Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Горишківка, Кислицьке, Олександрівка, Благодатне, Забіляни, Ракова, Рожнятівка, с. Русава Радянка, Тульчинського району, Вінницької області за кодом ДК 021:2015-71340000-3 Комплексні інженерні послуги
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2024-04-23-003719-a ● 1e7b507f0ba6408aa742bc5876791fc7
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Томашпільська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04326218 |
Вебсайт: | http://tomashpil.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 24200, Україна , Вінницька обл., смт. Томашпіль, пл. Тараса Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Петро Дєдов +380434821345 tom_sr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Горишківка, Кислицьке, Олександрівка, Благодатне, Забіляни, Ракова, Рожнятівка, с. Русава Радянка, Тульчинського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 13:47 |
ТД-НГО.docx | |
26 квітня 2024 13:47 |
Перелік змін.docx |
26 квітня 2024 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 13:47 |
ТД-НГО.docx
|
|||
26 квітня 2024 13:47 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне задання
Дата подання: 25 квітня 2024 16:06
Дата відповіді: 26 квітня 2024 13:50
Шановний замовнику!
Тендерною документацією визначено предмет закупівлі: Інвентаризації земельних ділянок на території Томашпільської селищної ради орієнтовною «Послуги з поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Горишківка, Кислицьке, Олександрівка, Благодатне, Забіляни, Ракова, Рожнятівка, с. Русава Радянка, Тульчинського району, Вінницької області за кодом ДК 021:2015-71340000-3 Комплексні інженерні послуги»
КЕКВ: 2240 , але хочемо наголосити,що " Інвентаризації земельних ділянок на території Томашпільської селищної ради" це протилежний вид робіт від «Послуги з поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Горишківка, Кислицьке, Олександрівка, Благодатне, Забіляни, Ракова, Рожнятівка, с. Русава Радянка, Тульчинського району, Вінницької області за кодом ДК 021:2015-71340000-3 Комплексні інженерні послуги». Види документації із землеустрою визначені у статті 25 Закону України "Про землеустрій" та статтею 57 визначається склад робіт з інвентаризації. А оцінка земель проводиться відповідно до Закону України "Про оцінку земель" за методиками, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Приведіть будь ласка, у відповідність предмет закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Помилку допущену при публікації оголошення про проведення закупівлі виправлено, шляхом внесення відповідних змін до оголошення про закупівлю та тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 25 квітня 2024 16:11
Дата відповіді: 29 квітня 2024 16:56
Доброго дня!
У тендерній документації визначено предмет закупівлі Інвентаризації земельних ділянок на території Томашпільської селищної ради орієнтовною «Послуги з поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Горишківка, Кислицьке, Олександрівка, Благодатне, Забіляни, Ракова, Рожнятівка, с. Русава Радянка, Тульчинського району, Вінницької області за кодом ДК 021:2015-71340000-3 Комплексні інженерні послуги»
КЕКВ: 2240, але в Додатку 3 до тендерної документації "Технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі" пунктом 5 визначено "Документи і матеріали, що повинні бути представлені за результатами наданих послуг:" у пункті 5.5 та 5.6 зазначено: " 5.5.Проєкт землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту с. Русава Радянка - у паперовому вигляді.
5.6 Проєкт землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту с. Русава Радянка - в електронній формі (формат зображення - кольоровий; формат готового файла - PDF)." Ці проекти є іншим видом робіт та вони не входять до складу технічної документації із нормативної грошової оцінки земель.
Згідно Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 753 від 01.07.2022}, визначено у пункті 19 Методики склад технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, а саме:
• рішення про проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок;
• завдання на виконання робіт;
• пояснювальну записку, що містить відомості про місце розташування територі-альної громади, чисельність населення територіальної громади, її адміністративного центру та інших населених пунктів, обґрунтування оціночного зонування території територіальної громади та визначення коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4);
• відомості про величину нормативів капіталізованого рентного доходу;
• схему оціночних районів;
• таблицю із зазначенням для кожного оціночного району коефіцієнта, який вра-ховує розташування територіальної громади в межах зони впливу великих міст (Км1), кое-фіцієнта, який враховує курортно-рекреаційне значення населених пунктів (Км2), коефіцієн-та, який враховує розташування територіальної громади в межах зон радіаційного забруд-нення (Км3), коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4);
• схему природно-сільськогосподарських районів на територію те-риторіальної громади;
• картограму агровиробничих груп ґрунтів на територію територі-альної громади;
• таблицю із зазначенням переліку агровиробничих груп ґрунтів та їх балів боні-тету за сільськогосподарськими угіддями;
• таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують цільове призначення зе-мельної ділянки (Кцп);
• таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують особливості використан-ня земельної ділянки в межах категорії земель за основним цільовим призначенням (Кмц);
• розрахунок добутку коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки зе-мель за період від затвердження нормативу капіталізованого рентного доходу до дати прове-дення оцінки (Кні).
Виходячи з вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації на закупівлю та виключити пункти 5.5. та 5.6. із Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У зв'язку з виявленням порушень допущених під час публікації закупівлі. Прийнято рішення відмінити закупівлю та повторно оголосити закупівлю з урахуванням зауважень отримамааних від потенційних учасників
У зв'язку з виявленням порушень допущених під час публікації закупівлі. Прийнято рішення відмінити закупівлю та повторно оголосити закупівлю з урахуванням зауважень отримамааних від потенційних учасників
Усунення порушення закону у тендерній документації
Дата подання: 26 квітня 2024 23:24
Дата відповіді: 29 квітня 2024 16:57
Вимоги тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше двох (з огляду на обсяг та обмежені строки надання послуг) сертифікованих інженерів-землевпорядників, що працюють в учасника (співвиконавця) за основним місцем роботи є незаконними та дискримінаційними. А їх встановлення (з огляду на обсяг та обмежені строки надання послуг) - надуманими, необгрунтованими та некомпетентними. Це вже навіть не смішно, плакати хочеться від цих попередніх "договорняків" та корупції. Припиніть цю ганьбу негайно, оскільки нам доведеться звертатися за захистом своїх прав та законних інтересів до правоохоронних органів. Набридло терпіти нехтування законом.
В зв'язку з чим, вимагаємо привести вимоги пункту 1.1. розділу 2 тендерної документацї у відповідність до статті 18 Закону України «Про оцінку земель» та статті 26 Закону України «Про землеустрій» згідно з якими нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Наголошуємо - один сертифікований інженер-землевпорядник!!!
Наявність чи відсутність другого сертифікованого інженера-землевпорядника абсолютно не впливає на терміни виконання робіт. Роботи на різних етапах можуть виконуватися спеціалістами, які не є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, а відповідність технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок положенням нормативно-технічних документів, норм і правил засвідчується сертифікованим інженером-землевпорядником.
Повторюємо ще раз - одним сертифікованим інженером-землевпорядником.
Крім того, загальний обсяг робіт (вісім сіл) може виконати один сертифікований інженер-землевпорядник самостійно (без будь-якої допомоги) максимум за місяць. Як приклад, я особисто виконував такі роботи ( 34 населених пункти, з них: одне місто-центр громади, і тридцять три села) за два місяці.
Вимагаємо негайно усунути порушення закону і не писати відписок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У зв'язку з виявленням порушень допущених під час публікації закупівлі. Прийнято рішення відмінити закупівлю та повторно оголосити закупівлю з урахуванням зауважень отримаманих від потенційних учасників
У зв'язку з виявленням порушень допущених під час публікації закупівлі. Прийнято рішення відмінити закупівлю та повторно оголосити закупівлю з урахуванням зауважень отримаманих від потенційних учасників
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 09:54 |
Кінець періоду оскарження: | 11 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 11 травня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно з Особливостями Замовник не може внести зміни в річний план після оголошення закупівлі, що призводить до невідповідності предмета закупівлі в оголошенні та річному плані закупівель |
Документи:
30 квітня 2024 09:54
|
Електронний підпис |
29 квітня 2024 16:59
|
Протокол відміни відкритих торгів.docx.p7s |
29 квітня 2024 16:59
|
Протокол відміни відкритих торгів.docx |
30 квітня 2024 09:54
|
Електронний підпис |
29 квітня 2024 17:00
|
Електронний підпис |
29 квітня 2024 16:59
|
Протокол відміни відкритих торгів.docx.p7s |
29 квітня 2024 16:59
|
Протокол відміни відкритих торгів.docx |