Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт облаштування безбар’єрного середовища спеціалізованої школи №7 за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146 у Голосіївському районі міста Києва». код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 445 600,00 UAH
UA-2024-04-19-008584-a fbd8b448dccf43af9a97d99ea3764562
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бутківський

+380442571274 cro1cop@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Олександр Бутківський
+380442571274
cro1cop@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2024 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 445 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 228,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт облаштування безбар’єрного середовища спеціалізованої школи №7 за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146 у Голосіївському районі міста Києва». код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2024 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2024 14:43
Технічні вимоги.doc
19 квітня 2024 14:43
Проект договору.docx
19 квітня 2024 14:43
Вимоги до учасників.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ" 1 439 739,40
UAH з ПДВ
1 439 739,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2024 12:56
Електронний підпис
02 травня 2024 12:20
Довідка НАЗК.zip
25 квітня 2024 16:19
Електронний підпис
25 квітня 2024 16:19
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:03
26.1. кошторис.zip
25 квітня 2024 11:03
15.1. Календарний графік.pdf
25 квітня 2024 11:03
19.1. ПК АВК.pdf
25 квітня 2024 11:03
23.1. Світлини об'єкта.pdf
25 квітня 2024 11:03
4.1. ОПИС до Статуту.pdf
25 квітня 2024 11:03
1.1. Договори оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ"
#40543761
Переможець 1 439 739,40
UAH з ПДВ
01 травня 2024 17:16

Документи

01 травня 2024 17:16
Електронний підпис
01 травня 2024 17:15
Рішення 36-КР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 травня 2024 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ"
#40543761
1 439 739,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 травня 2024 17:16
Електронний підпис
01 травня 2024 17:15
Рішення 36-КР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2024 21:45
Д.у №3 від 13.08.24 дог №7-Д.PDF зміни до договору
16 серпня 2024 21:42
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2024 21:01
Д.у №2 від 25.07.24 до дог №7-Д.PDF зміни до договору
25 липня 2024 20:58
Електронний підпис укладений
14 травня 2024 11:09
Договір підряду №7-Д від 10.05.2024.pdf укладений
14 травня 2024 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 7-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML