Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розроблення проектно-кошторисної документації на вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних елементів дахів будівель структурних підрозділів ПАТ "Запоріжжяобленерго")
Очікувана вартість
51 300,00 UAH
UA-2024-04-18-012414-a ● 36db0876ec524c07a99f19a8e90965e8
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна 380501005404 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 51 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства; Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Запорізький РЕМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя; с. Юльївка, Запорізька область, Запорізький район; с. Петропавлівка, Запорізька область, Запорізький район; с. Біленьке, Запорізька область, Запорізький район; с. Відрадне, Запорізька область, Запорізький район; с. Лежино, Запорізька область, Запорізький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
1 послуга
Запорізькі високовольтні електричні мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
1 послуга
Відділ експлуатації будівель і споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
1 послуга
Адміністративно-господарський відділ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
1 послуга
Цех з ремонту електротехнічного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
1 послуга
Вільнянський МРРЕМ (Вільнянські мережі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Запорізька область, Вільнянськ, м. Вільнянськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
1 послуга
Вільнянський МРРЕМ (Новомиколаївські мережі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Запорізька область, смт Новомиколаївка, .м.т. Новомиколаївка. Запорізька область, Запорізький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
1 послуга
Запорізькі міські електричні мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
1 послуга
Служба телекомунікацій (ДІТ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за виконані роботи проводяться ЗАМОВНИКОМ протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі проектно-вишукувальних робіт на підставі отриманого ЗАМОВНИКОМ рахунка за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі проектно-вишукувальних робіт, - реєстрації ПІДРЯДНИКОМ в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов Договору. Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за виконані роботи проводяться ЗАМОВНИКОМ протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі проектно-вишукувальних робіт на підставі отриманого ЗАМОВНИКОМ рахунка. | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 15:21 |
Зміни від 26.04.2024.pdf.p7s | |
26 квітня 2024 15:21 |
ТД (ПКД_послуги з просочення дахів)_нова редакція від 26.04.2024.docx | |
26 квітня 2024 15:21 |
Оголошення (ПКД_послуги з просочення дахів)_нова редакція від 26.04.2024.docx | |
26 квітня 2024 15:21 |
Зміни від 26.04.2024.pdf | |
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №5.1. Завдання на проектування.pdf | |
18 квітня 2024 16:51 |
Оголошення (ПКД_послуги з просочення дахів).docx | |
18 квітня 2024 16:51 |
ТД (ПКД_послуги з просочення дахів).docx |
26 квітня 2024 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 15:21 |
Зміни від 26.04.2024.pdf.p7s
|
|||
26 квітня 2024 15:21 |
ТД (ПКД_послуги з просочення дахів)_нова редакція від 26.04.2024.docx
|
|||
26 квітня 2024 15:21 |
Оголошення (ПКД_послуги з просочення дахів)_нова редакція від 26.04.2024.docx
|
|||
26 квітня 2024 15:21 |
Зміни від 26.04.2024.pdf
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №5.1. Завдання на проектування.pdf
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
Оголошення (ПКД_послуги з просочення дахів).docx
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
ТД (ПКД_послуги з просочення дахів).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кількості проектів
Дата подання: 19 квітня 2024 10:32
Дата відповіді: 22 квітня 2024 16:08
Згідно Завдання на проектування Замовнику потрібно 9 окремих проектів що відповідає 9 стуруктурних підрозділів?
Алеж Стуртурний підрозділ 1, 2, 3, 4 та 6 в свою чергу складається з будівель (об'єктів) які знаходяться за зовсім різними адресами, отже на кожен об'єкт за кожною іншою адресою повинна розроблятися окрема проектна документація, інакше її неможливо буде внести в ЄДЕСБ, так як на кожну адресу потрібен окремий проект, а це значно збільшує обєми робіт.
Просимо розяснити цей момент, і визнчити остаточну кількість об'єктів і проектів на них.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При виконанні Проекту виробництва робіт (ПВР) по нанесенню вогнезахисного покриття дерев’яних елементів дахів будівель в підрозділах ПАТ «Запоріжжяобленерго» достатньо одного ПВР на один підрозділ, в який входять декілька будівель, в зв’язку з тим, що поверхні для обробляння на різних покрівлях аналогічні та відрізняється тільки за площею.
У ПВР на кожний підрозділ повинні бути присутні таблиці покриття на кожну покрівлю окремо. Технічні рішення які приймаються в проектах, повинні відповідати діючим «Правилам з вогнезахисту» та згідно регламенту підприємства виробника вогнезахисної продукції для забезпечення вимог ДБН В.1.1-7-2016.
Для ПАТ «Запоріжжяобленерго» необхідна кількість проектів і будівель залишається без змін, як вказано в технічному завданні.
У ПВР на кожний підрозділ повинні бути присутні таблиці покриття на кожну покрівлю окремо. Технічні рішення які приймаються в проектах, повинні відповідати діючим «Правилам з вогнезахисту» та згідно регламенту підприємства виробника вогнезахисної продукції для забезпечення вимог ДБН В.1.1-7-2016.
Для ПАТ «Запоріжжяобленерго» необхідна кількість проектів і будівель залишається без змін, як вказано в технічному завданні.
Щодо експертизи
Дата подання: 19 квітня 2024 10:33
Дата відповіді: 22 квітня 2024 16:08
Чо потрібна експертиза на проектно кошторисну документацію?
Відповідь: Згідно ст.31 Закон України від 17.02.2011 № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» експертиза на проектно-кошторисну документацію на вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних елементів дахів будівель ПАТ «Запоріжжяобленерго» не потрібна.
чому виключно ДСА?
Дата подання: 22 квітня 2024 09:23
Дата відповіді: 22 квітня 2024 16:09
Замовнику, чому виключно просочувальну суміш ДСА-2? так як дерев’яні конструкції вже оброблялись ДСА-2, не є підставою для такого обмеження!!! ДСА-2 є сумісною з іншими сумішами.
Також згідно законодавства аналог є обов'язковим!
Відповідь: Згідно п.2 р.І “Загальні положення” НАПБ Б.01.012-2019 «Правила з вогнезахисту»:
- заміна вогнезахисного засобу – проведення робіт з вогнезахисту після видалення попередньо застосованого вогнезахисного засобу;
- повторні роботи з вогнезахисту – проведення повторних робіт з вогнезахисту без видалення попередньо застосованого вогнезахисного засобу.
ПАТ «Запоріжжяобленерго» економічно вигідно в данному випадку застосувати ДСА-2.
- заміна вогнезахисного засобу – проведення робіт з вогнезахисту після видалення попередньо застосованого вогнезахисного засобу;
- повторні роботи з вогнезахисту – проведення повторних робіт з вогнезахисту без видалення попередньо застосованого вогнезахисного засобу.
ПАТ «Запоріжжяобленерго» економічно вигідно в данному випадку застосувати ДСА-2.
в програмному комплексі АВК не має можливості виконати кошториси з інженерного проектування, проектних або проектно-вишукувальних робіт
Дата подання: 23 квітня 2024 12:01
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:01
Шановний замовник. Вами встановлена вимога: "Зведені кошториси та кошториси з інженерного проектування, проектних або проектно-вишукувальних робіт, договірна ціна на виконання проектно-вишукувальних робіт, окремо по кожному структурному підрозділу, наведеному у Таблиці №1 Додатку №5, виконані з використанням кошторисно-нормативного комплексу АВК-5,в електронному вигляді (у форматі програмного комплексу і інформаційного блоку даних та у форматі Eхсеl)". Проте, в програмному комплексі АВК не має можливості виконати зазначені кошториси. Це роблять в програмних комплексах на проектні роботи, наприклад АС4, Експерт кошторис ПІР тощо. Внесіть зміни в тендерну документації та викладіть вимогу щодо надання кошторисів, виконаних у програмних комплексах на проектні роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. З порушеного питання в найближчий час до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Додаток № 1
Дата подання: 24 квітня 2024 10:24
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:04
Доброго дня! Згідно Додатку № 1 учасник повинен надати кваліфікаційний (-их) сертифікат (-ів) у відповідального (-их) виконавця (-ів) окремих видів робіт, пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури. Шановний Замовнику, надайте будь ласка розяснення, а який саме об'єкт архітектури ВИ створюєте у закупівлі про вогнегасну обробку, коли це є у рамках діючого законодавства пожежною безпекою? Не зрозуміло звідки якого закону ви це вигадали?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 4 розділу І “Загальні положення” НАПБ Б.01.012-2019 «Правила з вогнезахисту»:
Вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт: проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства.
Наразі чинне законодавство регулюється Законами України "Про архітектурну діяльність" та "Про регулювання містобудівної діяльності", а також постанови КМ від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури».
Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" та статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" Кабінет Міністрів України затвердив постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 :
- Порядок проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури;
- перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію (пункт 2).
Згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Проектування робіт з вогнезахисного обробляння повинен виконувати громадянин, який має кваліфікаційний сертифікат.
Вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт: проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства.
Наразі чинне законодавство регулюється Законами України "Про архітектурну діяльність" та "Про регулювання містобудівної діяльності", а також постанови КМ від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури».
Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" та статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" Кабінет Міністрів України затвердив постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 :
- Порядок проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури;
- перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію (пункт 2).
Згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Проектування робіт з вогнезахисного обробляння повинен виконувати громадянин, який має кваліфікаційний сертифікат.
Додаток № 1
Дата подання: 27 квітня 2024 18:13
Дата відповіді: 30 квітня 2024 11:59
Доброго дня! Дякуємо за відповідь на питання щодо сертифікату. Ви відповили: Згідно п. 4 розділу І “Загальні положення” НАПБ Б.01.012-2019 «Правила з вогнезахисту»: Вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт: проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства. Але у Вашій відповіді ми так і не зрозумли де тут архитектура? Ми вбачаємо пожежну безпеку. Ви відповили: Наразі чинне законодавство регулюється Законами України "Про архітектурну діяльність" та "Про регулювання містобудівної діяльності", а також постанови КМ від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Ми згодні, але з Вашої відповіді ми не зрозуміли: до чого тут сертифікат архітектора, який Ви вимагаєте, все ж у цих законах не йде мова про вогнезахист, а йде мова про загальні поняття. Ви відповили: Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" та статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" Кабінет Міністрів України затвердив постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 :
- Порядок проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури;
- перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію (пункт 2).
Згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Проектування робіт з вогнезахисного обробляння повинен виконувати громадянин, який має кваліфікаційний сертифікат.
Ми не заперечуємо що проектні роботи повинен робити проектувальник з сертифікатом, але все ж таки не зрозумли чтому саме ви вимагаєте кваліфікаційний сертифікат архітектора, а ні кваліфікаційний сертифікат проектувальника у частини пожежної безпеки? А ще пункт 3 ст. 1 НАПБ Б.01.012-2019 «Правила з вогнезахисту» на який Ви посилаєтесь зазначає що "Вогнезахист здійснюється для зниження показників пожежної небезпеки матеріалів та підвищення вогнестійкості конструкцій та виробів шляхом нанесення (закріплення, монтування) ВЗ на об’єкт вогнезахисту або безпосередньо біля об’єкта вогнезахисту." Таким чинном Ви вимагаєте сертифікат архитектора як власна "хотелка", а ні норми закону. Більш того встановлючі дискримінаційні вимоги Ви змушуєте учасників звертати в АКМУ для видалення безглуздих вимог за закупівлєю. Просимо Вас привести документацію у відповідності до чинного законодавства. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляю:
У Додатку №1 тендерної документації вимога сформульована наступним чином: Довідка в довільній формі із зазначенням інформації (дата видачі та номер кваліфікаційного сертифіката, дійсність, посилання для перевірки у відкритому доступі) про:
- наявність кваліфікаційного (-их) сертифікату (-ів) у відповідального (-их) виконавця (-ів) окремих видів робіт, пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури;
- наявність свідоцтв (-а) про підвищення кваліфікації у встановлений діючим законодавством строк.
Дана вимога сформульована на підставі наступних нормативних актів:
Згідно п.2 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. Тобто, не тільки архітектор, а й інженер-проектувальник є виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.
Згідно вказаного нормативного акта, документ, що підтверджує відповідність виконавця кремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 є кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), повязаниз зі створенням обєкта архітектури.
Тобто, інженер-проекктувальник також повинен мати документ, який згідно чинного законодавства називається кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), повязаних зі створенням обєкта архітектури.
Саме спираючись на понятійний апарат чинного законодавства у сфері архітектури, Замовником встановлена вимога про надання інформації щодо наявності кваліфікаційного (-их) сертифікату (-ів) у відповідального (-их) виконавця (-ів) окремих видів робіт, пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури.
У звязку з чим Замовнику не зрозуміло, на підставі яких вимог тендерної документації, Учасник дійшов до висновку, що Замовник вимагає сертифікат архітектора.
Надуманий Вами сертифікат архітектора ми не вимагаємо. ПАТ «Запоріжжяобленерго» вказує на те, що дану послугу може виконувати інженер-проектувальник, який має КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ відповідального виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури – це назва документу.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі роботи (послуги) вони пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки.
У Додатку №1 тендерної документації вимога сформульована наступним чином: Довідка в довільній формі із зазначенням інформації (дата видачі та номер кваліфікаційного сертифіката, дійсність, посилання для перевірки у відкритому доступі) про:
- наявність кваліфікаційного (-их) сертифікату (-ів) у відповідального (-их) виконавця (-ів) окремих видів робіт, пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури;
- наявність свідоцтв (-а) про підвищення кваліфікації у встановлений діючим законодавством строк.
Дана вимога сформульована на підставі наступних нормативних актів:
Згідно п.2 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. Тобто, не тільки архітектор, а й інженер-проектувальник є виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.
Згідно вказаного нормативного акта, документ, що підтверджує відповідність виконавця кремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 є кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), повязаниз зі створенням обєкта архітектури.
Тобто, інженер-проекктувальник також повинен мати документ, який згідно чинного законодавства називається кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), повязаних зі створенням обєкта архітектури.
Саме спираючись на понятійний апарат чинного законодавства у сфері архітектури, Замовником встановлена вимога про надання інформації щодо наявності кваліфікаційного (-их) сертифікату (-ів) у відповідального (-их) виконавця (-ів) окремих видів робіт, пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури.
У звязку з чим Замовнику не зрозуміло, на підставі яких вимог тендерної документації, Учасник дійшов до висновку, що Замовник вимагає сертифікат архітектора.
Надуманий Вами сертифікат архітектора ми не вимагаємо. ПАТ «Запоріжжяобленерго» вказує на те, що дану послугу може виконувати інженер-проектувальник, який має КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ відповідального виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури – це назва документу.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі роботи (послуги) вони пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К" |
33 577,92
UAH з ПДВ
|
33 577,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К" #41413762 |
Переможець |
33 577,92
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 13:39
|