Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44250562 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
Контактна особа: |
Гордієвський Сергій Іванович 380362266626 dep_t2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 14 762 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 810,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 16:35 |
Тендерна документація КГУ.docx | |
24 квітня 2024 16:35 |
Проєкт договору про закупівлю КГУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-24-000004 ● c7caa5f66fee49c492f3a2c1f3fb3429
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2024 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2024 № 44-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 24 липня 2024 року № 44-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-04-24-014302-a від 24.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-24 12:05:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція котельні з влаштуванням когенераційної установки на вул. Київській, 6-А в м. Рівне, Рівненської ТГ, Рівненського району, Рівненської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-014302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-29 16:07:00
Надання пояснення.
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ
вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562
29.07.2024 №455-08 На №____________від ________________
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2024-07-24-000004 від 24.07.2024р. повідомляє наступне:
Обґрунтування розміру витрат очікуваної вартості робіт, технічних та якісних характеристик закупівлі «Реконструкція котельні з влаштуванням когенераційної установки на вул. Київській, 6-А в м. Рівне, Рівненської ТГ, Рівненського району, Рівненської області» відбувалось на підставі розробленої приватним підприємством «Рівнетеплосервіс» проектно-кошторисної документації .
На вищезазначену проектну документацію було отримано позитивний експертний звіт № 1373/23-РБК/Е3 від 15 березня 2024 року, зареєстрований в Єдиній Державній електронній системі у сфері будівництва за номером ЕХ01:3565-5183-6696-6914 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція котельні з влаштуванням когенераційної установки на вул. Київській, 6-А в м. Рівне, Рівненської ТГ, Рівненського району, Рівненської області», складений товариством з обмеженою відповідальністю «Рембудконсалтінг», ЄДРПОУ 42974592, м. Київ, вул. М.Драгоманова, 31-В, оф.3,5.
Проектно-кошторисна документація на реконструкцію котельні з влаштуванням когенераційної установки на вул. Київській, 6-А в м. Рівне, Рівненської ТГ, Рівненського району, Рівненської області затверджена наказом Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради №171/01 від 22.04.2024 року.
На основі проектної документації було складено технічне завдання для оголошення процедури закупівлі. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція котельні з влаштуванням когенераційної установки на вул. Київській, 6-А в м. Рівне, Рівненської ТГ, Рівненського району, Рівненської області» додається.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rivnerada.gov.ua/portal/view-content/19355
Затвердження та публікація річного плану відбулись відповідно до Протоколу уповноваженої особи №1 від 24.04.2024 року (додається).
Директор Руслан ГУДИМА
Христина КОЗАЧОК
Руслан КОТЕЛЕНЕЦЬ
0362 266626
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-07 17:37:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція котельні з влаштуванням когенераційної установки на вул. Київській, 6-А в м. Рівне, Рівненської ТГ, Рівненського району, Рівненської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-014302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів; копії договорів оренди, суборенди та ін.; акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) таких транспортних засобів, механізмів, обладнання та устаткування до договорів.
Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «Кортакоз» виконав зазначені вище вимоги Додатку №1 до тендерної документації, якщо у складі пропозиції на підтвердження наявності Автомобіля спеціалізованого сідлового тягача IVECO STRALIS (зазначеного у пункті 1 інформаційного листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07.05.2024 вих. №493) учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХЕ374789 на Спеціалізований сідловий тягач IVECO STRALIS з реєстраційний номером ВК5766СМ, в той час, коли відповідно до Договору оренди від 05.02.2024 №1/2024 (п. 17 Додатку 1 до цього договору) та Акту приймання-передачі об’єкту оренди від 05.02.2024 (п.17) передбачено надання учаснику в оренду Автомобіль спеціалізований сідловий тягач IVECO STRALIS з реєстраційним номером ВК3514СМ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-12 14:25:17
Надання пояснення.
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ
вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562
12.08.2024 №488-08 На №____________від ________________
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2024-07-24-000004 від 07.08.2024р. повідомляє наступне:
Замовником при розгляді тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» враховано подання учасником ТОВ «Кортакоз» копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХЕ374789 на Спеціалізований сідловий тягач IVECO STRALIS з реєстраційний номером ВК5766СМ та вважалось технічною помилкою вказання у договорі від 05.02.2024 №1/2024 зазначення іншого номера транспортного засобу IVECO STRALIS.
Також повідомляємо, що на виконання рішення сесії Рівненської міської ради № 5175 від 16.07.2024 року проводяться заходи щодо розірвання договору №244 від 24.05.2024р.
Директор Руслан ГУДИМА
Сергій ГОРДІЄВСЬКИЙ
0362 266626
Надання інформації про усунення порушення замовником
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557, e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562 21.08.2023 № 505-08 На №____________від________________ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ У відповідь на Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель по моніторингу UA-M-2024-07-24-000004 від 14.08.2024р. повідомляємо наступне: Департамент інфраструктури та благоустрою зобов»язується проводити більш ретельну перевірку тендерних пропозицій працівниками, безпосередньо задіяними в даному процесі. При виявленні невідповідностей обов»язково надавати учасникам можливість для виправлення. Директор Руслан ГУДИМА Гордієвський +0362266626
2024-08-21 15:23:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Кортакоз» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
14 747 124,00
UAH з ПДВ
|
14 747 124,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
14 747 124,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 09:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 10:24
|
244_2.pdf | укладений |
02 вересня 2024 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2024 10:36
|
244_1.pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 09:52
|
244.pdf | укладений |
24 травня 2024 09:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про передачу КГУ. |
Номер договору про закупівлю: | 244 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |