Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання)
Очікувана вартість
2 860 000,00 UAH
UA-2024-04-25-001744-a ● 9818d5fcf2d4455cb72e86c67c596f62
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143844 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1 |
Контактна особа: |
Гандзюк Галина Олександрівна 380456561354 galinagandzyuk27@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 860 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 комплект
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
9 комплект
Комплект мультимедійного обладнання (Інтерактивна панель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника у розмірі повної вартості товару не пізніше 15-ти робочих днів після повної поставки товарів, згідно отриманих накладних та підписаних сторонами актів приймання-передачі товарів. У випадку затримки оплати (відсутність фінансування), Замовник зобов’язується провести оплату товару протягом 15-ти робочих днів з моменту фінансування. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 10:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 10:06 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
25 квітня 2024 10:06 |
ТД.docx | |
25 квітня 2024 10:06 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
25 квітня 2024 10:06 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
25 квітня 2024 10:06 |
Додаток 2 технічні умови.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 29 квітня 2024 20:51
Дата відповіді: 01 травня 2024 10:48
Шановний Замовник, ми маємо намір взяти участь у даній закупівлі, але ваша вимога викладена в п.2.4. Додатку 2 Тендерної документації щодо надання авторизаційного листа виробником інтерактивного комплексу, інтерактивної дошки та інтерактивної панелі є дискримінаційною та такою, яка підлягає зміні, оскільки відповідно до п.4 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар. При цьому в абз.8 ст.1 Закону України « Про загальну безпечність нехарчової продукції" передбачено, що виробник – це фізична чи юридична особа- резидент України, яка є виготовлювачем продукції, або будь-яка інша особа – резидент України, яка заявляє про себе, як про виготовлювача, розміщуючи на продукції, відповідно до законодавства своє найменування, торгівельну марку чи інше позначення, або особа резидент України, яка відновлює продукцію. На даний час в Україні неймовірна кількість дистриб’юторів та представництв виробників інтерактивних комплексів, інтерактивних дошок та інтерактивних панелей, а виробників нажаль обмежена кількість. Також звертаємо увагу Замовника , що більшість виробників обладнання, яке можливо запропонувати у цьому тендері, мають офіційного представника дистриб’ютора, тощо. Закордонні офіси цих виробників не видають авторизаційних листів у тому вигляді, як вимагає Замовник, а лише через представників, дистриб’юторів, тощо. Отже ця вимога Замовника суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, які є представниками та дистриб’юторами інтерактивних комплексів. Тому, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, передбачених ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі». Тому просимо внести зміни до п.2.4. Додатку 2 Тендерної документації щодо надання авторизаційного листа виробником інтерактивного комплексу, інтерактивної дошки та інтерактивної панелі та викласти вказаний пункт в наступній редакції: надати авторизаційного листа виробника або представництва, філії виробника – або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів - інтерактивного комплексу, інтерактивної дошки та інтерактивної панелі.
Задовільнивши нашу вимогу, ви як Замовник значно розширите коло потенційних учасників, що дасть Вам можливість вибрати найякісніший та найвигідніший по ціні товар, використавши раціонально бюджетні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програного забезпечення. Дана вимога також важлива для розуміння, що товар є офіційним та знаходиться на території України на законних підставах. Вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програного забезпечення. Дана вимога також важлива для розуміння, що товар є офіційним та знаходиться на території України на законних підставах. Вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "АНДРЄЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
2 810 556,00
UAH з ПДВ
|
2 810 556,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "АНДРЄЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3179219602 |
Переможець |
2 810 556,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 12:40
|
Договір №154 від 10.05.2024.pdf | укладений |
10 травня 2024 12:39
|