Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа пшенична
Очікувана вартість
800 150,00 UAH
UA-2024-04-19-006277-a b98bcc4b626241fa8e25ed865c0ed6c3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2024 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 01 травня 2024 11:39
Початок аукціону: 01 травня 2024 11:39
Очікувана вартість: 800 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 002,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 24004 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65000 кілограм
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 24004 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2024 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" 780 000,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ" 795 600,00
UAH з ПДВ
795 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 квітня 2024 20:29
Електронний підпис
30 квітня 2024 20:29
Електронний підпис
30 квітня 2024 20:27
Документи 3.rar
30 квітня 2024 20:27
пропозиція.rar
30 квітня 2024 20:27
Документи 2.rar
30 квітня 2024 20:27
Документи 1.rar
30 квітня 2024 20:27
Установчі.rar

Публічні документи

13 травня 2024 18:54
Електронний підпис
13 травня 2024 18:51
Документи переможця.pdf
30 квітня 2024 16:03
Електронний підпис
30 квітня 2024 16:03
Електронний підпис
30 квітня 2024 15:58
Довідка обєднання.pdf
30 квітня 2024 15:58
ЕД ТОВ ЮА ТОРГПРОМ.pdf
30 квітня 2024 15:58
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
30 квітня 2024 15:58
АКТ 143-22.pdf
30 квітня 2024 15:58
Акт НАССР 446.pdf
30 квітня 2024 15:58
ГЛ від виробника №6.PDF
30 квітня 2024 15:58
ГЛ від виробника №4.PDF
30 квітня 2024 15:58
Договір Алича склад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
#41947413
Відхилено 780 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2024 22:50
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"
#45129278
Переможець 795 600,00
UAH з ПДВ
10 травня 2024 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2024 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"
#45129278
795 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2024 17:42
Договір №131 ВОЗ 2024.pdf укладений
16 травня 2024 17:42