Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Фанта Тетяна Василівна +380442840810 tetiana.fanta@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 15 051 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 258,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»; - розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 цих особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 451500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконання договору про закупівлю забезпечується у вигляді банківської гарантії. Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Виконання договору про закупівлю забезпечується у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути безумовною, безвідкличною та оформленою на паперовому носії. Безумовна гарантія – це гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти замовнику за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська гарантія не може бути змінена без попереднього узгодження із замовником. Банківська гарантія повинна бути дійсною впродовж дії договору про закупівлю, а також діяти не менше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 робочих днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 13:37 |
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.pdf | |
19 квітня 2024 13:37 |
ТД__харчування_ПРІОРА.pdf | |
19 квітня 2024 13:37 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).pdf | |
19 квітня 2024 13:37 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).pdf | |
19 квітня 2024 13:37 |
Додаток_2_(Технічні_вимоги).pdf | |
19 квітня 2024 13:37 |
Додаток_1_(Кваліфікація).pdf | |
19 квітня 2024 13:37 |
Додаток_4_(Проєкт_договору).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000038 ● c4969cb2c8084c769c9b3ecbaf60c705
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:36 |
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-19-007027-a, яку проводить Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 14:20:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Продукти лікувального харчування для дітей та дорослих з хронічною хворобою нирок, 1 найменування» (Код ДК 021:2015:15880000-0 «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами») (ID: UA-2024-04-19-007027-a), яку проводить Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та підтверджуючі документи, щодо визначення обсягів закупівлі сумішей, а саме 6780000 г.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Провідний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Євген СОРОКІН
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 11:24:53
Відповідь на запит
Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент охорони здоров’я м. Києва здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та згідно підготовленого фахівцями певного напрямку технічного завдання (заявки) на закупівлю, що формується на основі потреби закладів охорони здоров’я столиці.
Враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих закупівель у Департаменті охорони здоров’я м. Києва створені Робочі групи з питань профільного супроводу закупівель.
До складу Робочих груп входять представники структурних підрозділів Департаменту охорони здоров’я м. Києва, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи та інші фахівці за профілем.
Рішенням Київської міської ради від 5 жовтня 2023 року № 7108/7149 затверджено міську цільову програму «Підтримка та розвиток галузі охорони здоров'я столиці» на 2024–2025 роки, одним із заходів якої є «2.43. Забезпечення лікувальним харчуванням дітей віком від 4 років та дорослих при хронічній хворобі нирок».
В рамках виконання заходу та на основі потреби закладу охорони здоров’я столиці, фахівцями відповідного напрямку було підготовлено технічне завдання (заявка) на закупівлю у 2024 році необхідних продуктів лікувального харчування для дітей та дорослих з хронічною хворобою нирок.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одними з основних функцій Уповноваженого органу є: розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як Уповноважений орган, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, наказом від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердив примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
У зв’язку з обмеженою конкуренцією на ринку товарів, що планувалися до закупівлі, та неможливістю отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін, відповідно до Методики, було застосовано метод розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі порівнянням ринкових цін. Зокрема, для розрахунку очікуваної вартості використовувалась цінова пропозиція постачальника конкретного товару.
Так, зважаючи на те, що попередній тендер на закупівлю продуктів лікувального харчування для дітей та дорослих з хронічною хворобою нирок не відбувся, у зв’язку неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, а також враховуючи листи Представництва «Дельта Медікел Промоушинз АГ», що є уповноваженим представником виробника товару в Україні, від 26.03.2024 № 07-347 та потенційного учасника торгів – товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім МЕДСВІТ» – від 26.03.2024 № 9 щодо актуальної ринкової вартості згаданого товару (копії додаються), Робочою групою відповідного напрямку ціну 1 г суміші затверджено на рівні 2,22 гривні.
Таким чином, зважаючи на потребу закладу охорони здоров’я столиці, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на рівні: запланований до закупівлі обсяг товару 6780000 г суміші * 2,22 грн = 15 051 600,00 грн, з ПДВ.
Щодо пункту 2 запиту:
Предмет закупівлі – спеціальне медичне харчування, яке використовується у хворих дорослого та дитячого віку з захворюваннями нирок.
Однією з актуальних проблем сучасної нефрології є розвиток білково-енергетичної недостатності (далі – БЕН) у пацієнтів, які лікуються діалізом, оскільки після п’яти років лікування частка пацієнтів з БЕН складає 40-50% і продовжує зростати в подальшому. Стан харчування є одним із незалежних прогностичних факторів захворюваності і смертності у діалізних хворих. Не дивлячись на велику кількість досліджень з даної проблеми, до теперішнього часу не існує єдиної точки зору на механізми розвитку БЕН у пацієнтів, які лікуються діалізом. Основними факторами, які сприяють розвитку БЕН є зниження вживання основних нутрієнтів, метаболічні порушення, а також вплив процедури діалізу.
Вчасна та правильна діагностика БЕН з аналізом факторів ризику її виникнення та своєчасна корекція нутриційних порушень у хворих з хронічною хворобою нирок V стадії є надзвичайно актуальними питаннями і мають важливу практичну спрямованість. Прогресування БЕН призводить до підвищення смертності хворих на замісній нирковій терапії. Дослідження демонструють достовірне підвищення рівня альбуміну сироватки крові, антропометричних показників (індексу маси тіла, товщини підшкірної жирової клітковини, окружності м’язів плеча), суб’єктивне покращення харчування у пацієнтів, які отримують спеціальне медичне харчування.
На поточний рік потреба в харчових продуктах для спеціальних медичних цілей складає 50% від усіх пацієнтів гемо- та перитонеального діалізу, а також після трансплантації солідних органів, що з урахуванням 30% приросту пацієнтів становить 813 хворих. Однак, у зв'язку з обмеженим фінансуванням відповідного заходу міської цільової програми «Підтримка та розвиток галузі охорони здоров'я столиці», розрахунок здійснено на 763 хворих, які потребують корекції БЕН.
Згадана потреба розрахована відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 11.02.2016 № 89 «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок V стадії: діагностика та корекція недостатності харчування» та «Локального клінічного протоколу КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» медичної допомоги пацієнтам з хронічною хворобою нирок V стадії: діагностика та корекція недостатності харчування» від 06.09.2021 року.
Так, у випадку розвитку БЕН і неможливості її корекції за допомогою дієти, призначаються спеціальні медичні пероральні суміші ПРІОРА Нутрішн Діаліз Дієт, або еквівалент, 400 гр. Дана суміш використовується 2 рази на добу по 32 г, попередньо розчинивши на 65 мл води. Орієнтовна місячна потреба в харчовій суміші для одного хворого, який лікується діалізом і має БЕН, складає: 32 г суміші * 2 (кількість разів на добу) * 31 (кількість днів в місяці) = 1984 г суміші на місяць.
Відповідно до розрахунків 100% річна потреба на всіх хворих на 2024 рік складає:
1984 г суміші на місяць * 763 хворих * 12 місяців = 18 165 504 г суміші.
Враховуючи залишки на 01.01.2024 - 9 083 504 г суміші, розрахунок харчових продуктів річної потреби на всіх хворих складає:
18 165 504 г суміші - 9 083 504 г суміші = 9 082 000 г суміші.
Враховуючи обмежену суму виділеного фінансування за відповідним напрямком міської цільової програми «Підтримка та розвиток галузі охорони здоров'я столиці» на 2024 рік, до закупівлі заплановано 6 780 000 г суміші.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ |
15 051 600,00
UAH з ПДВ
|
15 051 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ #39086221 |
Переможець |
15 051 600,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 11:43
|
Договір 40.pdf | укладений |
17 травня 2024 11:37
|