Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по обслуговуванню та ремонту комп'ютерної та офісної техніки (заправка картриджів, поточний ремонт принтерів та картриджів)
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2024-04-19-000097-a 7cea6b9d839947bb86329c9dfe59e28b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Малофеєва

+380504785743 upovnovazhena_ukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа: Тетяна Малофеєва
+380504785743
upovnovazhena_ukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Виконання робіт по обслуговуванню та ремонту комп'ютерної та офісної техніки (заправка картриджів, поточний ремонт принтерів та картриджів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт по обслуговуванню та ремонту комп'ютерної та офісної техніки (заправка картриджів, поточний ремонт принтерів та картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 квітня 2024 08:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Сервісний центр "ХЕЛП"
#31996857
Переможець 3 300,00
UAH
19 квітня 2024 08:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 21 від 19.04.2024.pdf укладений
19 квітня 2024 08:43
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 08:41