Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штамп 45*25 (автоматичний), штамп 12*12 (автоматичний)
Очікувана вартість
2 640,00 UAH
UA-2024-04-23-004562-a 7d7b989d00bc4f35bfa74679ccf190b2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гіль

+380552326105 gil-ira@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328635
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
Контактна особа: Ірина Гіль
+380552326105
gil-ira@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до пункту 11 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Штамп 45*25 (автоматичний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Штамп 12*12 (автоматичний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється за фактом постачання товару Покупцеві. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

23 квітня 2024 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Коломойченко Станіслав Ігорович
#3017008477
Переможець 2 640,00
UAH
23 квітня 2024 11:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2024 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 640,00
UAH