Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробляння стандартних операційних процедур та зразків документів у відповідності до вимог стандарту (розділ 6) щодо системи управління якістю: 6 Вимоги до ресурсів (Resource requiremens) - 6.1 Загальні вимоги; 6.2 Персонал (personnel);6.2.1 Загальні положення; 6.2.2 Вимоги до компетентності (Competence requiremens); 6.2.3 Уповноваження (Authorization); 6.2.4 Безперервна освіта та професійний розвиток (Continuinq educatson and profеsional development); 6.2.5 Записи щодо персоналу лабораторії (Personel records); Приміщення та умови навколишнього середовища (Facilitis and environmtntal conditions); 6.3.1 Загальні положення; 6.3.2 Управління приміщеннями (Faciliti controls) ; 6.3.3 Складські приміщення ( Storaqe facilitis); 6.3.4 Приміщення для персоналу (Personel facilitis); 6.3.5 Приміщення для збору проб; 6.4 Обладнання ( Equipment); 6.4.1 Загальні положення; Вимоги до обладнання; 6.4.3 Процедура прийнятності обладнання (Equipment aseptance procedure ); 6.4.4 Інструкції з використання обладнання (Equipment instructsons for use ); 6.4.5 Технічне обслуговування та ремонт обладнання (Equipment maintenanct and repair );6.4.6 Повідомлення про несприятливі випадки з обладнання (Equipment adverse incident reportinq); 6.4.7 Записи щодо обладнання ( Equipment records);6.5 Калібрування обладнання та метрологічна простежуваність ( Equipment сalibration and metroloqical traceabiliti); 6.5.1 Загальні положення; 6.5.2.Калібрування обладнання ( Equipment calibration ); 6.5.3Метрологічна простежуваність результатів вимірювання ( Metroloqical traceability of measurement results). 2) Проведення та оформлення результатів внутрішнього аудиту системи управління ( складання програми внутрішнього аудиту, планів для кожного відділу, протоколів невідповідностей, звіту за результатами внутрішніх перевірок). 3) Консультативно-методична допомога щодо заповнення форм та складання комплексу актуальних заявочних документів та заповнення форм, встановлених НААУ – сфери акредитації , паспорту , даних оцінювання методів тощо – відправлення заявочних документів до НААУ
Очікувана вартість
73 800,00 UAH
UA-2024-04-18-010727-a ● 975dc2e093844857983b147fdd0f910e
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
18 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Царичанська центральна лікарня" Царичанської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01989585 |
Місцезнаходження: | 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А |
Контактна особа: |
Наталія Бутенко +380982385602 prozorrotsarichanka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Розробляння стандартних операційних процедур та зразків документів у відповідності до вимог стандарту (розділ 6) щодо системи управління якістю: 6 Вимоги до ресурсів (Resource requiremens) - 6.1 Загальні вимоги; 6.2 Персонал (personnel);6.2.1 Загальні положення; 6.2.2 Вимоги до компетентності (Competence requiremens); 6.2.3 Уповноваження (Authorization); 6.2.4 Безперервна освіта та професійний розвиток (Continuinq educatson and profеsional development); 6.2.5 Записи щодо персоналу лабораторії (Personel records); Приміщення та умови навколишнього середовища (Facilitis and environmtntal conditions); 6.3.1 Загальні положення; 6.3.2 Управління приміщеннями (Faciliti controls) ; 6.3.3 Складські приміщення ( Storaqe facilitis); 6.3.4 Приміщення для персоналу (Personel facilitis); 6.3.5 Приміщення для збору проб; 6.4 Обладнання ( Equipment); 6.4.1 Загальні положення; Вимоги до обладнання; 6.4.3 Процедура прийнятності обладнання (Equipment aseptance procedure ); 6.4.4 Інструкції з використання обладнання (Equipment instructsons for use ); 6.4.5 Технічне обслуговування та ремонт обладнання (Equipment maintenanct and repair );6.4.6 Повідомлення про несприятливі випадки з обладнання (Equipment adverse incident reportinq); 6.4.7 Записи щодо обладнання ( Equipment records);6.5 Калібрування обладнання та метрологічна простежуваність ( Equipment сalibration and metroloqical traceabiliti); 6.5.1 Загальні положення; 6.5.2.Калібрування обладнання ( Equipment calibration ); 6.5.3Метрологічна простежуваність результатів вимірювання ( Metroloqical traceability of measurement results). 2) Проведення та оформлення результатів внутрішнього аудиту системи управління ( складання програми внутрішнього аудиту, планів для кожного відділу, протоколів невідповідностей, звіту за результатами внутрішніх перевірок). 3) Консультативно-методична допомога щодо заповнення форм та складання комплексу актуальних заявочних документів та заповнення форм, встановлених НААУ – сфери акредитації , паспорту , даних оцінювання методів тощо – відправлення заявочних документів до НААУ
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вулиця Царичанська, 134 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 квітня 2024
—
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Тендерна документація
18 квітня 2024 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АРЕФ'ЄВА МАРГАРИТА МИКОЛАЇВНА #1962308009 |
Переможець |
73 800,00
UAH
|
18 квітня 2024 15:49
|