Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Лісківська, 6-а, Деснянський район міста Києва»
Очікувана вартість
155 972,94 UAH
UA-2024-04-22-000361-a d4f4fd0f3c56421ba61055c41d7a9feb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шимко Алла Леонідівна

380442076794 shymko.al@kte.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Шимко Алла Леонідівна
380442076794
shymko.al@kte.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2024 10:00
Очікувана вартість: 155 972,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 559,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Лісківська, 6-а, Деснянський район міста Києва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 50% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн (______________гривень ___ коп.), упродовж 10-ти робочих днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 40 (сорока) робочих днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до п. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів. Пiсляоплата 40 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
29 квітня 2024 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2024 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2024 15:14
Перелік змін до ТД 29.04.24.docx
29 квітня 2024 15:14
Вимоги до предмета закупівлі (технічні) зі змінами.docx
22 квітня 2024 09:00
Вимоги до предмета закупівлі (технічні).docx
29 квітня 2024 15:14
Вимоги до предмета закупівлі (інші) зі змінами.docx
22 квітня 2024 09:00
Вимоги до предмета закупівлі (інші).docx
29 квітня 2024 15:14
нульовий кошторис (зі змінами).imd
22 квітня 2024 09:00
Dodatok_4_-_nulovij_koshtoris.imd
26 квітня 2024 15:16
Перелік змін_26.04.2024.docx
22 квітня 2024 09:00
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВИМОГА ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН В УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 26 квітня 2024 08:54
Дата відповіді: 29 квітня 2024 09:46
Добрий день, шановний Замовнику. Відповідно до п. 4.1 ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ІНШІ) на Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Лісківська, 6-а, Деснянський район міста Києва» згідно з ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2024-04-22-000361-а встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «Копію Ліцензії, що видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на виконання відповідних робіт, а саме: 1.00.0 Будівельні та монтажні роботи загального призначення. 2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: -2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання». Тобто, Замовником зазначено формулювання відповідно до Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженими Постановою КМУ від 30 березня 2016 р № 256. Нагадуємо, що у період з 01.03.2012 року по 10.06.2017 рік ліцензуванню підлягала господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури, в частині будівництва об’єктів IV і V категорії складності. З 10 червня 2017 року набрав чинності Закон України від 17.01.2017 року № 1817-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності». З дня набрання чинності цим законом, об’єкти будівництва ІІІ та ІV категорій складності належать відповідно до об’єктів з середніми (СС2) наслідками; V категорії складності належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками. Але при прийнятті нових нормативно-правових актів не передбачено перехідних положень або норм щодо скасування дії ліцензій по категорії складності, адже технічна суть та зміст будівельних робіт від коригування їх назви чи позначення не змінилася, так само, як потенціал організації, що має ліцензію на будівництво об’єктів ІV категорії складності, цілком дозволяє їй виконувати роботи на всіх об’єктах класу СС2. До того ж, органом ліцензування Державною інспекцією архітектури та містобудування України (ДІАМ) такі ліцензії також визнані безстроковими. Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі подання Декларації про провадження господарської діяльності, без отримання документів дозвільного характеру, зокрема, ліцензій. Порядок ліцензування будівництва регулювала Постанова № 256, що з реформою у сфері містобудівної діяльності втратила чинність 18.03.2020. Через реформу архітектурно-будівельного контролю та нагляду, видачу ліцензій будівельним компаніям скасували. Це й спричинило ситуацію, за якої фактично з березня 2020 року будівельні компанії, що діяли на ринку, не могли продовжити прострочену ліцензію, а новостворені компанії — її отримати. Усе змінилося із запровадженням воєнного стану. КМУ врегулював набуття права на здійснення певних видів господарської діяльності, зокрема, на підставі ліцензій, — ухвалив Постанову № 314. Тож, 18.03.2022 ліцензування будівельної діяльності отримало нове регулювання — можливість подавати декларацію про провадження господарської діяльності (далі — декларація). Замість того щоб отримувати ліцензію як дозвільний документ, суб’єкт господарювання має право подавати декларацію. Види діяльності визначаються по класифікатору видів економічної діяльності відповідно до Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 530 від 29.11.2010 року з подальшими змінами. Отже, суб’єкти господарювання, що працюють за безстроковими ліцензіями, в тому числі, на будівництво об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до ІV і V категорії складності, а також ліцензій, строк дії яких не завершився, не зобов’язані подавати декларацію так як і суб’єкти господарювання, що працюють за Декларацією про провадження господарської діяльності з будівельних робіт не зобов’язані мати та подавати у складі тендерної пропозиції будівельну ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. Вимога тендерної документації Замовника Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", щодо якої ліцензія має бути видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на виконання відповідних робіт, по формулюванню законодавства певного часового періоду є дискримінаційною, оскільки обмежує право на участь в процедурі закупівлі учасників, що проводять господарську діяльність з будівництва до 2016 року або з 2022 року в умовах воєнного стану. З метою забезпечення норм законодавства у сфері публічних закупівель, для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, ПРОСИМО: внести зміни до п. 4.1 ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ІНШІ), та викласти їх в наступній редакції: «4.1. Копію Ліцензії, що видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України або Декларації про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану, що видана Державною інспекцією архітектури та містобудування України - на виконання робіт відповідно до предмету закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником будуть внесені зміни до п. 4.1 Вимог до предмету закупівлі (інші).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 травня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЕ" 150 410,53
UAH з ПДВ
150 410,53
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 травня 2024 13:18
Електронний підпис
01 травня 2024 13:18
Електронний підпис
01 травня 2024 13:15
! Підприємство.pdf
01 травня 2024 13:15
! Персонал.pdf
01 травня 2024 13:15
Кошторис Лисківська 6а.pdf
01 травня 2024 13:15
135.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЕ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЕ"
#43297259
Відхилено 150 410,53
UAH з ПДВ
10 травня 2024 14:50

Документи

10 травня 2024 14:50
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій