Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 41856395 |
Вебсайт: | https://sherbanivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 38750, Україна , Полтавська обл., с.Щербані, вул. Центральна, 2 |
Контактна особа: |
Кечеджі Олена +380988305944 sherbaniolena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Тендерна документація
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 22 квітня 2024 14:33 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
23 квітня 2024 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 13:00 |
ТД-НГО (нова редакція).docx | |
23 квітня 2024 13:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ -НГО.docx |
23 квітня 2024 13:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2024 13:00 |
ТД-НГО (нова редакція).docx
|
|||
23 квітня 2024 13:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ -НГО.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При встановленні кваліфікаційних критеріїв бралося до уваги як обсяг роботи, який необхідно здійснити (по 4 населені пункти на лот), так і обмежені строки їх надання (з урахуванням потенційного строку укладання договору після завершення процедури закупівлі та необхідності при наданні послуг затвердження відповідної нормативної грошової оцінки сільською радою та внесення відповідних відомостей до ДЗК у строк до 20.06.2024 року).
При цьому наголосимо, що Законом України «Про землеустрій» визначаються критерії, за яких відповідний суб’єкт взагалі може виступати розробником документації з землеустрою. У свою чергу, законодавством про публічні закупівлі, зокрема ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачена можливість встановлення таких кваліфікаційних критеріїв, які дозволяють замовнику переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги у належні строки та належним чином. При цьому, згідно з ст. 26 Закону України «Про землеустрій» саме сертифікований інженер-землевпорядник є відповідальним за якість робіт із землеустрою, тому ваше твердження про те, що «наявність чи відсутність другого сертифікованого інженера-землевпорядника абсолютно не впливає на терміни виконання робіт» є неспроможним та суперечить встановленим вимогам. Оскільки замовник має на меті отримати послуги з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів належної якості та у встановлені строки (незалежно від будь-яких обставин як-то можливе звільнення працівників, їх раптову тимчасову непрацездатність тощо) і було встановлено вимогу щодо наявності саме двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які відповідають за якість робіт з землеустрою. При цьому, замовником не обмежено учасників у можливості залучення співвиконавців для виконання відповідного кваліфікаційного критерію стосовно наявності працівників з відповідним досвідом та кваліфікацією.
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області наголошує на дотриманні законодавства про публічні закупівлі у повному обсязі та відсутності підстав для внесення змін до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуга з проведення нормативно грошової оцінки земель населених пунктів Щербанівської територіальної громади (с.Тютюнники, с. Буланове, с. Квіткове, с. Пожарна Балка) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться не пізніше двадцяти робочих днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг та надання Виконавцем рахунку на оплату послуг. У разі несвоєчасного надходження на реєстраційний рахунок Замовника бюджетних коштів, виділених для фінансування бюджетного зобов’язання за цим Договором, та/або несвоєчасного здійснення платіжних операцій органами казначейської служби, Замовник зобов’язаний здійснити оплату протягом 10 робочих днів з моменту усунення вказаних обставин. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 13:00 |
ТД-НГО (нова редакція).docx |
23 квітня 2024 13:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ -НГО.docx |
23 квітня 2024 13:00 |
ТД-НГО (нова редакція).docx
|
||
23 квітня 2024 13:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ -НГО.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 16:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ" |
47 000,00
UAH з ПДВ
|
31 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" |
48 900,00
UAH з ПДВ
|
32 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "ЗЕМСЕРВІС"" |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
32 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Полтавська регіональна філія ДП "Центр Державного земельного кадастру" |
77 000,00
UAH з ПДВ
|
39 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ" |
73 000,00
UAH з ПДВ
|
56 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" |
57 000,00
UAH з ПДВ
|
57 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МК ПРОЕКТ+" |
42 236,00
UAH з ПДВ
|
31 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "ЗЕМСЕРВІС""
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ДП Полтавська регіональна філія ДП "Центр Державного земельного кадастру"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ "МК ПРОЕКТ+"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МК ПРОЕКТ+" #44383920 |
Переможець |
31 899,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 14:07
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 травня 2024 00:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 41856395 ПРОТОКОЛ 07.05.2024 р. с. Щербані № 84 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції у межах процедури відкриті торги з особливостями згідно з оголошенням № UA-2024-04-22-008067-a (за лотом 1) та оприлюднення протоколу розгляду тендерних(ої) пропозицій(ії). 2. Про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду першого питання порядку денного: На час дії воєнного стану в Україні замовники здійснюють закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до пункту 39 Особливостей та згідно з ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. При цьому, відповідно до пункту 40 Особливостей, ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. У зв’язку з поданням семи тендерних пропозицій у межах процедури закупівлі № UA-2024-04-22-008067-a (за лотом 1) та за результатами електронного аукціону, розкриття та оцінки тендерних пропозицій учасників електронною системою сформовано протокол розкриття тендерних пропозицій, що додається (Додаток 1 до протоколу), та визначено як найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920), яка і підлягає розгляду на предмет наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції або прийняття замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 44 Особливостей, зокрема підпункту 1, мною як уповноваженою особою було здійснено перевірку відповідності учасника процедури закупівлі ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) вимогам, що встановлені п. 47 Особливостей, достовірності поданих учасником даних, а також факту приналежності до категорій суб’єктів, щодо яких встановлена заборонена здійснення публічних закупівель, за допомогою відкритих даних, у т. ч. даних: - офіційного веб-порталу Антимонопольного комітету України, що містить Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (відсутні відомості, передбачені пп. 4 п. 47 Особливостей, про вчинення учасником антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються результатів тендерів), скріншот пошуку додається (Додаток 2 до протоколу); - даних Єдиного державного реєстру судових рішень (у контексті відкриття стосовно учасника ліквідаційної процедури та визнання банкрутом відомості відсутні, як відсутні й будь-які відомості про застосування заходів кримінально-правового характеру щодо юридичної особи учасника; також відсутні будь-які інші дані, що можуть або могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції закупівлі ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920), скріншоти пошуку додаються (Додаток 3 до протоколу); - даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) за результатами безкоштовного запиту до реєстру, безкоштовний витяг додається (Додаток 4 до протоколу) та виявлено відповідність учасника вимогам Особливостей та відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції на підставі даних зазначеного реєстру з огляду на наступні обставини: А) щодо відповідності пропозиції ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) пп. 9 п. 47 Особливостей виявлено відсутність окремих даних передбачених пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема дати народження, інформації про документ, що посвідчує особу та громадянство кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) . Однак відповідно до п. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності нормативно-правовими актами, якими затверджені положення про форму та зміст структури власності і методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника (Положення про форму та зміст структури власності затверджене наказом Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 08 червня 2021 року за № 768/36390 та набрало чинності 11 липня 2021 року) крім осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 цього Закону, та юридичних осіб, які подали відомості про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності), подають інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності в порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", протягом шести місяців з дня набрання чинності нормативно-правовими актами, якими будуть затверджені положення про форму та зміст структури власності і методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника, але не раніше 90 днів з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні. Згідно з даними ЄДР учасник процедури закупівлі ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) зареєстроване 20.04.2021 року, що обумовлює поширення на нього п. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» має право подати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника у відповідному обсязі впродовж період 90 к. д. з моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні (які на даний момент не спливли). Разом з тим, в силу положень ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Закону України «Про інформацію», Закону України «Про захист персональних даних» відповідні дані не підлягають відображенню, адже є персональними даними і не можуть бути відображені у вільному доступі. Враховуючи, що пп. 9 п. 47 Особливостей є бланкетною нормою та передбачає застосування Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який у свою чергу містить відсилання до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», які містять правове регулювання питань державної реєстрації та правила відображення інформації про кінцевого бенефіціарного власника, беручи до уваги наявність інформації (на момент подання та розгляду тендерної пропозиції) про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) як такої в обсязі та межах, що вимагається чинним законодавством про державну реєстрацію та про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та з урахуванням вимог законодавства про інформацію, положень законодавства про державну реєстрацію юридичних осіб щодо обсягу інформації, яка оприлюднюється у формі відкритих даних, а також з огляду на ст. 8, 19 Конституції України (принцип верховенства права, що включає принцип правової визначеності, та принцип свободи приватного суб’єкта (учасника процедури закупівлі) у виборі поведінки у межах встановлених чинним законодавством вимог), принципи пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) з наведених підстав. Б) щодо даних про перебування у стані банкрутства – будь-які відомості про банкрутство (у т. ч. про перебування у стані санації, ліквідації) відсутні. - даних відкритих публічних реєстрів стосовно застосування санкцій до учасника закупівлі (зокрема, скріншот пошуку Державного реєстру санкцій, створеного згідно з Законом України «Про санкції» (Додаток 5 до протоколу)), а також інших відкритих даних (скріншот пошуку за допомогою «Google» додається (Додаток 6 до протоколу); - даних Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (скріншот пошуку додається (Додаток 7-8 до протоколу) – будь-які відомості відсутні; - інших відкритих даних для перевірки достовірності наданої учасником інформації щодо можливої приналежності учасника до категорії суб’єктів, перелічених у п. 2 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Отже, уповноваженою особою на підставі наявних даних встановлено, що учасник ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) не підпадає під підстави, встановлені п. 47 Особливостей. Крім того, не виявлено інформації, що могла би свідчити про подання учасником недостовірної інформації, яка є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, або відомостей про приналежність учасника до категорії суб’єктів, перелічених у п. 2 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), щодо яких встановлена заборонена здійснення публічних закупівель. Разом з тим, уповноваженою особою було здійснено перевірку пропозиції ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) згідно з п. 44 Особливостей, та встановлено наступні невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) була виявлена повна відсутність документів згідно з пп. 2) п. 1.1. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема учасником не подано щодо кожного сертифікованого інженера-землевпорядника зазначеного в довідці учасника ані витягів з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, ані розпорядчих документів учасника, якими сертифіковані інженери-землевпорядники (згідно з наданою довідкою) призначені відповідальними за якість робіт із землеустрою, ані кваліфікаційних сертифікатів, трудових книжок з наказами про призначення (переведення), свідоцтв про підвищення кваліфікації інженерів-землевпорядників, отриманих впродовж останніх 4 років. Крім того, з пп. 2) п. 1.2. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаціного критерія окрім аналогічних договорів з усіма додатками від учасників вимагалося подання скан-копій актів приймання-передачі наданих послуг або інших документів, що засвідчують належне виконання зазначених договорів його сторонами. Разом з тим, учасником ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) надано відповідний акт лише щодо одного з договорів (укладений з Томашівською селищною радою), у свою чергу документів, що засвідчують належне виконання інших договорів учасником всупереч вимогам тендерної документації не надано. Також, хоча учасником надано рішення з відомостями про провадження діяльності на підставі модельного статуту «за замовчуванням», однак не надано згідно з пп. 2.1. п. 2 п. 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації копії модельного статуту юридичної особи відповідної редакції, на підставі якої вони діють. При цьому, до тендерної пропозиції долучено лист, у якому зазначається, що «ТОВ «МК ПРОЕКТ+» відповідно до рішення засновника діє на підставі модельного статуту - що підтверджується рішенням засновника, у зв’язку з чим не подаємо у складі пропозиції копію статуту», а також приєднано модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю у тому вигляді, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 367, без виключення відповідних положень що не стосуються учасника з огляду на обрану ним редакцію модельного статуту. Разом з тим, згідно з абз. 2 з пп. 2.1. п. 2 п. 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації учасникам з модельним статутом окремо зверталася увага на необхідності приєднання сканованої копії модельного статуту юридичної особи відповідної редакції, на підставі якої вони діють. При цьому, встановлення вимог надання модельного статуту відповідної редакції обумовлено необхідністю швидкого та оперативного розгляду тендерної пропозиції, що в межах багатоваріантного статуту ускладнюється необхідністю пропрацювання затвердженого урядом статуту та виділення виключно тих положень, які застосовуються щодо кожної конкретної юридичної особи-учасника процедури закупівлі. Зауважимо, що тендерна документація не містить винятків щодо необхідності надання установчого документа тим чи іншим чином (чи то сканована копія чи то надання листа з кодом доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи). Крім того, згідно з ч. 8 ст. 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» модельний статут товариства є багатоваріантним та передбачає можливість обрання різних його редакцій, у тому числі редакції "за замовчуванням", яка формується з положень, рекомендованих Кабінетом Міністрів України. При цьому, саме учасник згідно з абзацом четвертим пункту 4 розділу ІІ Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 23.03.2016 № 784/5 (зі змінами та доповненнями) використовує персональний електронний кабінет для доступу до документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця в електронній формі, у тому числі до виписки, витягу, інших документів та відомостей з Єдиного державного реєстру, а також редакції модельного статуту, на підставі якого діє юридична особа (якщо модельний статут є багатоваріантним). При цьому, згідно з Постановою КМУ «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» від 27 березня 2019 р. № 367 має бути забезпечено доступ до редакції модельного статуту, на підставі якої діє товариство з обмеженою відповідальністю, та до інформації про відповідний цифровий код модельного статуту, а також оприлюднення зазначеної інформації у формі відкритих даних. Однак наразі, на момент розгляду тендерної пропозиції відповідний доступ до модельних статутів конкретних товариств у формі відкритих даних відсутній. Таким чином, учасник не позбавлений можливості відсканувати модельний статут у відповідній редакції (того на підставі якого він діє) з метою належного виконання вимог тендерної документації, а саме пп. 2.1. пп. 2 п. 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. Інших невідповідностей вимогам тендерної документації під час розгляду тендерної пропозиції не було виявлено. Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Враховуючи вищевикладене, слід забезпечити оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій у електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: Водночас відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене вище, враховуючи наявність невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920), а саме: 1) відсутність будь-яких документів на підтвердження кваліфікаціного критерія згідно з пп. 2) п. 1.1. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації; 2) відсутність всупереч вимогам пп. 2) п. 1.2. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації актів приймання-передачі наданих послуг або інших документів, що засвідчують належне виконання аналогічних договорів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції (учасником надано відповідне підтвердження належного виконання лише щодо 1-го договору); 3) ненадання згідно з пп. 2.1. п. 2 п. 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації копії модельного статуту юридичної особи відповідної редакції, на підставі якої діє учасник; відповідно до абз. 1 п. 43 Особливостей у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, слід розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених вище невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерної пропозиції у межах процедури закупівлі UA-2024-04-22-008067-a (за лотом 1) протягом одного дня з дня його затвердження. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) протягом 24 годин усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати документи на підтвердження кваліфікаціного критерія згідно з пп. 2) п. 1.1. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації щодо кожного сертифікованого інженера-землевпорядника, зазначеного учасником у відповідній довідці; - долучити відповідно до пп. 2) п. 1.2. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації акти приймання-передачі наданих послуг або інших документів, що засвідчують належне виконання аналогічних договорів, що подані учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; - надати згідно з пп. 2.1. п. 2 п. 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції копії модельного статуту ТОВ «МК ПРОЕКТ+» (ЄДРПОУ 44383920) відповідної редакції, на підставі якої діє учасник. Уповноважена особа Олена КЕЧЕДЖІ
Обґрунтування аномально низької ціни
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 травня 2024 16:13
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВ "МК ПРОЕКТ+" #44383920 |
31 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 15:19
|
догНГО1.pdf | укладений |
15 травня 2024 15:18
|