Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з розробки проектної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщень та сховища №89047 КНП “Черкаської обласної психіатричної лікарні Черкаської обласної ради”, пошкоджених внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією російської федерації, за адресою вул. Павлова, буд. 46, м. Сміла, Черкаської області”
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-04-22-004155-a ● 552259e6ad9d4c82801b351d7132e327
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02004841 |
Місцезнаходження: | 20708, Україна , Черкаська обл., Сміла, вулиця Павлова, будинок 46 |
Контактна особа: |
Самусєва Людмила Миколаївна 380631954490, 380505891440 lyudmilasamuseva1009@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог тендерної документації: 2.1. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії. 2.2. Електронна банківська гарантія повинна бути складена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” №2628 від 14.12.2020 року з урахуванням положень п. 47 Особливостей. 2.3. Гарантія повинна бути видана на умовах грошового забезпечення (покриття) шляхом списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами, які надаються у складі тендерної пропозиції: довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.4; документом, що підтверджує забезпечення гарантії – випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації. 2.4. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000,00 грн (десять тисяч вісімсот гривень 00 копійок). 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.6. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради» код ЄДРПОУ 02004841, 20708, Черкаська область, м. Сміла, вул. Павлова, 46, р/р UA853052990000026003031602336, в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299 (адреса відділення: 20700, Черкаська область, м. Сміла, бульвар О. Бобринського, 9). 2.7. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозицій, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав визначених частиною четвертою статті 25 Закону з урахуванням положень п.47 Особливостей. 3.3. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений положеннями п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених положеннями п. 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт з розробки проектної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщень та сховища №89047 КНП “Черкаської обласної психіатричної лікарні Черкаської обласної ради”, пошкоджених внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією російської федерації, за адресою вул. Павлова, буд. 46, м. Сміла, Черкаської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20708, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця Павлова, будинок 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковій формі, за платіжними дорученнями Замовника, на поточний банківський рахунок Генпроєктувальника. Підставою для розрахунків за виконані проєктні роботи є підписані представниками Замовника та Генпроєктувальника Акти здачі-приймання виконаних проєктних робіт за Договором, після проходження експертизи з отриманням позитивного експертного звіту. Розрахунки між Сторонами за цим Договором проводяться протягом 15 робочих днів з моменту підписання Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт по Договору. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 14:50 |
Тендерна_документації_зі_змінами_від_01.05.2024.docx | |
01 травня 2024 14:50 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації_01.05.2024.docx | |
01 травня 2024 14:50 |
Додаток 1 зі змінами від 01.05.2024.docx | |
01 травня 2024 14:50 |
Додаток 2 зі змінами від 01.05.2024.docx | |
01 травня 2024 14:50 |
Додаток 3 зі змінами від 01.05.2024.docx | |
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_4_до_ТД_субпідрядники.docx | |
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_1_до_ТД.docx | |
22 квітня 2024 12:12 |
Тендерна_документації_ПКД.docx | |
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_2_до_ТД_проект_договору.docx | |
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_5_до_ТД_план приміщень_експлікація.pdf | |
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_3_до_ТД_технічна специфікація.docx |
01 травня 2024 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 травня 2024 14:50 |
Тендерна_документації_зі_змінами_від_01.05.2024.docx
|
|||
01 травня 2024 14:50 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації_01.05.2024.docx
|
|||
01 травня 2024 14:50 |
Додаток 1 зі змінами від 01.05.2024.docx
|
|||
01 травня 2024 14:50 |
Додаток 2 зі змінами від 01.05.2024.docx
|
|||
01 травня 2024 14:50 |
Додаток 3 зі змінами від 01.05.2024.docx
|
|||
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_4_до_ТД_субпідрядники.docx
|
|||
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_1_до_ТД.docx
|
|||
22 квітня 2024 12:12 |
Тендерна_документації_ПКД.docx
|
|||
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_2_до_ТД_проект_договору.docx
|
|||
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_5_до_ТД_план приміщень_експлікація.pdf
|
|||
22 квітня 2024 12:12 |
Додаток_3_до_ТД_технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду вже давно є незаконним!!!
Дата подання: 23 квітня 2024 09:28
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:13
Згідно п. 5 Додатку 3 ТД передбачена вимога: «Учасник на етапі підготовки тендерної пропозиції повинен обов’язково відвідати об’єкт щодо якого здійснюється розробка проектної документації, повідомивши Замовника за один робочий день до дати відвідування. Факт відвідування об’єкту підтверджується актом огляду об’єкту, підписаного представниками Замовника та Учасник».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренціі серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 59/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2916-ІХ). Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є, є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що надання акту огляду Учасником процедури закупівлі ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників. Оскільки, даний об"єкт є постраждалим від збройної агресії російської федерації та маючи негативний досвід попередніх відкритих торгів за цим же предметом закупівлі - відмову учасника-переможця від підписання договору про закупівлю після огляду об"єкта, Замовником встановлена дана вимога.
Учасники, які зареєстровані в інших містах та областях, можуть здійснити огляд за допомогою засобів зв"язку, не виїжаючи на об"єкт, щоб мати уявлення хоча б про обсяг роботи, яку потрібно виконати в стислі строки.
Акт огляду, так само, може бути підписано за допомогою засобів електронного зв"язку для недопущення понесення Учасниками додаткових витрат.
Учасники, які зареєстровані в інших містах та областях, можуть здійснити огляд за допомогою засобів зв"язку, не виїжаючи на об"єкт, щоб мати уявлення хоча б про обсяг роботи, яку потрібно виконати в стислі строки.
Акт огляду, так само, може бути підписано за допомогою засобів електронного зв"язку для недопущення понесення Учасниками додаткових витрат.
Акт огляду
Дата подання: 23 квітня 2024 09:30
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:16
У випадку не внесення змін будемо Вимушені звернутися в АМК та заблокувати процедуру!! Замовник повинен дотримуватися законодавство, а не діяти з прагненням обмеження потенційних Учасників закупівлі, з потенційним, можливим лобіюванням інтересів обмеженого кола Учасників.
Відповідь: Замовник вважає, що надання акту огляду Учасником процедури закупівлі ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників. Оскільки, даний об"єкт є постраждалим від збройної агресії російської федерації та маючи негативний досвід попередніх відкритих торгів за цим же предметом закупівлі - відмову учасника-переможця від підписання договору про закупівлю після огляду об"єкта, Замовником встановлена дана вимога. Учасники, які зареєстровані в інших містах та областях, можуть здійснити огляд за допомогою засобів зв"язку, не виїжаючи на об"єкт, щоб мати уявлення хоча б про обсяг роботи, яку потрібно виконати в стислі строки. Акт огляду, так само, може бути підписано за допомогою засобів електронного зв"язку для недопущення понесення Учасниками додаткових витрат.
СС2 не може бути
Дата подання: 23 квітня 2024 09:32
Дата відповіді: 23 квітня 2024 10:41
Замовнику, у Вас сховище №89047 це вже не може бути СС2, це Виключно СС3!! внесіть зміни в закупівлю!
Відповідь: Дякую за звернення!
Стадії
Дата подання: 23 квітня 2024 09:34
Дата відповіді: 23 квітня 2024 10:40
При СС3 (а у Вас СС3) не може бути одна стадія!!! Спочатку П, потім Р!! У Вас технічне завдання не відповідає законодавству!!
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Інформація яка не відповідає дійсності
Дата подання: 23 квітня 2024 11:41
Дата відповіді: 23 квітня 2024 13:36
Замовнику надана Вами інформація не відповідає дійсності, адже згідно інформації з закупівлі UA-2024-03-04-006573-a, Ви скасували закупівлю!!! Не розглянувши 2 учасника ! Відповідно про який негативний досвід Ви ведете мову? Якщо Ви так
стурбовані про "негативний досвід попередніх відкритих торгів за цим же предметом закупівлі - відмову учасника-переможця від підписання договору про закупівлю після огляду об"єкта" та строки - додайте фотоматеріали в склад ТД, й всі турботи та печалі зникнуть, навіть більше Ваша закупівля не порушуватиме принципи та норми законодавства в сфері публічних закупівель. Й не потрібно прикриватися війною порушуючи принципи та норми законодавства .
В протилежному випадку, як й обумовлювали, будемо вимушені звернутися в АМК. Процедура буде заблокована на/до 10-20 робочих днів. А результати звернень в АМК за аналогічними оскарженями, Ви маєте можливість проаналізувати, Вони є у відкритому доступі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Акт огляду
Дата подання: 24 квітня 2024 08:32
Дата відповіді: 24 квітня 2024 08:53
Зміни будете вносити?
Відповідь: Доброго дня!
Зміни до тендерної документації, у разі їх внесення Замовником, будуть оприлюднені в електронній системі закупівел
Зміни до тендерної документації, у разі їх внесення Замовником, будуть оприлюднені в електронній системі закупівел
Щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 29 квітня 2024 18:31
Дата відповіді: 01 травня 2024 08:12
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: аналогічним вважається договір на виконання робіт з розробки проектної документації для здійснення капітального ремонту або нового будівництва.
Вважаємо, що таким чином Ви не звужуєте коло учасників і виконуєте принципи здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них і добросовісна конкуренція серед учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Цікаві зміни
Дата подання: 01 травня 2024 15:34
Дата відповіді: 01 травня 2024 16:21
Замовнику, а що ж це Вас зумовило внести такі цікаві зміни?
Чому Вимога " діючий страховий поліс цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності сертифікованого інженера-проектувальника" замінився Виключно на інженера-кошторисника? Лобіювання інтересів?
Буде доцільно застосувати Вимогу про надання копію Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здій-сненні професійної діяльності та діючий страхо-вий поліс до нього на ВСІХ інженерів, працівників!!! Бо складається, надіємось хибна, думка про корупційну складову закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Внесіть зміни, явна не відповідність вимогам законодавству
Дата подання: 01 травня 2024 15:45
Дата відповіді: 01 травня 2024 16:16
Законом України від 29.07.2022 № 2486-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення вимог цивільного захисту під час планування та забудови територій» передбачається, зокрема, що проектна документація на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб, обов’язково повинна передбачати розділ щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
З метою забезпечення виконання вказаних вище вимог чинного законодавства рекомендуємо добавити працівника який пройшов підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників за напрямом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, що має назву «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник проводить капітальний ремонт наявного сховища, а не нове будівництво.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАНАСЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" |
1 470 945,56
UAH з ПДВ
|
1 470 945,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАНАСЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" #3242408772 |
Переможець |
1 470 945,56
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 11:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 11:31
|