Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційної діяльності, культури, національностей та релігій Хмельницької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33902378 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, майдан Незалежності, будинок Рад |
Контактна особа: |
Дануце Людмила Миколаївна +380382762034 ludmiladanuce255@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 549 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 747,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 15:04 |
Додаток _2 Проєкт договору.docx | |
19 квітня 2024 15:04 |
Додаток _1 Технічні вимоги.doc | |
19 квітня 2024 15:04 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-07-000066 ● a0a0fad32b844d8db07dcebb54f0231e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2024 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2024 № 70-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 07.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2024-04-19-009139-a 19.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-09 12:17:41
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-19-009139-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення.
Зокрема, згідно абзацу восьмого підпункту першого п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що у п. 5.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Надайте пояснення, чому Замовником при формуванні тендерної документації не врахована чинна редакція Постанови 1178 зі змінами від 13.02.2024, яка викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-17 15:35:14
Пояснення з власної ініціативи
За результатами проведення моніторингу управлінням західного офісу держслужби у Хмельницькій області по закупівлі «Послуги із розміщення інформації у засобах масової інформації - через веб-сайти» згідно ДК021: 2015- 924000000-5 «Послуги інформаційних агенств», Департамент інформаційної діяльності,культури,національностей та релігій ХОДА надає відповідь:
1.Надаємо комерційні пропозиції від потенційних учасників,з посиланням на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги,що є предметом даної закупівлі.
2.Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на виконання постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті Департаменту інформаційної діяльності,культури,національностей та релігій ХОДА за посиланням http://kultura.km.ua/archives/category/publichna-informacija .
3.При формуванні тендерної документації, що у п.5.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції допущена технічна помилка, а саме не вказано всі країни, передбачені п.44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників,передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
- Цінова пропозиція ФОП Лямзіна О.В.
- Цінова пропозиція ТОВ"Інформаційне Агенство "ХМ-ІНСАЙД""
- Цінова пропозиція ФОП Олексюк В.М. (НГП))
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку проведення моніторингу державною аудиторською службою Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області щодо результатів закупівлі Послуги із розміщення інформації у засобах масової інформації - через веб-сайти згідно ДК021: 2015 92400000-5 «Послуги інформаційних агенств», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-19-009139-a Департамент інформаційної діяльності, культури, національностей та релігій ХОДА повідомляє, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде враховано виявлені порушення зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, проведення економічних навчань щодо недопущення таких порушень у подальшому.
2024-11-05 13:55:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО "ХМ-ІНСАЙД" |
549 400,00
UAH з ПДВ
|
549 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО "ХМ-ІНСАЙД" #43467542 |
Переможець |
549 400,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2024 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 09:23
|
дод.угода 11.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 11:23
|
Договір 11.pdf | укладений |
14 травня 2024 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Допущення технічної помилки у сумі №п/п2 найменування послуг |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |