на 2024 рік, які виділені з державного бюджету на потреби підрозділів загону для виконання завдань за призначенням. При цьому розмір витрат та очікувана вартість закупівлі закупівлі були визначені на підставі проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-04-25-011179-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
У відповідь на вищенаведене, надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Головного управління ДСНС України у Черкаській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710:
(https://ck.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel/obgruntuvannya-zakupivel-14-dprch-m-uman).
3. З яких підстав тендерна документація Замовника складена без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», та містить вимогу про надання підтверджуючих документів щодо обставин, зазначених у абзаці 14 п. 47 Особливостей?
Відповідно пункту 47 Особливостей, Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
Слід зазначити, що постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» набула чинності 09 квітня 2024 року.
Водночас, процедуру закупівлі замовником було оголошення 25 квітня 2024 року.
Таким чином, Замовник визнає, що справді тендерна документація Замовника складена без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382.
З метою недопущення подібних випадків формування тендерної документації не у відповідності до останніх змін, які внесені до Особливостей, Замовником будуть вжиті відповідні профілактичні заходи стосовно Уповноваженої особи, в тому числі направлено на відповідні курси підвищення кваліфікації.
Втім, на думку Замовника, зазначене вище порушення вимог законодавства у сфері закупівель об’єктивно неспівмірне рішенню про розірвання договору про закупівлю.
Зазначивши в тендерній документації вимогу про надання підтверджуючих документів щодо обставин, зазначених у абзаці 14 п. 47 Особливостей, Замовник, ймовірно, допустив порушення вимог законодавства у сфері закупівель у вигляді оприлюднення тендерної документації, яка складена не у відповідності із вимогами закону.
Водночас, допущене порушення не є об’єктивною підставою для теоретичного розірвання договору про закупівлю.
4. Чому тендерна пропозиція ТОВ «ВЛАДОМ» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації? Зокрема, не надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які зазначені у п.17 «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» групи Б (перелік видів робіт підвищеної небезпеки) додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, та передбачені технічним завданням, чим не виконано вимогу пп. 6.8 п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації?
Відповідно до підпункту 6.8. пункту 6 тендерної документації, Додатково учасник має надати:
- копію діючої ліцензії на програмне забезпечення АВК або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін в учасника;
- копії дозвільних документів на виконання на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» міститься, зокрема:
декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 18 липня 2023 року, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, Верхолазні роботи, Зварювальні роботи, Газополум’яні роботи, Наплавочні роботи, Паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я,Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (файл «25.1. Декларація МТБ_Владом.pdf»).
декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 19 липня 2023 року, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: Усі типи машин та устатковання, що наведені у підпунктах 1 і 2 пункту 2 Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 62, що не зазначені у групі А, - компресор пересувний РТ-0005;- компресор пересувний РТ-0007;- аргоново-дуговий зварювальний апарат TIG 257- 2 од.;- повітродувка акумуляторна MAKITA DU362Z;- установка повітряно-плазмового різання «ПАТОН» ПРИ-40S DC;- відбійний молоток ТИТАН ПМ1700 - 2 од.;- віброплита MS60-4 Honda GX 160;- електростанція пересувна, потужність 2 кВт;- установка для гнуття арматури СМЖ-784;- установка для гідравлічних випробувань трубопроводів УГИ-450 (файл «25.2. Декларація МТБ_Владом_2.pdf»):
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки від 19 квітня 2024 року, згідно якого дозволяється виконувати 1. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах ; 2. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; 3. Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; 4. Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; 5. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів . 6. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: - обладнання, що працює під тиском, яке зазначене 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 . (файл «25.3. Дозвіл держпраці_Владом.pdf.pdf»).
Звертаємо увагу, що тендерна документація:
не містила окремих вимог щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які зазначені саме у п.17 «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» групи Б (перелік видів робіт підвищеної небезпеки) додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107;
не містила окремих вимог щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на всі види робіт, які передбачені технічним завданням.
Враховуючи наведене, а також надані у складі тендерної пропозиції документи, на думку замовника, вимоги підпункту 6.8. пункту 6 тендерної документації дотримані переможцем у повній мірі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Пояснення 5 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.08.2024 року за моніторингом процедури закупівлі за предметом «Реконструкція гаражів Б, Є та навісу К під гаражі за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Кизила Андрія 8(Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва)», код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-25-011179-a. На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.08.2024 року за моніторингом процедури закупівлі за предметом «Реконструкція гаражів Б, Є та навісу К під гаражі за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Кизила Андрія 8(Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва)», код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-25-011179-a, 5 ДПРЗ (далі - Замовник) не відмовляється щодо виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.08.2024 року. Відповідно до договору №189/5 від 31 травня 2024 року (далі- Договір) розділу 8 “Строк дії договору пункту 8.2 “даний договір може бути розірваний будь якою зі Сторін достроково, повідомивши іншу Сторону за 30 календарних днів, за умови невиконання однієї зі Сторін свої зобов’язань по Договору. Пункту 8.4 “Внесення змін у договір чи його розірвання, якщо інше не передбачено Договором, допускається тільки за згодою Сторін, за результатами чого укладається додаткова угода. Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4. “Умови договору про закупівлю” розділу VI. “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” зазначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. На підставі вищевикладеного Замовником направлено лист — звернення до Підрядника ТОВ “Владом” № 68-5-1353/68-5 від 21.08.2024 з пропозицією розірвати Договір на підставі висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області. Після розгляду вищевказаного звернення та отримання можливої позитивної відповіді додаткову угоду на розірвання Договору Сторонами планується підписати та оприлюднити відповідно до чинного законодавства. Уповноважена особа взяла до уваги висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.08.2024 року та в подальшому зобов’язується не допускати подібних порушень у сфері чинного законодавства.
2024-08-21 19:14:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 23-103/2024 |
Дата публікації: | 24 вересня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
24 вересня 2024 11:13
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 23-104/2023 |
Дата публікації: | 24 вересня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/705/2778/24 |
Дата відкриття провадження: | 14 жовтня 2024 |
Документи:
18 жовтня 2024 14:33
|
Електронний підпис |
24 вересня 2024 11:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" |
9 628 830,06
UAH з ПДВ
|
8 969 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" |
9 733 299,10
UAH з ПДВ
|
8 970 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА- 68" |
10 439 488,80
UAH з ПДВ
|
8 970 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" |
9 997 009,28
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
10 501 179,40
UAH з ПДВ
|
10 501 179,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" #42994511 |
Переможець |
8 969 900,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 15:54
|
SCAN0455.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2024 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2024 09:48
|
ДУ № 4 до Договору № 189.5 -3.PDF | зміни до договору |
14 листопада 2024 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 16:38
|
додаткова угода №1 до дог.№189.5.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 17:23
|
дог.8969900.pdf | укладений |
31 травня 2024 17:22
|
додатки до договору2.pdf | укладений |
31 травня 2024 17:22
|
додатки до договору1.pdf | укладений |
31 травня 2024 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись ст.ст. 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України та п.8.4 розділу «Строк дії договору», у зв’язку зі здійсненням організаційно-штатних заходів у підрозділах, підпорядкованих Головному управлінню ДСНС України у Черкаській області на підставі наказу ДСНС України від 27.02.2024 № 193 та п. 1.12 Положення про 5 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області, затвердженого наказом ДСНС України від 28.02.2014 № 129 (у редакції наказу ДСНС України від 20.05.2024 № 564) “ 5 ДПРЗ окремо не займається фінансовою діяльністю. Будь-які фінансові дії здійснюються територіальним органом або за дорученням начальника територіального органу. Організація бухгалтерського обліку здійснюється відповідно до положення про облікову політику в територіальному органі та бухгалтерською службою територіального органу.”, погодилися змінити договір № 189/5 від «31» травня 2024 р. про виконання Реконструкції гаражів Б, Є та навісу К під гаражі за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Кизила Андрія 8 (Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва) (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), а саме: 1.1 Замовник має зобов'язання перед Підрядником на суму 8969900,00 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.), з ПДВ, що виникли на підставі Договору № 189/5 від «31» травня 2024 р. 1.2 Сторони підтверджують обсяг та підстави зобов'язань. 1.3 Платник приймає зобов'язання Замовника в обсязі, визначеному цією Додатковою угодою. 1.4 Підрядник не заперечує проти переведення зобов'язань Замовника в обсязі, визначеному цією Додатковою угодою. 1.5 Зобов'язання вважаються переведеними на Платника, а останній набуває статусу зобов'язаної сторони перед Підрядником з моменту підписання даної Додаткової угоди. 1.6 Зобов'язання Платника повинні бути погашені Підряднику в порядку та строки, визначені Договором № 189/5 від «31» травня 2024 р. 1.7 Замовник зобов'язується в момент підписання даної Додаткової угоди передати Платнику оригінал Договору № 189/5 від «31» травня 2024 р. та інших документів, що відображають обсяги, характер та підстави зобов'язань, а також надати Платнику відомості, що стосуються зобов'язань. 1.8 Платник зобов'язується належним чином виконати зобов'язання, визначені у розділі «Права та обов’язки сторін» Договору № 189/5 від «31» травня 2024 р. 1.9 Платник має право висунути проти вимог Підрядника всі заперечення, що ґрунтуються на відносинах Підрядника з Замовником. |
Номер договору про закупівлю: | 189/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 189/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 189/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |