Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (БРИКЕТИ ТОРФОВІ ДЛЯ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2024-04-19-011905-a ● 46f747540da24823b3ccee541363d88f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГРУШІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ТЕРЕСВЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25452482 |
Місцезнаходження: | 90570, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Грушово, вул. Головна, буд. 99 |
Контактна особа: |
МИРОСЛАВА ВАСИЛІВНА БЕДЕЙ +380973980075 mira.bedej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 21:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 15:58 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 15:58 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та урахуванням Особливостей має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення закупівлі. Учасник гарантує подання забезпечення виконання договору, з дотриманням вимог цього пункту, шляхом подання в складі тендерної пропозиції довідки відповідного змісту. Гарантія має становити 5% від суми договору містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями), відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проекті договору та бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення виконання договору: видана не раніше дати визначення учасника переможцем та до моменту підписання договору, повинна бути чинна протягом всього строку виконання договору. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються: копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії4 доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). У разі якщо учасник-переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів в учасника-переможця. У разі не подання забезпечення виконання договору протягом 5 днів з дня визначення учасника переможцем, Замовник відхиляє учасника та переходить до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника. Перерахування коштів здійснюватиметься за наступними реквізитами: р/p UA 23820172035512903010162062 в ДКУ м.Київ, МФО 820172 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 тонна
БРИКЕТИ ТОРФОВІ ДЛЯ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника з відстрочкою платежу до 120 днів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 17:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 17:40 |
Тендерна документація 2024 (ВНЕСЕННЯ ЗМІН 2).pdf | |
23 квітня 2024 17:40 |
Перелік внесених змін до ТД (2).doc | |
22 квітня 2024 22:25 |
Перелік внесених змін до ТД.doc |
23 квітня 2024 17:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 квітня 2024 17:40 |
Тендерна документація 2024 (ВНЕСЕННЯ ЗМІН 2).pdf
|
|||||||||
23 квітня 2024 17:40 |
Перелік внесених змін до ТД (2).doc
|
|||||||||
22 квітня 2024 22:25 |
Перелік внесених змін до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо листа інформування
Дата подання: 22 квітня 2024 08:42
Дата відповіді: 22 квітня 2024 22:00
Згідно із додатком 3 у складі пропозиції Ви вимагаєте надання у складі пропозиції "Надати у складі пропозиції згоду з інформуванням Замовником Учасника/Переможця про наявність фінансових зобов’язань в частині Бюджетних зобов’язань, що виникнуть за договором в грудні місяці 2024 року згідно помісячного розпису". Ким саме має бути виданий зазначений лист?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вносяться зміни до ТД
реєстраційне посвідчення
Дата подання: 22 квітня 2024 12:51
Дата відповіді: 22 квітня 2024 22:01
Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Товар БРИКЕТИ ТОРФОВІ ДЛЯ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ не підлягає реєстрації і на такий товар не видається реєстраційне посвідчення!
Просимо прибрати неправомірну вимогу.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, затверджених Постановою №1178 (зі змінами), замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Держстандартом для товару БРИКЕТИ ТОРФОВІ ДЛЯ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ є ДСТУ 2042-92, який не містить вимоги щодо реєстраційного посвідчення!
Просимо прибрати вимогу щодо реєстраційного посвідчення, оскільки такий документ не передбачено законодавством для товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Текст ТД за результатом звернення редагується
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 22 квітня 2024 13:00
Дата відповіді: 22 квітня 2024 22:02
Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, затверджених Постановою №1178 (зі змінами), замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Держстандартом для товару БРИКЕТИ ТОРФОВІ ДЛЯ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ є ДСТУ 2042-92, який не містить вимоги щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи!
Більше того, з 1 жовтня 2023 року втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», який раніше регулював отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи більше не надається відповідними установами і не вимагається на законодавчому рівні.
Просимо прибрати незаконну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Текст редагується, відтак незаконна вимога втрачає актуальність
Дискримінаційні дії
Дата подання: 22 квітня 2024 14:22
Дата відповіді: 22 квітня 2024 22:23
Шановний Замовнику,
Просимо Вас внести зміни до теднерної документації у наступних пунктах:
1. По-перше, п.3.1. Додатку №1 встановлення наступного: «Аналогічним вважається договір про закупівлю та постачання брикетів торфових для комунально-побутових потреб» є дискримінаційним по відношенню до учасників, які постачали брикети торфові для приватних підприємств, а не для комунальних установ щодо перекриття комунально-побутових потреб.
Тому, просимо Вас внести зміни до даного п.3.1. та викласти вимогу в наступній редакції: «Аналогічним вважається договір про закупівлю та постачання брикетів торфових».
В інакшому випадку будемо зобов’язані звернутися до АМКУ зі скаргою щодо зобов’язання внесення змін до пункту описаного вище.
2. По-друге, Замовником у Додатку №3 в розділі «вимоги» зазначено таку технічну характеристику, як «Калорійність :>3500ккал/кг».
Звертаємо увагу, що ДСТУ 2042-92 НЕ МІСТИТЬ ТАКОГО ПОКАЗНИКА, ЯК КАЛОРІЙНІСТЬ, А ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ – ТЕПЛОТУ ЗГОРАННЯ – 14,9 МДж/кг!
- ЗАДЛЯ УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ – просимо Вас внести зміни до розділу «Вимоги» Додатку №3 та ВИДАЛИТИ ВИМОГУ «Калорійність:>3500ккал/кг» ЗАМІНИВШИ ЇЇ НА ТЕПЛОТУ ЗГОРАННЯ– 14,9 МДж/кг, ЯКА ПЕРЕДБАЧЕНА НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ – ДСТУ 2042-92.
3. По-третє, звертаємо увагу, що вимоги в пунктах 1,2 та повторно по ТД пункт 1Додатку №3 – не передбачені ДСТУ 2042-92.
Інформуємо, що надання даних документів не передбачає НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ ТА ЦЕ ДИСКРИМІНУЄ ІНШИХ УЧАСНИКІВ.
ДСТУ передбачає лише: п.2.1. Розділу 2 «На кожну партію продукції видається документ про якість». Тому, встановлювати чіткі вимоги, що саме має бути надано під час поставки – є незаконним.
Також, встановлювати, щодокументивидані не на ім’яучасниканеобхіднонадатилисти-дозволи на використаннядокументіввідвласникадокументів,виданінаім’яучасникаабопостачальникаучасникаізвказаннямномеруідентифікаторузакупівлі – є незаконним.
Просимо Замовника видалити наступні пункти, а саме:
1. При відвантаженні партія продукції повинна супроводжуватись сертифікатом відповідностіабодекларацієюпровідповідністьабовисновкомсанітарно-епідеміологічноїекспертизи,паспортом, сертифікатомякості, тощо.
2. Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника,реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншійподібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до ньогозагальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформленийвідповіднодо вимог законодавстваУкраїни.
1. на всідокументивидані не на ім’яучасниканеобхіднонадатилисти-дозволи на використаннядокументіввідвласникадокументів,виданінаім’яучасникаабопостачальникаучасникаізвказаннямномеруідентифікаторузакупівлі.
У разі не усунення даних порушень – будемо змушені звернутися зі скаргою ДО АМКУ, так як національний стандарт не передбачає ПІД ЧАС ПОСТАВКИ ТА У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ/ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯК:
1. При відвантаженні партія продукції повинна супроводжуватись сертифікатом відповідностіабодекларацієюпровідповідністьабовисновкомсанітарно-епідеміологічноїекспертизи,паспортом, сертифікатомякості, тощо.
2. Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника,реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншійподібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до ньогозагальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформленийвідповіднодо вимог законодавстваУкраїни.
1. на всідокументивидані не на ім’яучасниканеобхіднонадатилисти-дозволи на використаннядокументіввідвласникадокументів,виданінаім’яучасникаабопостачальникаучасникаізвказаннямномеруідентифікаторузакупівлі.
Повторно наголошуємо, що просимо Замовника видалити дані вимоги.
4. По-четверте, просимо пояснити Замовника, що має на увазі під вимогою:
П.3. Додатку №3 Замовник:
Надатиу складі пропозиції згоду з інформуванням Замовником Учасника/Переможця пронаявність фінансових зобов’язань в частині Бюджетних зобов’язань, що виникнуть за договором вгруднімісяці 2024 рокузгіднопомісячного розпису.
ЯКИМ ЧИНОМ УЧАСНИК МАЄ І НАДАТИ ЗГОДУ І ПРОІНФОРМУВАТИ ЗАМОВНИКА ПРО ФІНАНСОВІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ЗА ЯКИМ ДОГОВОРОМ, ЯКЩО МІЖ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ НЕ БУЛО УКЛАДЕНО ДОГОВОРИ?
ЯКИЙ ПОМІСЯЧНИЙ РОЗПИС МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ?
Щодо якого грудня місяця 2024 року йдеться мова?
Поясніть, що Ви хочете цією Вимогою отримати від Учасника?
І якщо це лист, який має підписати Замовник, то видаліть дану вимогу, бо дискримінація даного пункту буде з легкістю доведена шляхом подання скарги ДО АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вносяться зміни до ТД
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 23 квітня 2024 11:06
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:24
Просимо пояснити, чому замовник "раптово" добавив забезпечення виконання договору до тендерної документації? В початковій редакції це було не потрібно, а тут раптом стало потрібно?
Відповідь: Замовник намагався пояснити наявність помісячного розпису плану асигнувань, однак учасники цього не зрозуміли, тому для забезпечення захисту умов виконання договірних зобов'язань з боку замовника є доцільним наявності такого забезпечення.
Поясніть вимогу Додатку 3
Дата подання: 23 квітня 2024 12:48
Дата відповіді: 23 квітня 2024 17:25
Замовнику!
Поясніть вимогу Додатку 3
пункт 3. Надати у складі пропозиції згоду з інформуванням Замовником Учасника/Переможця про наявність фінансових зобов’язань в частині Бюджетних зобов’язань, що виникнуть за договором в грудні місяці 2024 року згідно помісячного розпису.
ВІД КОГО має бути надано згоду, яким чином треба проінформувати Замовника? Ви пишете, що прибрали дану вимогу та додали ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОГОВОРУ але Ви переставили її просто в інший пункт тендерної документації!
Внесіть зміни до тендерної документації видаливши дану вимогу в інакшому випадку - буде подано скаргу до АМКУ!
Просимо не допускати порушення статті 5 Закону, та не займатися прописуванням дискримінаційних вимог.
ТАКОЖ, редакція з переліком змін не відповідає в даному пункті вимогам Тендерної документації що тягне за собою порушення, за яке відповідно до статті 164-1 КУпАП тягне накладення штрафу на замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вибачте за технічну помилку, у переліку змін ця вимога вилучена, однак залишена у ТД. Вноситимуться зміни.
В додатку №2 встановлено вимогу:
Дата подання: 23 квітня 2024 12:49
Дата відповіді: 23 квітня 2024 17:37
Шановний замовнику
В додатку №2 встановлено вимогу:
"Ми зобов’язуємося у випадку визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти з нами договір про закупівлю завантажити в Систему у сканованому вигляді документи та надати/надіслати документи, перелік яких визначено тендерною документацією для переможця процедури закупівлі на зазначену вище закупівлю у визначені цим пунктом строки."
Поясніть, що значить:
надати/надіслати документи, перелік яких визначено тендерною документацією для переможця процедури закупівлі на зазначену вище закупівлю у визначені цим пунктом строки
Куди надіслати? Які строки?
Щоб Ви потім не прийняли ті документи поштою і надали пояснення, що учасник не відправив у визначені строки документи.
Просимо Вас видалити дану вимогу! Або викласти її в редакції, яка не порушує вимоги Закону, адже документи щодо закупівлі протягом 4-х днів подаються в електронній системі закупівель, а НЕ надсилаються/надаються Замовнику!
Ознайомтесь з п.47 Особливостей:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вносяться зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 16:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАР'ЄР 2018 ПЛЮС" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
111 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕНД ГРОУ" |
178 900,20
UAH з ПДВ
|
111 599,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шинкарьов Дмитро Петрович |
214 200,00
UAH з ПДВ
|
111 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Копчак Геннадій Андрійович |
184 500,00
UAH з ПДВ
|
158 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" |
283 500,00
UAH з ПДВ
|
283 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАР'ЄР 2018 ПЛЮС" #41846753 |
Відхилено |
111 500,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 15:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 травня 2024 00:00
|
ТОВ "ЛЕНД ГРОУ" #43578399 |
Відхилено |
111 599,90
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 13:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 травня 2024 00:00
|
ФОП Шинкарьов Дмитро Петрович #1989118398 |
Відхилено |
111 600,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 12:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 травня 2024 00:00
|
Фізична особа-підприємець Копчак Геннадій Андрійович #2229116037 |
Переможець |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 14:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 травня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 14:32
|
договір (1).pdf | укладений |
17 травня 2024 14:31
|
специфікація.pdf | укладений |
17 травня 2024 14:31
|
банківська гарантія.pdf | укладений |
17 травня 2024 14:31
|