Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Скарификатор стерильний, ланцет до пристрою, голка 30G, код ДК 021:2015 33141900-9 Ланцети для забору крові, 33140000-3 Медичні матеріали; «НК 024:2023 61579 Скарификатор неавтоматичний, одноразового використання»
Очікувана вартість
9 300,00 UAH
UA-2024-04-23-002665-a ● b068de3f4e254b4bbd1a8f68e8046014
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01990462 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 84207, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
Контактна особа: |
Тетяна Яковлєва +380626754185 klu-cgb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11500 штука
Скарифікатор звичайний, спис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2500 штука
Ланцет до пристрою, голка 30G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
23 квітня 2024 10:27 |
Проект_Договору скарифікатор- 2024 р.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип проколюючого елемента |
Можливі значення:
|
|
Тип застосування |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Розмір голки |
Можливі значення:
|
|
Тип проколюючого елемента |
Можливі значення:
|
|
Тип застосування |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" |
6 995,00
UAH з ПДВ
|
6 995,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Шиян Сергій Павлович |
7 140,00
UAH з ПДВ
|
7 140,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
8 100,00
UAH з ПДВ
|
8 100,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" #38493226 |
Переможець |
6 995,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 14:36
|
Договір № 208-24 від 01.05.2024 р.PDF | укладений |
01 травня 2024 13:38
|