Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Науково-дослідний комплекс мас-спектрометрії для визначення ізотопних співвідношень С13/С12, О18/О16, D/H.
ДК 021:2015 – 38430000-8 - Детектори та аналізатори.
Очікувана вартість
29 300 000,00 UAH
UA-2024-04-22-005239-a ● 2e122ef4f6d94a2988604de22c4665a3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ІНСТИТУТ ВИНОГРАДАРСТВА І ВИНОРОБСТВА ІМЕНІ В.Є.ТАЇРОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 05431532 |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський район, смт. Таїрове, ВУЛ. 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 27 |
Контактна особа: |
Наталя Володимирівна Семеніхіна +380964830538 05431532b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 29 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 293 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Науково-дослідний комплекс мас-спектрометрії для визначення ізотопних співвідношень С13/С12, О18/О16, D/H. ДК 021:2015 – 38430000-8 - Детектори та аналізатори.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65496, Україна, Одеська область, смт. Таїрове, ВУЛ. 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”.Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, відкритого в органі Казначейства. Попередня оплата за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату, при цьому сума рахунку на оплату повинна дорівнювати загальній ціні Товару за цим Договором, визначеній у п. 3.1 цього Договору. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 14:56 |
06 Додаток 2 до ТД (технічні вимоги).docx | |
26 квітня 2024 14:56 |
04 Тендерна документація.docx | |
26 квітня 2024 14:56 |
Протокол про внесення змін до ТД (2).pdf | |
26 квітня 2024 14:56 |
08 Зміни .docx | |
22 квітня 2024 12:23 |
08 Додаток 4 до тендерної документації (ТП) .docx | |
22 квітня 2024 12:23 |
оголошення мас.pdf | |
22 квітня 2024 12:23 |
05 Додаток 1 до ТД (кваліф критерії.docx | |
22 квітня 2024 12:23 |
10 Додаток 6 до ТД (лист згода).docx | |
22 квітня 2024 12:23 |
09 Додаток 5 до ТД (Інформація про учасника).docx | |
22 квітня 2024 12:23 |
07 Додаток 3 до ТД (проект Договору).docx |
26 квітня 2024 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 14:56 |
06 Додаток 2 до ТД (технічні вимоги).docx
|
|||
26 квітня 2024 14:56 |
04 Тендерна документація.docx
|
|||
26 квітня 2024 14:56 |
Протокол про внесення змін до ТД (2).pdf
|
|||
26 квітня 2024 14:56 |
08 Зміни .docx
|
|||
22 квітня 2024 12:23 |
08 Додаток 4 до тендерної документації (ТП) .docx
|
|||
22 квітня 2024 12:23 |
оголошення мас.pdf
|
|||
22 квітня 2024 12:23 |
05 Додаток 1 до ТД (кваліф критерії.docx
|
|||
22 квітня 2024 12:23 |
10 Додаток 6 до ТД (лист згода).docx
|
|||
22 квітня 2024 12:23 |
09 Додаток 5 до ТД (Інформація про учасника).docx
|
|||
22 квітня 2024 12:23 |
07 Додаток 3 до ТД (проект Договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
time limits
Дата подання: 25 квітня 2024 16:32
Дата відповіді: 26 квітня 2024 10:17
Your time limits are according to ALLOWANCE, not to DIRECTIVE of p. 34 of CMU 1178. That decree is a sabotage, fed by Russians to harden Ukrainian procurement. SBU is investigating. If you need a product, follow the Law 922 requirement (up to 30 days). Especially as delivery till the end of the year. Otherwise, we cannot help.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник, дякуємо Вам за поставлене питання.
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
На період дії воєнного стану в Україні діяльність публічних закупівель регулюється ЗУ “Про публічні закупівлі” (№922) з урахуванням Особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Постанова № 1178, Особливості).
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 13.05.2024 року.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо що на період дії воєнного стану проводиться з урахуванням вимог Особливостей.
Відповідно до п. 34. Постанови № 1178, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
- сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
- чотирнадцять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Враховуючи те, що Замовником здійснюється закупівля товару, в оголошенні про проведення закупівлі був передбачений строк на подання пропозицій – 7 календарних днів (з 22.04.2024 року по 30.04.2024 року).
З огляду на вищевикладене та за результатами розгляду Вашого звернення, Замовник не вбачає порушень вимог чинного законодавства, у зв’язку з чим у останнього відсутні підстави для внесення змін до умов процедури закупівлі
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
На період дії воєнного стану в Україні діяльність публічних закупівель регулюється ЗУ “Про публічні закупівлі” (№922) з урахуванням Особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Постанова № 1178, Особливості).
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 13.05.2024 року.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо що на період дії воєнного стану проводиться з урахуванням вимог Особливостей.
Відповідно до п. 34. Постанови № 1178, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
- сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
- чотирнадцять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Враховуючи те, що Замовником здійснюється закупівля товару, в оголошенні про проведення закупівлі був передбачений строк на подання пропозицій – 7 календарних днів (з 22.04.2024 року по 30.04.2024 року).
З огляду на вищевикладене та за результатами розгляду Вашого звернення, Замовник не вбачає порушень вимог чинного законодавства, у зв’язку з чим у останнього відсутні підстави для внесення змін до умов процедури закупівлі
your answer
Дата подання: 26 квітня 2024 13:01
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:14
We cannot help you.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник.
Відповідь на Ваше звернення, Замовником вже було надане
Відповідь на Ваше звернення, Замовником вже було надане
Внесення змін до технічних вимог
Дата подання: 26 квітня 2024 13:46
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:22
Шановний Замовнику, у Технічній специфікації до предмету закупівлі, а саме в Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Специфікація) у пункті 2.1.10 – Точність вимірювання для газу N2 у режимі постійного потоку вказана вимога для ізотопів 15N та 18О. Однак, ізотоп 18О для даного газу не існує, тому просимо видалити частину пункту 2.1.10, що стосується ізотопу 18О, та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник, дякуємо за поставлене питання.
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" |
29 265 000,00
UAH з ПДВ
|
29 265 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" #36257647 |
Переможець |
29 265 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 16:24
|
ду АЛТ №1.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 13:55
|
Додаток 1 до Договору №1 від 15.05.2024 року.pdf | укладений |
15 травня 2024 13:52
|
Додаток 3 до Договору №1 від 15.05.2024 року.pdf | укладений |
15 травня 2024 13:52
|
Договір АЛТ №1 від 15.05.2024 року .pdf | укладений |
15 травня 2024 13:52
|
Додаток 2 до Договору №1 від 15.05.2024 року.pdf | укладений |
15 травня 2024 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |