Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04054866 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, площа Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Мирієвська +380505565089 vyshgorodtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 11:40 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 11:40 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 10:41 |
Додаток 4.docx | |
24 квітня 2024 10:41 |
ТД скан.docx | |
24 квітня 2024 10:41 |
Додаток 3 Проєкт Договору.docx | |
24 квітня 2024 10:41 |
Додаток 1.docx | |
24 квітня 2024 10:41 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-14-000016 ● 3aeda86271ff43839e9c71be383a8231
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2024 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2024 № 304
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-04-24-005294-a 24.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-18 12:38:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліквідація несанкціонованих (стихійних) сміттєзвалищ на території Вишгородської міської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-24-005294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-20 09:16:54
Пояснення
На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 14 листопада 2024 року UA-M-2024-11-14-000016) процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Ліквідація несанкціонованих (стихійних) сміттєзвалищ на території Вишгородської міської територіальної громади) з очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель 24.04.2024 за номером UA-2024-04-24-005294-a, повідомляємо наступне:
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до потреб Замовника та міститься в додатку 2 до тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого розпису бюджету Вишгородської міської ради на 2024 рік.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року), шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. в електронній системі закупівель “ProZorro”) та з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель. Очікувана вартість склала 1 000 000,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на нашому вебсайті за посиланням:
https://www.vyshgorod-mrada.gov.ua/2024/04/24/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli-dk-021-2015-90510000-5-utylizatsiya-vydalennya-s-5/
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (ідентифікатор № UA-M-2024-11-14-000016) закупівлі ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Ліквідація несанкціонованих (стихійних) сміттєзвалищ на території Вишгородської міської територіальної громади), повідомляємо, що додатковою угодою №1 від 12.12.2024 року, Договір №50 від 09.05.2024 року, укладений між Вишгородською міською радою та ФОП Бондарук Олександром Володимировичем, розірвано.
2024-12-12 16:02:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бондарук Олександр Володимирович |
997 791,16
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СОФІЯ |
983 997,68
UAH з ПДВ
|
929 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бондарук Олександр Володимирович #3256603796 |
Переможець |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2024 15:55
|
Додаткова угода 1 ФОП Бондарук О.В..pdf | укладений |
12 грудня 2024 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 15:50
|
Додаткова угода 1 ФОП Бондарук О.В..pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 12:05
|
Договір ФОП Бондарук О.В. 840000.00.pdf | укладений |
09 травня 2024 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли згоди внести зміни до Договору №50 від 09.05.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 травня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
482 291,08
UAH
|
Причини розірвання договору: | З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (ідентифікатор № UA-M-2024-11-14-000016) |