Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2024-04-22-009848-a e8beb89f27b549b1bb0747241e37138a
Закупівля без використання електронної системи    Оборонна закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорош Галина Юріївна

+380983455264 flycoman11@ps.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 11 коменадутра охорони та обслуговування
Код ЄДРПОУ: 24977136
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Лисенка 12
Контактна особа: Дорош Галина Юріївна
+380983455264
flycoman11@ps.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Ціна за одиницю: 124UAH без ПДВ
Зошит А4 96арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
5 штука
Ціна за одиницю: 19.1UAH без ПДВ
Коректор -ручка 8 мл. Ахеnt
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
50 штука
Ціна за одиницю: 3.6UAH без ПДВ
Олівець графічний HB з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
12 штука
Ціна за одиницю: 41UAH без ПДВ
Папка сшивач пластикова Кліп А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
50 штука
Ціна за одиницю: 15UAH без ПДВ
Ручка кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
10 штука
Ціна за одиницю: 85.5UAH без ПДВ
Файл А4 прозорий 40 мк 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
95 пачка
Ціна за одиницю: 172.5UAH без ПДВ
Папір А4 500л. 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Тендерна документація

22 квітня 2024 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 15:36
ТЕО до Договору 12.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Марусич Олександр Миколайович
#2465213632
Переможець 20 000,00
UAH
22 квітня 2024 15:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2024 16:21
Видаткова накладна укладений
22 квітня 2024 16:17
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ (на період дії воєнного стану) укладений
22 квітня 2024 15:49
Договір укладений
22 квітня 2024 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2024 — 20 грудня 2024
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH