Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір формату А4
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2024-04-19-007084-a ● 2d1bed7569024aa2b883ac17f90f8b42
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 45329727 |
Місцезнаходження: | 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, буд. 26 |
Контактна особа: |
Феденченко Олена 380668995457 feden4enko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 99 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачка
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37950, Україна, Полтавська область, с. Розсошенці, Кременчуцька,2В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 600 пачок Папір формату А4 Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Кременчуцька, 2В, с. Розсошенці, Полтавський р-н, Полтавська обл., 37950 | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 13:41 |
Проєкт договору.docx | |
19 квітня 2024 13:40 |
ТД папір формату А4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційнв вимоги щодо предмету закупівлі.
Дата подання: 23 квітня 2024 15:18
Дата відповіді: 23 квітня 2024 17:26
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-04-19-007084-a на закупівлю – «Офісне устаткування та приладдя різне» за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір формату А4) нами було встановлено, що деякі технічні параметри до Паперу формату А4 були встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками в сукупності. Просимо Вас зробити зміни до Паперу форматуА4: Жорсткість ISO 5629 (mH/mHm) MD не менше 108, або Жорсткість ISO 2493-1 (mH) MD не менше 100; Жорсткість ISO 5629 (mH/mHm) СD не менше 45, або Жорсткість ISO 2493-1 (mH) СD не менше 35 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримати Вами найбільш економічну вигідну пропозицію кращої якості.
Також просимо видалити дискримінаційні вимоги, щодо надання посилань на вільні джерела інформації (сайт або інші) де міститься інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого Товару, тому що всіх характеристик у загальному не пишеться в цих джерелах, а тільки загальні: формат, щільність, кількість аркушів.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.22 № 1178 (зі змінами), в тендерній документації Замовником зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З метою проведення закупівлі папір формату А4 Замовником було проведено вивчення потреби організації Замовника та визначення конкретних технічних характеристик предмета закупівлі. Всі діапазони технічних параметрів (не більше, не менше) прописані в додатку 5 до тендерної документації «Технічні вимоги товару». Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації. Вносити зміни не вважаємо за необхідним.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.22 № 1178 (зі змінами), в тендерній документації Замовником зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З метою проведення закупівлі папір формату А4 Замовником було проведено вивчення потреби організації Замовника та визначення конкретних технічних характеристик предмета закупівлі. Всі діапазони технічних параметрів (не більше, не менше) прописані в додатку 5 до тендерної документації «Технічні вимоги товару». Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації. Вносити зміни не вважаємо за необхідним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СКРЄПКА |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
96 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СКРЄПКА #37489783 |
Переможець |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 15:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 12:40
|
Договір 17-24 від 09.05.2024 р..pdf | укладений |
09 травня 2024 12:39
|