Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для господарської діяльності (двері металеві) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44220000 - 8 – Столярні вироби
Очікувана вартість
28 437,00 UAH
UA-2024-04-23-010425-a 356369827bcf40a6b0e273430fe6344d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Конончук

+380414340992 tenko_a3091@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3091
Код ЄДРПОУ: 24981238
Місцезнаходження: 13302, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, -
Контактна особа: Марина Конончук
+380414340992
tenko_a3091@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 28 437,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 284,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Двері металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
2 штука
Двері металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів з дня фактичної передачі Товару Покупцю. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 28 211,11
UAH з ПДВ
28 211,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2024 13:43
Електронний підпис
06 травня 2024 13:42
гарант
02 травня 2024 23:38
Електронний підпис
02 травня 2024 23:22
Електронний підпис
02 травня 2024 23:20
ДОВІДКА.pdf
02 травня 2024 23:20
ДОДАТОК 4.pdf
02 травня 2024 23:20
ФОП Кутенкова.pdf.asice.zip
02 травня 2024 23:20
ИНН Кутенкова ОО.pdf.asice.zip
02 травня 2024 23:20
ЗГОДА ОБРОБКИ ДАНИХ.pdf
02 травня 2024 23:20
Довідка.zip
02 травня 2024 23:20
цп.pdf
02 травня 2024 23:20
Витяг платника.pdf
02 травня 2024 23:20
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
02 травня 2024 23:19
Виписка з ЄДР.pdf.asice.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Переможець 28 211,11
UAH з ПДВ
07 травня 2024 10:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 09:41

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику! Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ» (інші документи від учасника) учасник у складі пропозиції повинен надати: гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - -Закону України «Про захист економічної конкуренції». Натомість у складі пропозиції учасником було надано три окремих документа, а саме: 1. Лист (гарант виконання постанов.pdf); 2. лист (довідка санкцій_ постанов.pdf); 3. лист (дотримання норм законодавства.pdf), але у жодному із вищезазначених документів не зазначив, що він дотримується у своїй діяльності Закону України «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель, у вищезазначений строк, гарантійний лист, складений у довільній формі, з відповідною інформацією, яка вимагається відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ» (інші документи від учасника).

Документи

07 травня 2024 10:56
Електронний підпис
07 травня 2024 10:49
ПРОТОКОЛ 82.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2024 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
28 211,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2024 10:56
Електронний підпис
07 травня 2024 10:49
ПРОТОКОЛ 82.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 09:23
Договір 45.pdf укладений
10 травня 2024 09:17