Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків учбового корпусу Комунального закладу "Дніпровський базовий фаховий медичний коледж" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,23
Очікувана вартість
3 320 805,00 UAH
UA-2024-04-19-004831-a a24b9bfe725f4871ab67c19b78e69b47
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Лаготюк

+380567496551
+380567496641
okzdmu@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ БАЗОВИЙ ФАХОВИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02011158
Вебсайт: http://dmu.dp.ua
Місцезнаходження: 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 23
Контактна особа: Вікторія Лаготюк
+380567496551, +380567496641
okzdmu@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт по заміні віконних та дверних блоків учбового корпусу Комунального закладу "Дніпровський базовий фаховий медичний коледж" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Богдана Хмельницького,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

19 квітня 2024 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-22-000023 ● ee738ba94544495e988fac91c4293d3b
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2024 10:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

06.05.2024 № 53

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 53


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3
UA-2024-04-19-004831-a
19.04.2024 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ БАЗОВИЙ ФАХОВИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-08 09:42:17

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-13 13:04:19

відповідь на звернення

Розмір бюджетного призначення - 3 336 280,00 грн. виділені з резервного фонду обласного бюджету Розпорядженням голови облдержадміністрації від 13.02.2024 р. № Р-49-0/3-24 на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла внаслідок ракетного обстрілу російської федерації 06.01.2024 р. (факт підтверджений листом Управління СБУ у Дніпропетровській області від 02.02.2024 р. № 55/8-803).
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) Здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про вартість послуг (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, тощо;
2) Отримання комерційних (цінових) пропозицій від надавачів послуг.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методі вищевказаного порядку, а саме отримання комерційної пропозиції від потенційного надавача даного виду послуг.
Для отримання цінової пропозиції від надавача послуг на почтовий ремонт були наданні наступні дані:
- Кількість вікон та дверей, які були пошкоджені під час обстрілу;
- Вимоги до якісних характеристик конструкцій, які будуть встановлюватись (вікна, двері, підвіконня, відливи, тощо);
- Перелік додаткових робіт, які необхідно виконати для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації).
На підставі наданої комерційної пропозиції був надісланий лист до Департаменту охорони здоров’я ( вих. № 01-01/49 від 29.01.2024 р.) з проханням виділити необхідну суму для виконання вищевказаних робіт.
Кошти, які були виділені Дніпропетровською обласною воєнною адміністрацією на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації, яка склалася внаслідок ракетної атаки російської федерації 06.01.2024 р. зайшли на розрахунковий рахунок нашого закладу 16.02.2024 р. (виписка надається).
Уповноваженою особою коледжу прийнято рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2024 рік (протокол № 1/ВТ/УК/2024 від 19.02.2024 р.), які опубліковані на веб-сайті уповноваженого органу 21.02.2024 р. (UA-P-2024-02-21-000626-c) про проведення закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків учбового корпусу Комунального закладу «Дніпровський базовий фаховий медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради за адресою: пр.Богдана Хмельницького,23 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) шляхом застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (UA-2024-02-26-005583-a).
Аукціон по даній закупівлі відбувся 07.03.2024 р.
Після розгляду наданої переможцем пропозиції уповноваженої особою було прийнято рішення про її відхилення (протокол № 5/ВТ/УК/2024 від 13.03.2024 р.).
Учасником було оскаржено рішення уповноваженої особи в Антимонопольному комітеті України. Розгляд скарги та прийняття рішення по ній тривало до 27.03.2024 р. ( згідно рішення комісії Антимонопольного комітету України учаснику відмовлено у задоволенні скарги).
03.04.2024 р. уповноваженою особою прийнято рішення про відміну відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень:
1. частини 6 статті 22 Закону № 922, а саме:
Зважаючи на чисельні питання по закупівлі та виникнення предмету оскарження в Антимонопольному комітеті України технічних вимог до закупівлі Замовником прийнято рішення про необхідність внести зміни до технічної специфікації до закупівлі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;

2. Порушення в технічних вимогах до предмета закупівлі відповідно до частини 2 та частини 6 статті 22 Закону № 922, а саме:
строки надання послуг – необхідно внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині строків надання послуг. В зв’язку з блокуванням процедури закупівлі через скаргу, надану учасником закупівлі в Антимонопольний комітет України, строк необхідно збільшити для повного та якісного надання відповідних послуг переможцем закупівлі

Процедура відкритих торгів з особливостями скасована на веб-порталі уповноваженого органу 14.04.2024 р.
Водночас, Дніпровський базовий медичний коледж виконує мобілізаційне завдання (замовлення) по підготовці фахівців з надання послуг цивільного призначення у сфері охорони здоров’я для забезпечення функціонування національної економіки в особливий період на підставі розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 26.12.2019 р. № МР-7/0/4-19-ДСК.
Враховуючи вищенаведене та взявши до уваги службову записку заступника директора, затвердження на педагогічній раді коледжу планів щодо закінчення навчального року, проведенням випускних іспитів і складання Єдиного державного кваліфікаційного іспиту та вступної компанії, уповноваженою особою було прийнято рішення про застосування закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків учбового корпусу Комунального закладу «Дніпровський базовий фаховий медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради за адресою: пр.Богдана Хмельницького,23 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей (обґрунтування підстав від 08.04.2024 р.).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 12:17:33

Про надання пояснення

Питання 2 у файлі

Відповіді ще немає

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АКС-Стройтехнологія"
#36151238
Переможець 3 320 805,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2024 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
19 квітня 2024 11:56
додатки до договору.pdf укладений
19 квітня 2024 11:54
обгрунтування.pdf укладений
19 квітня 2024 11:51