Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Вебсайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Олена Ходжина +0487095067 hodzhina_voz_oduvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 251 915,09 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 259,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 17:03 |
Тендерна документація.docx | |
23 квітня 2024 17:03 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
23 квітня 2024 17:03 |
Звіт О2.pdf | |
23 квітня 2024 17:03 |
Додаток 2 до тендерної документації.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000040 ● df74e190911a47c6ab029e0414fb7695
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2024 Одеса № 187
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2024 № 187
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
20 UA-2024-04-23-012527-a 23.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-19 18:05:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надайте інформацію на якій стадії знаходиться виконання умов Договору підряду від 30.05.2024 № 264/24?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-24 10:01:24
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Відповідь на питання 1.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації по об’єкту будівництва: Капітальний ремонт покрівлі та приміщень будівлі під літерою "О2" Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 1, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 19/0042Ю-04/24 від 19 квітня 2024, виданий ТОВ "ЕКСПЕРТИЗА ЮА".
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Так, очікувана вартість предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та приміщень будівлі під літерою "О2" Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 1» розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку об’єкта будівництва, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Одеський державний університет внутрішніх справ має власний веб-сайт (https://oduvs.edu.ua), на який автоматично дублюється інформація про будь-яку закупівлю, оголошення про яку висвітлено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Стосовно закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-04-23-012527-a, в підпункті 4.1 пункту 4 розділу 1 тендерної документації замовником визначається назва предмета закупівлі, його очікувана вартість та визначення розміру бюджетного призначення, тому Одеським державним університетом внутрішніх справ було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням https://oduvs.edu.ua/educational_unit/finansova_zvitnist?item=publicni_zakupivli (посилання містить сторінку із усіма закупівлями Одеського державного університету внутрішніх справ, які висвітлені за часовим принципом).
Відповідь на питання 2.
За даними бухгалтерського обліку станом на 24.09.2024 року по договору від 30.05.2024 № 264/24 залишок зобов’язань складає 1 083 642,48 гривень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
2 236 173,50
UAH з ПДВ
|
2 236 173,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Переможець |
2 236 173,50
UAH з ПДВ
|
18 травня 2024 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2024 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 16:32
|
ДУ № 1 (ОДУВС № 271-24 від 03.06.2024) до дог. № 264-24 ТОВ ВБФ ОЛЕКСАНДР (зміни до п. 3.2.).pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 16:55
|
Кошторисна документація.pdf | укладений |
30 травня 2024 16:55
|
Дозвіл ДКВ ОМР.pdf | укладений |
30 травня 2024 16:55
|
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта літ. О2.pdf | укладений |
30 травня 2024 16:55
|
Договір № 264-24 від 30.05.2024 ТОВ ВБФ ОЛЕКСАНДР (кап. рем. приміщень під літ. О2.pdf | укладений |
30 травня 2024 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 264/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |