Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986233 |
Місцезнаходження: | 50053, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Романа Шухевича, буд. 32А |
Контактна особа: |
Марина Римська +380671909381 rims08091981@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 13:43 |
ТД Поточний ремонт.docx | |
23 квітня 2024 13:43 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx | |
23 квітня 2024 13:43 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
23 квітня 2024 13:43 |
Додаток 3. Кваліфікаційні критерії .docx | |
23 квітня 2024 13:43 |
Додаток 2. ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА зі змінами (2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000005 ● 91184c8911bc40faac7659d8e1849e44
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 17:55 |
13.05.2024 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2024-04-23-007247-a 23.04.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 10:50:46
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 15:33:50
Відповідь на запитання органу державного фінансового контролю.
На Ваш запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь органу державного фінансового контролю такого змісту.
Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька міська лікарня №16» Криворізької міської ради для обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості, а саме Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення в КНП «Криворізька МЛ №16» КМР ( ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) керувалося Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Для визначення предмета закупівлі був складений акт огляду приміщень реабілітаційного відділення в КНП «Криворізька МЛ №16» КМР з орієнтовним об’ємом робіт. На підставі виявлених дефектів технічного стану приміщень реабілітаційного відділення, для створення комфортних умов з надання послуг з фізичної та реабілітаційної допомоги та у відповідності наказу Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, визначили необхідність проведення поточного ремонту приміщень реабілітаційного відділення в КНП «Криворізька МЛ №16» КМР, за адресою: м. Кривий Ріг вул. Романа Шухевича, б. 32А, з залученням будівельної підрядної організації.
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Для дотримання принципів здійснення закупівель таких як максимальна економія та ефективність, підприємством здійснено моніторинг цін даних послуг, шляхом направлення листів-запитів, для отримання комерційних пропозицій, підприємствам які спеціалізуються у виконання даних видів послуг.
У відповідь на запит отримано дві цінові пропозиції:
ТОВ «САПСАН-КР» – 3 440 757,60грн з ПДВ;
ТОВ «МЖК ГРУП» - 3 479 242,40грн. з ПДВ.
За результатами проведеного моніторингу визначена очікувана вартість предмету закупівлі шляхом обчислення середньої вартості послуг з поточного ремонту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сапсан-КР |
3 440 757,60
UAH з ПДВ
|
3 440 757,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сапсан-КР #39543297 |
Переможець |
3 440 757,60
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 18:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 14:12
|
Дефектний акт.PDF | укладений |
09 травня 2024 14:11
|
Дог 222.PDF | укладений |
09 травня 2024 14:11
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
09 травня 2024 14:11
|
Локальний кошторис.PDF | укладений |
09 травня 2024 14:11
|