Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво резервної блочно-модульної котельні для опалення приміщень КП "Близнюківська ЦРЛ" Близнюківської селищної ради за адресою: вул. Калинова, 3, смт Близнюки Лозівського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи)
Очікувана вартість
244 966,80 UAH
UA-2024-04-18-012327-a c4d46d4361a4433d8a6e94b42123004e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

МАРИНА УХАНЬ

+380575451701 blizn.crl.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Близнюківська центральна районна лікарня" Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02002670
Місцезнаходження: 64801, Україна , Харківська обл., Лозівський р-н, селище міського типу Близнюки, вул. Калинова, будинок 3
Контактна особа: МАРИНА УХАНЬ
+380575451701
blizn.crl.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво резервної блочно-модульної котельні для опалення приміщень КП "Близнюківська ЦРЛ" Близнюківської селищної ради за адресою: вул. Калинова, 3, смт Близнюки Лозівського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64801, Україна, Харківська область, смт Близнюки, вулиця Калинова, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

18 квітня 2024 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 16:46
UA-2024-02-22-008539-a-report.pdf
18 квітня 2024 16:46
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС"
#39485251
Переможець 244 966,80
UAH з ПДВ
18 квітня 2024 16:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2024 11:56
д.у.2 до договору №24 від 18 04 2024.pdf зміни до договору
01 травня 2024 11:53
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2024 16:09
ду 1 до дог 24.pdf зміни до договору
19 квітня 2024 16:08
договір 24 від 18.04.2024.pdf укладений
18 квітня 2024 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п 6 Договору та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди щодо продовження терміну виконання робіт до 31.12.2024 р та продовження терміну дії договору до 31.12.2024 р.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML