Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насос фекальний (ДК 021:2015 – 42120000-6 - Насоси та компресори)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2024-04-23-008994-a ● 4af3cd78445549beafc402b36be0a1ce
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
Код ЄДРПОУ: | 34621490 |
Вебсайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
Контактна особа: |
Незять Вікторія 380974448434 tenderkpdorav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 13:23 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 13:23 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Насос фекальний SQ 25-2,2 SPERONI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52300, Україна, Дніпропетровська область, смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 14:51 |
Проект договору.docx | |
23 квітня 2024 14:51 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінуючи вимога "наявність в учасника власного або орендованого вантажного автотранспортного засобу"
Дата подання: 24 квітня 2024 20:40
Дата відповіді: 26 квітня 2024 12:51
Вага насосу - 47 кг, отже 3 шт будуть важити 141 кг. Тому навіщо учаснику мати обов'язково ВАНТАЖНИЙ автотранспорт? Внесіть зміни до ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки підприємства Замовника та предмету закупівлі. Мета Замовника – це забезпечення потреби підприємства якісним товаром в повному обсязі, в задані строки, та шляхом якомога більш ефективного використання публічних коштів. Вимоги, визначені Замовником в тендерній документації, встановлені для отримання підтвердження надійності потенційного постачальника на етапі проведення процедури закупівлі та гарантують якомога більш ефективне використання Замовником публічних коштів.
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки підприємства Замовника та предмету закупівлі. Мета Замовника – це забезпечення потреби підприємства якісним товаром в повному обсязі, в задані строки, та шляхом якомога більш ефективного використання публічних коштів. Вимоги, визначені Замовником в тендерній документації, встановлені для отримання підтвердження надійності потенційного постачальника на етапі проведення процедури закупівлі та гарантують якомога більш ефективне використання Замовником публічних коштів.
Дискримінуючи вимога "наявність в учасника менеджера зі збуту,"
Дата подання: 24 квітня 2024 20:45
Дата відповіді: 26 квітня 2024 12:52
Такою вимогою Ви лишаєте можливості для участі у торгах ФОПовців, які працюють одноосібно. Та сплачують єдиний податок, що значно може зменшити вартість товару.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки підприємства Замовника та предмету закупівлі. Мета Замовника – це забезпечення потреби підприємства якісним товаром в повному обсязі, в задані строки, та шляхом якомога більш ефективного використання публічних коштів.
В рамках цієї процедури закупівлі Замовник забезпечує потребу в отриманні Насосу фекального. Даний предмет закупівлі відповідно до Податкового кодексу України передбачає нарахування ПДВ, а також КП ДОР «Аульський водовід» має статус платника податку на прибуток та платника ПДВ на загальних умовах. У такому разі укладання договору про закупівлю з неплатником ПДВ не сформує для замовника податкового кредиту і, відповідно, Замовник сплачуватиме податок за власний рахунок, що жодним чином не зменшує вартість товару, як Ви це стверджуєте. Однак, як Учасники, що мають статус платника ПДВ, так і Учасники, що не мають статусу платника ПДВ, приймають участь в даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Вимоги, визначені Замовником в тендерній документації, встановлені для отримання підтвердження надійності потенційного постачальника на етапі проведення процедури закупівлі та гарантують якомога більш ефективне використання Замовником публічних коштів.
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки підприємства Замовника та предмету закупівлі. Мета Замовника – це забезпечення потреби підприємства якісним товаром в повному обсязі, в задані строки, та шляхом якомога більш ефективного використання публічних коштів.
В рамках цієї процедури закупівлі Замовник забезпечує потребу в отриманні Насосу фекального. Даний предмет закупівлі відповідно до Податкового кодексу України передбачає нарахування ПДВ, а також КП ДОР «Аульський водовід» має статус платника податку на прибуток та платника ПДВ на загальних умовах. У такому разі укладання договору про закупівлю з неплатником ПДВ не сформує для замовника податкового кредиту і, відповідно, Замовник сплачуватиме податок за власний рахунок, що жодним чином не зменшує вартість товару, як Ви це стверджуєте. Однак, як Учасники, що мають статус платника ПДВ, так і Учасники, що не мають статусу платника ПДВ, приймають участь в даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Вимоги, визначені Замовником в тендерній документації, встановлені для отримання підтвердження надійності потенційного постачальника на етапі проведення процедури закупівлі та гарантують якомога більш ефективне використання Замовником публічних коштів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕРОНІ УКРАЇНА" |
67 975,20
UAH з ПДВ
|
67 975,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" |
87 691,96
UAH з ПДВ
|
87 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕРОНІ УКРАЇНА" #40877513 |
Відхилено |
67 975,20
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 10:43
|
ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" #42286419 |
Переможець |
87 240,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 10:05
|